fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Watsons продовжує працювати та адаптується до нових умов роботи під час війни

10/ 06/ 2022
  З перших днів війни Watsons продовжує працювати, забезпечуючи клієнтів товарами першої необхідності та допомагаючи ЗСУ, ТРО, волонтерам, дитячим організаціям, лікарням та усім, хто потребує допомоги у цей важкий для України час. 7-го червня генеральний директор Watsons Україна Юріс Вербіцкіз звернувся до усіх клієнтів та партнерів аби подякувати за лояльність та розповісти, як найбільший рітейлер у сфері краси та здоров’я продовжує працювати під час війни. За перші 2 місяці роботи команда передала безкоштовну допомогу та відгукнулася на 71 запит. Міжнародна група A.S.Watson (куди входить Watsons Ukraine, Rossman Poland та інші) тільки у березні-квітні відправила 20 вантажівок з гуманітарною допомогою й нині продовжує допомагати, надаючи товари першої необхідності. Всі бали з карток Watsons кожен клієнт тепер може перерахувати на підтримку ЗСУ. Безпека співробітників та клієнтів є найважливішою для Watsons, тому в найбільш безпечних місцях вже 28 лютого (на 5-й день війни) компанія відчинила перші 44 магазини і кожного для почала відчиняти ще більше при складних умовах війни, логістики та відсутності робітників. Крім того, розуміючи критичність ситуації для країни, з 28.02 жоден цінник на товари не змінився, а будь-яка співпраця із російськими компаніями/товарами завершилась. Й наразі компанія вимушена зачиняти магазини на окупованих територіях, де громадян змушують переходити на іншу валюту, реєструватись у РФ і тд.     3-го березня склад компанії у с. Стоянка під Києвом було знищено в результаті обстрілу. Деякі з постачальників також лишилися складів. І з цього моменту компанія почала роботу над відновленням не тільки логістики, а й складської інфраструктури паралельно вибудовуючи декілька ланцюгів поставки. Між тим, у країні запроваджений «перелік критичного імпорту», який лімітує товари, що Watsons може завозити через кордон, що також звузило асортимент на поличках. Певний час магазини працювали без поповнення запасів. Лише у кінці квітня компанія відновила роботу логістики і наразі постачання відбувається як-то кажуть «з коліс»: напряму з Європи, від дистриб’юторів та з невеликого складу у Львові, який вдалося організувати за останні місяці. Але, як зазначає компанія, потрібен час, щоб поповнити не тільки товар, що продався, але й надолужити запаси магазину у цей складний період, і все це підсилюється ще й кризою пального. Станом на сьогодні 279 магазинів та 10 аптек по Україні продовжують надавати найнеобхідніші товари клієнтам. Повний перелік працюючих магазинів та аптек щодня оновлюється за посиланням: https://bit.ly/3qqv7rA. Нині компанія активно працює над відкриттям складу у Києві. А вже у червні планує вийти на 80-90% довоєнного рівня постачання. «Ми дуже просимо вашої лояльності та трішки терпіння, щоб ми змогли відновитися і сподіваємося, що ми все таки залишимося вашим улюбленим магазином, який ви і в подальшому будете відвідувати з задоволенням! Ваша лояльність - це найцінніший актив, що є у нашої компанії!» - зазначає генеральний директор Юріс Вербіцкіз.

З перших днів війни Watsons продовжує працювати, забезпечуючи клієнтів товарами першої необхідності та допомагаючи ЗСУ, ТРО, волонтерам, дитячим організаціям, лікарням та усім, хто потребує допомоги у цей важкий для України час.

7-го червня генеральний директор Watsons Україна Юріс Вербіцкіз звернувся до усіх клієнтів та партнерів аби подякувати за лояльність та розповісти, як найбільший рітейлер у сфері краси та здоров’я продовжує працювати під час війни.

За перші 2 місяці роботи команда передала безкоштовну допомогу та відгукнулася на 71 запит. Міжнародна група A.S.Watson (куди входить Watsons Ukraine, Rossman Poland та інші) тільки у березні-квітні відправила 20 вантажівок з гуманітарною допомогою й нині продовжує допомагати, надаючи товари першої необхідності. Всі бали з карток Watsons кожен клієнт тепер може перерахувати на підтримку ЗСУ.

Безпека співробітників та клієнтів є найважливішою для Watsons, тому в найбільш безпечних місцях вже 28 лютого (на 5-й день війни) компанія відчинила перші 44 магазини і кожного для почала відчиняти ще більше при складних умовах війни, логістики та відсутності робітників. Крім того, розуміючи критичність ситуації для країни, з 28.02 жоден цінник на товари не змінився, а будь-яка співпраця із російськими компаніями/товарами завершилась. Й наразі компанія вимушена зачиняти магазини на окупованих територіях, де громадян змушують переходити на іншу валюту, реєструватись у РФ і тд.

   

3-го березня склад компанії у с. Стоянка під Києвом було знищено в результаті обстрілу. Деякі з постачальників також лишилися складів. І з цього моменту компанія почала роботу над відновленням не тільки логістики, а й складської інфраструктури паралельно вибудовуючи декілька ланцюгів поставки. Між тим, у країні запроваджений «перелік критичного імпорту», який лімітує товари, що Watsons може завозити через кордон, що також звузило асортимент на поличках.

Певний час магазини працювали без поповнення запасів. Лише у кінці квітня компанія відновила роботу логістики і наразі постачання відбувається як-то кажуть «з коліс»: напряму з Європи, від дистриб’юторів та з невеликого складу у Львові, який вдалося організувати за останні місяці.

Але, як зазначає компанія, потрібен час, щоб поповнити не тільки товар, що продався, але й надолужити запаси магазину у цей складний період, і все це підсилюється ще й кризою пального.

Станом на сьогодні 279 магазинів та 10 аптек по Україні продовжують надавати найнеобхідніші товари клієнтам. Повний перелік працюючих магазинів та аптек щодня оновлюється за посиланням: https://bit.ly/3qqv7rA. Нині компанія активно працює над відкриттям складу у Києві. А вже у червні планує вийти на 80-90% довоєнного рівня постачання.

«Ми дуже просимо вашої лояльності та трішки терпіння, щоб ми змогли відновитися і сподіваємося, що ми все таки залишимося вашим улюбленим магазином, який ви і в подальшому будете відвідувати з задоволенням! Ваша лояльність – це найцінніший актив, що є у нашої компанії!» – зазначає генеральний директор Юріс Вербіцкіз.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: