fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

В Україні урочисто відкрили найсучасніший зерновий термінал Neptune потужністю 5 млн тонн на рік

17/ 09/ 2019
  6 вересня 2019 року в порту «Південний» (Одеська область) відкрився найсучасніший в Україні зерновий термінал Neptune (раніше MV Cargo). Термінал – спільний проект української стивідорної компанії MV Cargo, заснованої Андрієм Ставніцером та Єгором Гребенніковим, із американською продовольчою корпорацією Cargill. Будівництво терміналу – один з найбільших інвестиційних проектів у аграрній галузі за останні кілька років, реалізований за підтримки EBRD та IFC. Загальна вартість проекту  – $150 млн. Віце-президент корпорації Cargill Роджер Янсон, який був присутній на церемонії відкриття, зазначив, що цей проект – особливо важливий для Cargill. «Термінал створює робочі місця і допомагає місцевим громадам розвиватися. Він підтримує зростаючий сільськогосподарський сектор країни і допомагає створити економічне процвітання через вільну та cправедливу міжнародну торгівлю», – прокоментував пан Янсон. Андрій Ставніцер, співвласник терміналу, поінформував про історію перемовин із потенційними партнерами щодо майбутнього спільного проекту. «Кілька раундів переговорів закінчувалися нічим - надто великий проект. Ставало зрозуміло, що у цій країні такий проект під силу лише нам та Cargill. З того часу минуло п’ять років, і ось ми тут. Після тисячі днів будівництва, двох років перемовин та 150 мільйонів доларів, ми створили термінал мрії», – прокоментував пан Ставніцер. За словами Філіппа Грушко, керівника проекту, Neptune – найсучасніший експортний термінал в Україні. «Глибоководність, потужності одночасного зберігання зернових, інфраструктура найбільшого морського порту «Південний» дозволяє нам завантажувати великі суда менше ніж за добу. Таким чином, ми можемо надати найефективніший та швидкий сервіс для наших клієнтів, які обслуговують далекі азіатські ринки та допомагати нашим фермерам бути більш конкурентними», - відзначає пан Грушко. Під час церемонії відкриття, терміналу було урочисто присвоєно ім’я  Нептун\Neptune. Як пояснюють керівники компаній, MV Cargo – назва компанії, яка реалізувала проект, а у термінала повинно бути власне імя. Імя «Neptune» вибрали на конкурсі із кількох сотень варіантів. Також під час офіційної церемонії відкриття до причалу термінала Neptune (причал №25) пришвартовано перше судно – STAR ERACLE. Судно зайшло під завантаження майже 56 тис. тонн зернових. Нагадаємо, проектна потужність першої черги термінала Neptune – 5 мільйонів тонн зернових на рік. Він може єдиноразово зберігати 290 тис. тонн зернових, що зберігаються у складі напольного зберігання та у 14 силосах. У тестовому режимі працює з літа 2018 року і вже перевалив понад 1,8 мільйона тонн зернових. На терміналі буде створено 500 робочих місць, і його робота забезпечить Україні не менше 600 млн гривень податків та зборів, а також близько $8 млн портових зборів щорічно. Прес-служба MV Cargo

6 вересня 2019 року в порту «Південний» (Одеська область) відкрився найсучасніший в Україні зерновий термінал Neptune (раніше MV Cargo).

Термінал – спільний проект української стивідорної компанії MV Cargo, заснованої Андрієм Ставніцером та Єгором Гребенніковим, із американською продовольчою корпорацією Cargill. Будівництво терміналу – один з найбільших інвестиційних проектів у аграрній галузі за останні кілька років, реалізований за підтримки EBRD та IFC. Загальна вартість проекту  – $150 млн.

Віце-президент корпорації Cargill Роджер Янсон, який був присутній на церемонії відкриття, зазначив, що цей проект – особливо важливий для Cargill. «Термінал створює робочі місця і допомагає місцевим громадам розвиватися. Він підтримує зростаючий сільськогосподарський сектор країни і допомагає створити економічне процвітання через вільну та cправедливу міжнародну торгівлю», – прокоментував пан Янсон.

Андрій Ставніцер, співвласник терміналу, поінформував про історію перемовин із потенційними партнерами щодо майбутнього спільного проекту. «Кілька раундів переговорів закінчувалися нічим – надто великий проект. Ставало зрозуміло, що у цій країні такий проект під силу лише нам та Cargill. З того часу минуло п’ять років, і ось ми тут. Після тисячі днів будівництва, двох років перемовин та 150 мільйонів доларів, ми створили термінал мрії», – прокоментував пан Ставніцер.

За словами Філіппа Грушко, керівника проекту, Neptune – найсучасніший експортний термінал в Україні. «Глибоководність, потужності одночасного зберігання зернових, інфраструктура найбільшого морського порту «Південний» дозволяє нам завантажувати великі суда менше ніж за добу. Таким чином, ми можемо надати найефективніший та швидкий сервіс для наших клієнтів, які обслуговують далекі азіатські ринки та допомагати нашим фермерам бути більш конкурентними», – відзначає пан Грушко.

Під час церемонії відкриття, терміналу було урочисто присвоєно ім’я  Нептун\Neptune. Як пояснюють керівники компаній, MV Cargo – назва компанії, яка реалізувала проект, а у термінала повинно бути власне ім’я. Ім’я «Neptune» вибрали на конкурсі із кількох сотень варіантів.

Також під час офіційної церемонії відкриття до причалу термінала Neptune (причал №25) пришвартовано перше судно – STAR ERACLE. Судно зайшло під завантаження майже 56 тис. тонн зернових.

Нагадаємо, проектна потужність першої черги термінала Neptune – 5 мільйонів тонн зернових на рік. Він може єдиноразово зберігати 290 тис. тонн зернових, що зберігаються у складі напольного зберігання та у 14 силосах. У тестовому режимі працює з літа 2018 року і вже перевалив понад 1,8 мільйона тонн зернових. На терміналі буде створено 500 робочих місць, і його робота забезпечить Україні не менше 600 млн гривень податків та зборів, а також близько $8 млн портових зборів щорічно.

Прес-служба MV Cargo

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: