fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Якщо співробітники не вміють планувати …

06/ 10/ 2021
  Автор: Олена Александрова, керуючий партнер, виконавчий директор і сертифікований бізнес-тренер компанії BogushTime Зовсім недавно компанія БогушТайм провела опитування і зясувала основний біль управлінців в тайм-менеджменті команди - це невміння співробітників правильно оцінювати завдання за часом і розставляти пріоритети. Як наслідок, у керівників, які відповідають за результат діяльності всієї команди, «летять» терміни здачі проектів, виникають претензії від клієнтів і вищого керівництва, цілі не досягаються. Чи потрібно говорити про те, що стрес, розлад, вигоряння - це наступне, з чим доводиться справлятися управлінцям При цьому у деяких управлінців є точка зору, що вміння планувати - це те, що у співробітника повинно бути як особистісний навик, а не як професійний. Тобто деякі керівники готові навчати співробітників продажу, наприклад, але не готові навчати вмінню планувати. Цікаво, правда? І ще є моє багаторічне спостереження: деякі керівники, замовляючи навчання по тайм-менеджменту для своєї команди, не хочуть, щоб їх співробітники вчилися планувати не тільки роботу, а й особисті цілі. Основний аргумент – «ми платимо за навчання для того, щоб вони краще працювали», абсолютно не розуміючи, що якщо працівник не запланував профілактичний огляд у певного фахівця, то у будь-який момент, коли співробітник буде погано себе почувати через не виявленої на ранній стадії проблеми зі здоровям, керівник стане заручником поганого самопочуття співробітника. Професійні керівники добре розуміють, що якщо у співробітників все добре зі здоровям, в сімї, відносинах, то такий співробітник набагато більш ефективний, ніж той, у якого повний хаос в житті. Отже, чи потрібно впливати на вміння співробітників планувати?. Потрібно впливати, якщо керівника цікавить не тільки власний статус, але і своєчасні досягнення цілей. Деяким босам досягнення дійсно не важливі, вони спочивають на лаврах, а проблеми підлеглих - це проблеми підлеглих. А як же впливати на вміння співробітників планувати?. Потрібно усвідомити, що якщо хоч один ключовий співробітник компанії не застосовує базові принципи планування, то він підставляє всю команду і керівника. Наприклад, співробітник може не розуміти /не знати про те, що якщо він не встигає виконати певне завдання у строк, то наступний співробітник не зможе виконати вчасно свою задачу, і як наслідок може зірватися велика угода або виникне ПП на виробництві, що часто і відбувається в бізнесах. Керівники гасять пожежі регулярно, а співробітники не навчені простого правила якщо вони бачать, що терміни виконання завдання будуть порушені, то про це потрібно повідомити керівника якомога раніше, щоб був час для маневрів до дедлайну, а не в момент, коли завдання має бути зданим. Також, наприклад, співробітник зобовязаний знати, що він не має права приймати завдання, якщо у нього фізично немає часового ресурсу на виконання цього завдання. Немає нічого правильного і доброго в тому, щоб погодитися взяти ще одну задачу і НЕ зробити її до потрібного терміну. Від співробітників можна вимагати проходження потрібного їм навчання з планування за свій рахунок. Це нормально. Але керівник повинен добре розуміти, що співробітник буде навчатися і за свій рахунок тільки тоді, коли він дійсно розуміє, що без цього навчання йому далі просто не можна, і що працювати у вашій компанії йому дійсно цінно і важливо. В даному випадку потрібно показувати колегам як невміння планувати руйнівно впливає на власні результати співробітників і на результати команди в цілому. Коли у співробітників все добре з розумністю і вони здатні усвідомити причинно-наслідковий звязок - вони вчитимуться за свій рахунок і навіть у вільний від роботи час. Більш того, коли співробітник сам вклав у своє навчання гроші і час, дане навчання буде для нього набагато більш цінним. Експерти нашої компанії знають, що люди, самостійно заплативши за своє навчання, не знецінюють його,  отримані знання та вміння набагато краще застосовують на практиці і досягають кращих результатів в карєрі і житті. Навчити співробітників за рахунок компанії. Тут є рекомендація - вкладати тільки в тих, хто дійсно це оцінить і буде застосовувати. Іноді на етапі замовлення навчання замовники наперед знають, що хтось буде саботувати навчання і застосовувати його на практиці не буде. Питання: що ці люди роблять у вашій компанії? Вони ж саботують не лише навчання, вони саботують будь-які ідеї та розпорядження, які їм не припадають до душі. У бізнесі нам потрібні співробітники, а не антіпрацівникиі. Тому саботажників ми навіть не розглядаємо в кандидати на навчання, та й на співпрацю в принципі. Вигоди від корпоративного навчання очевидні: це можна зробити одночасно і швидко; усі навчені співробітники будуть застосовувати єдину систему планування і досягнення цілей, їм буде простіше домовлятися і їх взаємодія покращиться; коли кожен співробітник підвищить свою ефективність за рахунок уміння планувати (доведено, що правильне планування підвищує ефективність мінімум на 30%), то ефективність роботи команди вийде в достаток; керівникові не потрібно буде гасити пожежі, у нього нарешті зявиться час на стратегію і грамотну постановку важливих завдань; в колективі покращиться емоційний фон і знизиться рівень конфліктів, оскільки більшість конфліктів в колективі відбувається саме на грунті відсутності системного тайм-менеджменту. Круто ж, коли керівник знає мети і займається стратегічним розвитком, а співробітники вміло розробляють плани для досягнення поставлених цілей, беруть відповідальність за результат і чітко розуміють, що і коли буде зроблено, закладаючи час на форс-мажори? Життя керівників змінюється в кращу сторону, коли співробітники стають компетентними в галузі управління часом. Бажаю всім керівникам досягати поставлених цілей силами компетентної команди, а замовити якісне і доступне навчання за вмінням планувати можна в компанії БогушТайм! Будемо раді проконсультувати вас по виниклих питань!

Автор: Олена Александрова, керуючий партнер, виконавчий директор і сертифікований бізнес-тренер компанії BogushTime

Зовсім недавно компанія БогушТайм провела опитування і з’ясувала основний біль управлінців в тайм-менеджменті команди – це невміння співробітників правильно оцінювати завдання за часом і розставляти пріоритети. Як наслідок, у керівників, які відповідають за результат діяльності всієї команди, «летять» терміни здачі проектів, виникають претензії від клієнтів і вищого керівництва, цілі не досягаються. Чи потрібно говорити про те, що стрес, розлад, вигоряння – це наступне, з чим доводиться справлятися управлінцям

При цьому у деяких управлінців є точка зору, що вміння планувати – це те, що у співробітника повинно бути як особистісний навик, а не як професійний. Тобто деякі керівники готові навчати співробітників продажу, наприклад, але не готові навчати вмінню планувати. Цікаво, правда?

І ще є моє багаторічне спостереження: деякі керівники, замовляючи навчання по тайм-менеджменту для своєї команди, не хочуть, щоб їх співробітники вчилися планувати не тільки роботу, а й особисті цілі. Основний аргумент – «ми платимо за навчання для того, щоб вони краще працювали», абсолютно не розуміючи, що якщо працівник не запланував профілактичний огляд у певного фахівця, то у будь-який момент, коли співробітник буде погано себе почувати через не виявленої на ранній стадії проблеми зі здоров’ям, керівник стане заручником поганого самопочуття співробітника. Професійні керівники добре розуміють, що якщо у співробітників все добре зі здоров’ям, в сім’ї, відносинах, то такий співробітник набагато більш ефективний, ніж той, у якого повний хаос в житті.

Отже, чи потрібно впливати на вміння співробітників планувати?

Потрібно впливати, якщо керівника цікавить не тільки власний статус, але і своєчасні досягнення цілей. Деяким босам досягнення дійсно не важливі, вони спочивають на лаврах, а проблеми підлеглих – це проблеми підлеглих.

А як же впливати на вміння співробітників планувати?

  • Потрібно усвідомити, що якщо хоч один ключовий співробітник компанії не застосовує базові принципи планування, то він підставляє всю команду і керівника.

Наприклад, співробітник може не розуміти /не знати про те, що якщо він не встигає виконати певне завдання у строк, то наступний співробітник не зможе виконати вчасно свою задачу, і як наслідок може зірватися велика угода або виникне ПП на виробництві, що часто і відбувається в бізнесах. Керівники гасять пожежі регулярно, а співробітники не навчені простого правила якщо вони бачать, що терміни виконання завдання будуть порушені, то про це потрібно повідомити керівника якомога раніше, щоб був час для маневрів до дедлайну, а не в момент, коли завдання має бути зданим. Також, наприклад, співробітник зобов’язаний знати, що він не має права приймати завдання, якщо у нього фізично немає часового ресурсу на виконання цього завдання. Немає нічого правильного і доброго в тому, щоб погодитися взяти ще одну задачу і НЕ зробити її до потрібного терміну.

  • Від співробітників можна вимагати проходження потрібного їм навчання з планування за свій рахунок. Це нормально. Але керівник повинен добре розуміти, що співробітник буде навчатися і за свій рахунок тільки тоді, коли він дійсно розуміє, що без цього навчання йому далі просто не можна, і що працювати у вашій компанії йому дійсно цінно і важливо.

В даному випадку потрібно показувати колегам як невміння планувати руйнівно впливає на власні результати співробітників і на результати команди в цілому. Коли у співробітників все добре з розумністю і вони здатні усвідомити причинно-наслідковий зв’язок – вони вчитимуться за свій рахунок і навіть у вільний від роботи час. Більш того, коли співробітник сам вклав у своє навчання гроші і час, дане навчання буде для нього набагато більш цінним. Експерти нашої компанії знають, що люди, самостійно заплативши за своє навчання, не знецінюють його,  отримані знання та вміння набагато краще застосовують на практиці і досягають кращих результатів в кар’єрі і житті.

  • Навчити співробітників за рахунок компанії. Тут є рекомендація – вкладати тільки в тих, хто дійсно це оцінить і буде застосовувати.

Іноді на етапі замовлення навчання замовники наперед знають, що хтось буде саботувати навчання і застосовувати його на практиці не буде. Питання: що ці люди роблять у вашій компанії? Вони ж саботують не лише навчання, вони саботують будь-які ідеї та розпорядження, які їм не припадають до душі. У бізнесі нам потрібні співробітники, а не антіпрацівникиі. Тому саботажників ми навіть не розглядаємо в кандидати на навчання, та й на співпрацю в принципі.

Вигоди від корпоративного навчання очевидні:

  • це можна зробити одночасно і швидко;
  • усі навчені співробітники будуть застосовувати єдину систему планування і досягнення цілей, їм буде простіше домовлятися і їх взаємодія покращиться;
  • коли кожен співробітник підвищить свою ефективність за рахунок уміння планувати (доведено, що правильне планування підвищує ефективність мінімум на 30%), то ефективність роботи команди вийде в достаток;
  • керівникові не потрібно буде гасити пожежі, у нього нарешті з’явиться час на стратегію і грамотну постановку важливих завдань;
  • в колективі покращиться емоційний фон і знизиться рівень конфліктів, оскільки більшість конфліктів в колективі відбувається саме на грунті відсутності системного тайм-менеджменту.

Круто ж, коли керівник знає мети і займається стратегічним розвитком, а співробітники вміло розробляють плани для досягнення поставлених цілей, беруть відповідальність за результат і чітко розуміють, що і коли буде зроблено, закладаючи час на форс-мажори?

Життя керівників змінюється в кращу сторону, коли співробітники стають компетентними в галузі управління часом.

Бажаю всім керівникам досягати поставлених цілей силами компетентної команди, а замовити якісне і доступне навчання за вмінням планувати можна в компанії БогушТайм!

Будемо раді проконсультувати вас по виниклих питань!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: