fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Вебінар: Нарада – втрата часу чи користь для бізнесу?

21/ 01/ 2021
  На вебінарі дискутували з приводу доцільності нарад: проводити чи ні? Трохи цікавої статистики: 75% учасників нарад мовчки погоджуються з прийнятими рішеннями, а потім критикують їх 50% співробітників замовчують реальні проблеми 33% не розуміють кому і що робити після нарад. Але все ж таки учасники вебінару погодились, що нарада є необхідною й виділили її основну мету - проінформувати, прийняти рішення, побрейнштормити нові ідеї. Спікери Анна Руденко та Єлизавета Шилова звернули увагу на основні помилки при проведенні нарад й підкреслили, що необхідно готуватися до проведення, тримати фокус на темі і дотримуватися таймингу. Крім того, дуже важливо підтримувати позитивну та конструктивну атмосферу під час зустрічі, працювати зі складними учасниками, обов’язково хвалити своїх колег й захищати цікаві думки та пропозиції. Учасників також застерегли, що треба з обережністю ставитися до швидких рішень. Головне – неможливо ефективно проводити нараду одному, тому необхідно делегувати частину повноважень іншим учасникам. Як саме це зробити – можна розібратися за допомогою продукту Meeting Helper (https://meetinghelper.dr-shilova.com/) від засновниць Dr.Shilova forBusiness Анни Руденко та Єлизавети Шилової, який був запатентован та є авторською розробкою, що не має аналогів на сучасному ринку. Дякуємо нашим експертам та присутнім за корисні лайфхаки та активну участь!

На вебінарі дискутували з приводу доцільності нарад: проводити чи ні?

Трохи цікавої статистики:

  • 75% учасників нарад мовчки погоджуються з прийнятими рішеннями, а потім критикують їх
  • 50% співробітників замовчують реальні проблеми
  • 33% не розуміють кому і що робити після нарад.

Але все ж таки учасники вебінару погодились, що нарада є необхідною й виділили її основну мету – проінформувати, прийняти рішення, побрейнштормити нові ідеї.

Спікери Анна Руденко та Єлизавета Шилова звернули увагу на основні помилки при проведенні нарад й підкреслили, що необхідно готуватися до проведення, тримати фокус на темі і дотримуватися таймингу. Крім того, дуже важливо підтримувати позитивну та конструктивну атмосферу під час зустрічі, працювати зі “складними” учасниками, обов’язково хвалити своїх колег й захищати цікаві думки та пропозиції. Учасників також застерегли, що треба з обережністю ставитися до швидких рішень.

Головне – неможливо ефективно проводити нараду одному, тому необхідно делегувати частину повноважень іншим учасникам. Як саме це зробити – можна розібратися за допомогою продукту Meeting Helper (https://meetinghelper.dr-shilova.com/) від засновниць Dr.Shilova forBusiness Анни Руденко та Єлизавети Шилової, який був запатентован та є авторською розробкою, що не має аналогів на сучасному ринку.

Дякуємо нашим експертам та присутнім за корисні лайфхаки та активну участь!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: