fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

В рукаві завжди має бути запасний шлях доставки товару. Як працюють фахівці з перевезень компанії РІО-ТРАНС?

22/ 02/ 2022
  Постійні поїздки vs можливість працювати зі смартфону? Робота з технікою vs комунікація з людьми? Висока зарплата vs цікавий процес? В рамках проєкту Like a pro представляємо вам двох фахівців, які мають кардинально різні за своєю специфікою роботи, але переслідують одну мету. Вони працюють в команді, щоб вантаж, який знаходиться за сотні і тисячі кілометрів від клієнта, був доставлений в термін. Чому їх професії не існують одна без одної, що є в них відмінного та схожого – про це детальніше в інтервю з фахівцями РІО-ТРАНС: Сергій Хомич Водій-далекобійник компанії РІО-ТРАНС Володимир Мельник Логіст компанії РІО-ТРАНС Як ви обирали професію? Чому саме сфера перевезень? Чим зараз займаєтеся в компанії РІО-ТРАНС? Сергій: У мене не буде фантастичної історії про мрію всього мого життя чи щось таке. В дитинстві я мріяв стати вчителем і довго навчався цьому, проте доросле життя продиктувало свої правила і я вирішив змінити професію. Першим критерієм зміни професії, стала більша зарплата. Наступне, що підкупило мене —  це можливість подорожувати, відвідувати не лише різні куточки України, а й світу. Маючи досвід, подав резюме до місцевої компанії і так почалось. Контролюю завантаження і розвантаження, виконую доставку вантажів клієнтів компанії РІО-ТРАНС уже 4 роки. Володимир: Я шукав роботу, яка ніколи не набридне. Ставши логістом, ви забудете про нудьгу. Професія логіст захоплююча і різнобічна. Я спілкуюся з безліччю людей щодня, керую цікавими та важливими процесами, несу відповідальність за результат цих процесів і опрацьовую величезну кількість інформації. Які ключові навики та вміння необхідні для вашої роботи? Сергій: Я вважаю, що найважливіше — це відповідальність! Оскільки ти можеш перевозити вантаж на сотні тисяч, або ж і на мільйони доларів, в межах однієї країни, або ж перетинаючи кордони кількох держав. Ввесь шлях доставки —  відповідальність саме на тобі. Також не менш важливим завданням водія-далекобійника —  забезпечення безпеки на дорогах країн, де працюю. Знання мов вітається. Кожен рейс ти зіштовхуєшся з документацією і оформленням проходження кордону. Щоб не виникало проблем і затримок, дуже добре знати хоча б польську або англійську мову. І, звичайно ж, обслуговування транспорту. Ніколи не знаєш у якому полі може пробити колесо чи засвітитись повідомлення на бортовому комп’ютері. Треба знати як виправити непередбачувану ситуацію, чи до кого звернутись щоб усунути помилку. Володимир: Логіст — це багатофункціональний гравець в команді. Одним з найважливіших навичок є комунікація. Вміння домовлятись, коректно інформувати колег, координувати і планувати, реагувати на зміни і направляти водія-далекобійника. Також важливо правильно організовувати всі процеси в роботі, щоб швидко реагувати на труднощі. Часто доводиться вивчати другу мову, бути добре обізнаним в міжнародній документації, бо РІО-ТРАНС — це міжнародний бізнес. Як виглядає ваш графік? Що подобається у своїй професії? Сергій: Будучи далекобійником не потрібно очікувати сталого графіку з вихідними у суботу і неділю.  У нас немає свят і часто у важливі моменти знаходжусь далеко від сім’ї. Так, це мінус у нашій роботі, проте кожна людина свідомо йде на цей вибір. Але є і плюси у графіку. Кожний водій повинен працювати по тахографу —   пристрій, що записує і контролює швидкість автомобіля, режим роботи і відпочинку водія. Тому, за допомогою даного пристрою, я працюю відповідно до законодавства і вдосталь відпочиваю, не перепрацьовую. Володимир: Мій графік роботи передбачає організованість. Я користуюся корпоративними інструментами, які допомагають краще працювати із завданнями і проектами, тримати під контролем всі канали комунікації і взагалі автоматизують бізнес-процеси. Мені подобається, що в компанії РІО-ТРАНС я можу комбінувати зайнятість в офісі з віддаленою роботою. Такий мобільним режим доступний з будь-якого гаджета чи девайса. Я зі смартфону швидко встановлюю зв’язок , контролюю і відслідковую необхідну інформацію онлайн.   Які перспективи ви бачите для своєї професії в Україні? Сергій: Далекобійник може працювати на компанію, або перевозити вантажі як самозайнята особа – підприємець. Але, я вважаю, що працюючи на підприємство і у команді з логістом можна працювати ефективніше і відповідно отримувати більшу зарплатню. Насправді, навіть для такої технічної спеціалізації як водій, необхідний талант, адже він сприятиме успіхам протягом усієї кар’єри. Наша держава розвивається, відкриваються нові можливості для експорту, тому є перспектива розвитку транспортної сфери.   Володимир: Хоча логістика є різнобічною, вона все одно дуже специфічна. Я отримую навички і знання, які роблять мене спеціалістом у певній ніші. Підвищення своєї кваліфікації дає можливості для зростання.  На мою думку, хороший логіст завжди має в рукаві запасний шлях доставки товару, щоб при виникненні форс-мажорних обставин (проблеми з митницею, поломка потягу, ремонт автодороги, затримка літака), товар все одно був доставлений в термін. Тому якщо ти справді любиш свою справу і кваліфікований спеціаліст, ти обов’язково зацікавиш потенційного роботодавця, адже це провідна спеціальність у кожній організації. І обов’язково потрібно вдосконалювати свої скіли, вивчати мови  і відкривати нові горизонти для себе. Вибір професії логіст ставить вас перед великим завданням. Це виклик, з яким варто зіткнутись!  Як взаємодіють логіст і далекобійник? Як організована ваша командна робота? Сергій: Забезпечити оперативність та своєчасну доставку клієнту − завдання не лише логіста,  адже він не стоїть на завантаженні, безпосередньо не впливає на темп працівників складу, не бачить зовнішнього стану самого вантажу чи його упаковки. Саме водій приймає вантаж і перевіряє його належний стан, кількість і відповідність чи невідповідність даним зазначених у документах, що передав логіст. Так, після численних звірок наш вантаж готовий до подорожі, до безпечної подорожі автобанами.  Володимир: Тандем логіст і далекобійник − це про взаємодію, про командну роботу, про важливість відносин між нами. Як логіст, я організовую і контролюю перевезення, маю бути технологічно підкованим, бо мій вантаж подорожує на папері. Дані в  документах мають бути вичерпними, складені відповідно до стандартів і законів. А для водія я − фахівець із зв’язку, який передає ці дані і систематично контролює перевезення, щоб водій безпечно рухався по заданому маршруту. Співпраця логіста і далекобійника − це модель ефективної та динамічної рівноваги, де тісно пов’язані інформаційний контроль і транспортна безпека. Дякуємо Сергію та Володимиру за пречудове інтервю про злагоджену роботу на результат!   🔎 Like a pro – це проєкт про цікаві професії, представлених в членських компаніях Європейської Бізнес Асоціації.  

Постійні поїздки vs можливість працювати зі смартфону? Робота з технікою vs комунікація з людьми? Висока зарплата vs цікавий процес? В рамках проєкту Like a pro представляємо вам двох фахівців, які мають кардинально різні за своєю специфікою роботи, але переслідують одну мету. Вони працюють в команді, щоб вантаж, який знаходиться за сотні і тисячі кілометрів від клієнта, був доставлений в термін. Чому їх професії не існують одна без одної, що є в них відмінного та схожого – про це детальніше в інтерв’ю з фахівцями РІО-ТРАНС:

Сергій Хомич
Водій-далекобійник компанії РІО-ТРАНС

Володимир Мельник
Логіст компанії РІО-ТРАНС

Як ви обирали професію? Чому саме сфера перевезень? Чим зараз займаєтеся в компанії РІО-ТРАНС?

Сергій: У мене не буде фантастичної історії про мрію всього мого життя чи щось таке. В дитинстві я мріяв стати вчителем і довго навчався цьому, проте доросле життя продиктувало свої правила і я вирішив змінити професію. Першим критерієм зміни професії, стала більша зарплата. Наступне, що підкупило мене —  це можливість подорожувати, відвідувати не лише різні куточки України, а й світу.

Маючи досвід, подав резюме до місцевої компанії і так почалось. Контролюю завантаження і розвантаження, виконую доставку вантажів клієнтів компанії РІО-ТРАНС уже 4 роки.

Володимир: Я шукав роботу, яка ніколи не набридне. Ставши логістом, ви забудете про нудьгу. Професія логіст захоплююча і різнобічна. Я спілкуюся з безліччю людей щодня, керую цікавими та важливими процесами, несу відповідальність за результат цих процесів і опрацьовую величезну кількість інформації.

Які ключові навики та вміння необхідні для вашої роботи?

Сергій: Я вважаю, що найважливіше — це відповідальність! Оскільки ти можеш перевозити вантаж на сотні тисяч, або ж і на мільйони доларів, в межах однієї країни, або ж перетинаючи кордони кількох держав. Ввесь шлях доставки —  відповідальність саме на тобі.

Також не менш важливим завданням водія-далекобійника —  забезпечення безпеки на дорогах країн, де працюю.

Знання мов вітається. Кожен рейс ти зіштовхуєшся з документацією і оформленням проходження кордону. Щоб не виникало проблем і затримок, дуже добре знати хоча б польську або англійську мову.

І, звичайно ж, обслуговування транспорту. Ніколи не знаєш у якому полі може пробити колесо чи засвітитись повідомлення на бортовому комп’ютері. Треба знати як виправити непередбачувану ситуацію, чи до кого звернутись щоб усунути помилку.

Володимир: Логіст — це багатофункціональний гравець в команді. Одним з найважливіших навичок є комунікація. Вміння домовлятись, коректно інформувати колег, координувати і планувати, реагувати на зміни і направляти водія-далекобійника.

Також важливо правильно організовувати всі процеси в роботі, щоб швидко реагувати на труднощі. Часто доводиться вивчати другу мову, бути добре обізнаним в міжнародній документації, бо РІО-ТРАНС — це міжнародний бізнес.

Як виглядає ваш графік? Що подобається у своїй професії?

Сергій: Будучи далекобійником не потрібно очікувати сталого графіку з вихідними у суботу і неділю.  У нас немає свят і часто у важливі моменти знаходжусь далеко від сім’ї. Так, це мінус у нашій роботі, проте кожна людина свідомо йде на цей вибір.

Але є і плюси у графіку. Кожний водій повинен працювати по тахографу —   пристрій, що записує і контролює швидкість автомобіля, режим роботи і відпочинку водія. Тому, за допомогою даного пристрою, я працюю відповідно до законодавства і вдосталь відпочиваю, не перепрацьовую.

Володимир: Мій графік роботи передбачає організованість. Я користуюся корпоративними інструментами, які допомагають краще працювати із завданнями і проектами, тримати під контролем всі канали комунікації і взагалі автоматизують бізнес-процеси.

Мені подобається, що в компанії РІО-ТРАНС я можу комбінувати зайнятість в офісі з віддаленою роботою. Такий мобільним режим доступний з будь-якого гаджета чи девайса. Я зі смартфону швидко встановлюю зв’язок , контролюю і відслідковую необхідну інформацію онлайн.  

Які перспективи ви бачите для своєї професії в Україні?

Сергій: Далекобійник може працювати на компанію, або перевозити вантажі як самозайнята особа – підприємець. Але, я вважаю, що працюючи на підприємство і у команді з логістом можна працювати ефективніше і відповідно отримувати більшу зарплатню. Насправді, навіть для такої технічної спеціалізації як водій, необхідний талант, адже він сприятиме успіхам протягом усієї кар’єри.

Наша держава розвивається, відкриваються нові можливості для експорту, тому є перспектива розвитку транспортної сфери.  

Володимир: Хоча логістика є різнобічною, вона все одно дуже специфічна. Я отримую навички і знання, які роблять мене спеціалістом у певній ніші. Підвищення своєї кваліфікації дає можливості для зростання. 

На мою думку, хороший логіст завжди має в рукаві запасний шлях доставки товару, щоб при виникненні форс-мажорних обставин (проблеми з митницею, поломка потягу, ремонт автодороги, затримка літака), товар все одно був доставлений в термін. Тому якщо ти справді любиш свою справу і кваліфікований спеціаліст, ти обов’язково зацікавиш потенційного роботодавця, адже це провідна спеціальність у кожній організації.

І обов’язково потрібно вдосконалювати свої скіли, вивчати мови  і відкривати нові горизонти для себе. Вибір професії логіст ставить вас перед великим завданням. Це виклик, з яким варто зіткнутись! 

Як взаємодіють логіст і далекобійник? Як організована ваша командна робота?

Сергій: Забезпечити оперативність та своєчасну доставку клієнту − завдання не лише логіста,  адже він не стоїть на завантаженні, безпосередньо не впливає на темп працівників складу, не бачить зовнішнього стану самого вантажу чи його упаковки. Саме водій приймає вантаж і перевіряє його належний стан, кількість і відповідність чи невідповідність даним зазначених у документах, що передав логіст. Так, після численних звірок наш вантаж готовий до подорожі, до безпечної подорожі автобанами. 

Володимир: Тандем логіст і далекобійник − це про взаємодію, про командну роботу, про важливість відносин між нами. Як логіст, я організовую і контролюю перевезення, маю бути технологічно підкованим, бо мій вантаж подорожує на папері. Дані в  документах мають бути вичерпними, складені відповідно до стандартів і законів. А для водія я − фахівець із зв’язку, який передає ці дані і систематично контролює перевезення, щоб водій безпечно рухався по заданому маршруту.

Співпраця логіста і далекобійника − це модель ефективної та динамічної рівноваги, де тісно пов’язані інформаційний контроль і транспортна безпека. Дякуємо Сергію та Володимиру за пречудове інтерв’ю про злагоджену роботу на результат!

 

🔎 Like a pro – це проєкт про цікаві професії, представлених в членських компаніях Європейської Бізнес Асоціації.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: