fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Ваш особистий бренд у соцмережах: яким Ви виглядаєте у Мережі та очах колег – і що з цим робити?

30/ 01/ 2017
  Автор: Наталія Кадя - Директор в ЮФ Marchenko Danevych, cертифікований коуч Erickson University International (ICF), тренер і автор навчальних програм із організаційного розвитку Ми живемо в епоху соцмереж, і вже давно стали їх заручниками. У сучасному світі без них неможливо, але і з ними жахливо. Я пропоную вам розглянути низку правил, які допоможуть вам сприймати їх не як мінне поле, а зону комфорту, зв’язків, комунікацій і особистого розвитку. Публікуючи інформацію в соціальних мережах, важливо розуміти от що: головним сенсом будь-якого вашого повідомлення є реакція, яку воно викликає у аудиторії. Хочете ви того чи ні, у кожного з нас є те, що називається «особистим професійним брендом». І якщо через неадекватну самооцінку, байдужість або необізнаність ви не дбаєте про формування власного бренду і професійного іміджу, то це зовсім не означає, що цього самого бренду у вас немає. Він є завжди. Інша справа, що це може бути бренд з нульовою впізнаваністю і сумнівною цінністю. Ваш образ в очах інших людей формується на основі тієї інформації, яку вони черпають про вас в соцмережах чи в Google. Вона і формує ваш бренд. Іншими словами, професійний бренд – це те, що інші думають про вас. Ви можете залишатися заручником професійних і особистісних образів, які формуються з хаотично розкиданої інформації про вас в безмежному онлайн-просторі, яка випадково колись туди потрапила, часто без вашого відома чи згоди. А можете назавжди змінити свій підхід до створення і розвитку свого іміджу у Мережі. Якщо так, то я розповім вам про основні принципи того, як можна і потрібно будувати свій персональний бренд в мережі. Ваш бренд взагалі – це образ і емоції людей, які відображають їх досвід взаємодії з вами. У XXI столітті взаємодія між людьми в 80 випадках зі 100 починається у віртуальному просторі – через професійні та непрофесійні соцмережі. Там же в аудиторії і формується перше враження про вас і перша оцінка образу. Ваш образ сьогодні – це результати пошуку в Google. На першу особисту зустріч до вас прийдуть з якимось вже сформованим вашим портретом. І якщо ви подбаєте про те, щоб це зіграло вам на користь, то зможете зі старту сформулювати, чого вартуєте – у всіх сенсах. Для початку точно вирішіть, чого саме ви хочете досягти на кожному відрізку свого професійного і особистого життя. Окресліть чіткі цілі, які дозволять до цього прийти, і зробіть перші конкретні кроки на цьому шляху. Крок 1 Оцініть вже сформований образ – просто введіть своє імя та прізвище в Google і подивіться на результати. Що про вас каже Google? Де ви в пошуку Google? Що і хто пише? Абстрагуйтеся і подумайте про те, яке враження про вас залишається у людини, яка погортала ваш профіль у соцмережах. Які взагалі сторони вашої особистості розкриває та інформація, яку можна знайти, «погугливши» вас? Якщо те, що ви побачите, подивившись на себе ось таким чином (трохи чужими очима, з боку), вас не задовольнить, займіться тим, щоб сформувати новий образ, інший імідж. Крок 2 Визначте для себе, хто ви і в чому полягає ваш професіоналізм. Професійний бренд – це про те, що і як ви виконуєте. Саме ці “що” і “як” визначають ваші конкурентні переваги. Подумайте, яка аудиторія, яку інформацію і для прийняття яких рішень повинна знати про вас. Коли ви розберетеся з цим, залишиться лише вибрати, якими способами доносити правильну інформацію до цих аудиторій. Правильну для вашого бренду. Цей вибір у кожному випадку залежить від конкретної аудиторії і смислів, які ви хочете вкласти в її свідомість. Крок 3 Формуйте контент, який постите в соцмережах або розміщуєте на якихось ресурсах, так, щоб він був цікавий і корисний вашій конкретній аудиторії. Для людини, яка прагне позиціонувати себе як професіонал, правило формування контенту може бути таким: 10% інформації ділового характеру,15% - розважального, 20% - зацікавлюючого, 20% - тієї, що формує вашу репутацію і 35% - корисної з точки зору отримання нових знань і досвіду. Друге правило: якщо ви вплуталися в цю «гру» з контентом, робіть це системно – розміщуйте інформацію з чіткою періодичністю і регулярністю. І, головне: кожного разу, перш ніж натиснути кнопку «опублікувати» у Facebook, запитайте себе: «Я це роблю, щоб що?». Бути присутнім в Мережі усвідомлено – це теж робота. І якщо після неї у вас все ще залишається час і бажання постити котиків і свій ідеальний манікюр, принаймні запитайте себе: як фото «няшечок» і «мімімішечок» у вашій стрічці наблизить вас до того образу, який ви прагнете справляти на людей?

Автор: Наталія Кадя – Директор в ЮФ Marchenko Danevych, cертифікований коуч Erickson University International (ICF), тренер і автор навчальних програм із організаційного розвитку

Ми живемо в епоху соцмереж, і вже давно стали їх заручниками. У сучасному світі без них неможливо, але і з ними жахливо. Я пропоную вам розглянути низку правил, які допоможуть вам сприймати їх не як мінне поле, а зону комфорту, зв’язків, комунікацій і особистого розвитку.

Публікуючи інформацію в соціальних мережах, важливо розуміти от що: головним сенсом будь-якого вашого повідомлення є реакція, яку воно викликає у аудиторії.

Хочете ви того чи ні, у кожного з нас є те, що називається «особистим професійним брендом». І якщо через неадекватну самооцінку, байдужість або необізнаність ви не дбаєте про формування власного бренду і професійного іміджу, то це зовсім не означає, що цього самого бренду у вас немає. Він є завжди. Інша справа, що це може бути бренд з нульовою впізнаваністю і сумнівною цінністю.

Ваш образ в очах інших людей формується на основі тієї інформації, яку вони черпають про вас в соцмережах чи в Google. Вона і формує ваш бренд. Іншими словами, професійний бренд – це те, що інші думають про вас.

Ви можете залишатися заручником професійних і особистісних образів, які формуються з хаотично розкиданої інформації про вас в безмежному онлайн-просторі, яка випадково колись туди потрапила, часто без вашого відома чи згоди.

А можете назавжди змінити свій підхід до створення і розвитку свого іміджу у Мережі. Якщо так, то я розповім вам про основні принципи того, як можна і потрібно будувати свій персональний бренд в мережі.

  • Ваш бренд взагалі – це образ і емоції людей, які відображають їх досвід взаємодії з вами. У XXI столітті взаємодія між людьми в 80 випадках зі 100 починається у віртуальному просторі – через професійні та непрофесійні соцмережі. Там же в аудиторії і формується перше враження про вас і перша оцінка образу.
  • Ваш образ сьогодні – це результати пошуку в Google. На першу особисту зустріч до вас прийдуть з якимось вже сформованим вашим портретом. І якщо ви подбаєте про те, щоб це зіграло вам на користь, то зможете зі старту сформулювати, чого вартуєте – у всіх сенсах.
  • Для початку точно вирішіть, чого саме ви хочете досягти на кожному відрізку свого професійного і особистого життя. Окресліть чіткі цілі, які дозволять до цього прийти, і зробіть перші конкретні кроки на цьому шляху.

Крок 1

Оцініть вже сформований образ – просто введіть своє ім’я та прізвище в Google і подивіться на результати.

Що про вас каже Google? Де ви в пошуку Google? Що і хто пише? Абстрагуйтеся і подумайте про те, яке враження про вас залишається у людини, яка погортала ваш профіль у соцмережах. Які взагалі сторони вашої особистості розкриває та інформація, яку можна знайти, «погугливши» вас? Якщо те, що ви побачите, подивившись на себе ось таким чином (трохи чужими очима, з боку), вас не задовольнить, займіться тим, щоб сформувати новий образ, інший імідж.

Крок 2

Визначте для себе, хто ви і в чому полягає ваш професіоналізм. Професійний бренд – це про те, що і як ви виконуєте. Саме ці “що” і “як” визначають ваші конкурентні переваги.

Подумайте, яка аудиторія, яку інформацію і для прийняття яких рішень повинна знати про вас. Коли ви розберетеся з цим, залишиться лише вибрати, якими способами доносити правильну інформацію до цих аудиторій. Правильну для вашого бренду. Цей вибір у кожному випадку залежить від конкретної аудиторії і смислів, які ви хочете вкласти в її свідомість.

Крок 3

Формуйте контент, який постите в соцмережах або розміщуєте на якихось ресурсах, так, щоб він був цікавий і корисний вашій конкретній аудиторії. Для людини, яка прагне позиціонувати себе як професіонал, правило формування контенту може бути таким: 10% інформації ділового характеру,15% – розважального, 20% – зацікавлюючого, 20% – тієї, що формує вашу репутацію і 35% – корисної з точки зору отримання нових знань і досвіду.

Друге правило: якщо ви вплуталися в цю «гру» з контентом, робіть це системно – розміщуйте інформацію з чіткою періодичністю і регулярністю.

І, головне: кожного разу, перш ніж натиснути кнопку «опублікувати» у Facebook, запитайте себе: «Я це роблю, щоб що?». Бути присутнім в Мережі усвідомлено – це теж робота. І якщо після неї у вас все ще залишається час і бажання постити котиків і свій ідеальний манікюр, принаймні запитайте себе: як фото «няшечок» і «мімімішечок» у вашій стрічці наблизить вас до того образу, який ви прагнете справляти на людей?

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: