fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Уряд запроваджує нові е-сервіси для бізнесу

04/ 06/ 2020
  Вчора, 3 червня, на засіданні Уряду було схвалено два рішення, які розширюють можливості бізнесу щодо електронної взаємодії та мають на меті полегшити ведення операційної діяльності компаній. Так, перше рішення стосується запровадження електронних трудових книжок. Кабінет Міністрів підтримав законопроєкт «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», який передбачає відмову від паперових трудових книжок. Пенсія для громадян буде нараховуватися автоматично, за віком – через особистий електронний кабінет. Ведення паперової трудової книжки буде відбуватися за бажанням співробітника. На його вимогу роботодавець може продовжити вносити дані про трудовий стаж до паперової книжки паралельно з електронним обліком трудової діяльності. Якщо співробітник забажає обмежитись тільки електронним обліком, то оригінал трудової буде передано йому на подальше зберігання. Для бізнесу це додаткова можливість заощадити кошти на адмініструванні процесу прийому на роботу, переведення та звільнення працівників, а для працівників – зручність та зменшення бюрократії. Для остаточного затвердження цієї ініціативи необхідна підтримка народних депутатів, тож ми сподіваємося, що верховна Рада також підтримає цей законопроєкт, аби спростити регулювання трудових відносин. Друге рішення стосується запуску експериментального проєкту з оформлення заявки на видачу дозволів на міжнародні перевезення вантажів у електронній формі. Відповідна Постанова була підтримана Кабінетом Міністрів. Переведення цієї послуги в онлайн дозволить усунути бюрократичні перешкоди, підвищити об’єктивність та прозорість процесу замовлення та видачі бланків дозволів на перевезення. Бізнес-спільнота Асоціації сподівається на успішну реалізацію експериментального проєкту та його функціонування на постійній основі. Світлана Михайловська. Заступник директора з представництва інтересів компаній-членів Асоціації. Такі рішення абсолютно відповідають вимогам часу – для безперебійної роботи компаній навіть в кризові часи більшість послуг має бути переведена онлайн. Це не тільки економія ресурсів та зручність, але й більш прозорі взаємовідносини між бізнесом та державою, готовність до будь-яких форс-мажорів. Сподіваємося, що процеси цифрової трансформації в державі тільки посилюватимуться, аби полегшити щоденну роботу бізнесу.  

Вчора, 3 червня, на засіданні Уряду було схвалено два рішення, які розширюють можливості бізнесу щодо електронної взаємодії та мають на меті полегшити ведення операційної діяльності компаній.

Так, перше рішення стосується запровадження електронних трудових книжок. Кабінет Міністрів підтримав законопроєкт «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», який передбачає відмову від паперових трудових книжок. Пенсія для громадян буде нараховуватися автоматично, за віком – через особистий електронний кабінет.

Ведення паперової трудової книжки буде відбуватися за бажанням співробітника. На його вимогу роботодавець може продовжити вносити дані про трудовий стаж до паперової книжки паралельно з електронним обліком трудової діяльності. Якщо співробітник забажає обмежитись тільки електронним обліком, то оригінал трудової буде передано йому на подальше зберігання.

Для бізнесу це додаткова можливість заощадити кошти на адмініструванні процесу прийому на роботу, переведення та звільнення працівників, а для працівників – зручність та зменшення бюрократії. Для остаточного затвердження цієї ініціативи необхідна підтримка народних депутатів, тож ми сподіваємося, що верховна Рада також підтримає цей законопроєкт, аби спростити регулювання трудових відносин.

Друге рішення стосується запуску експериментального проєкту з оформлення заявки на видачу дозволів на міжнародні перевезення вантажів у електронній формі. Відповідна Постанова була підтримана Кабінетом Міністрів. Переведення цієї послуги в онлайн дозволить усунути бюрократичні перешкоди, підвищити об’єктивність та прозорість процесу замовлення та видачі бланків дозволів на перевезення. Бізнес-спільнота Асоціації сподівається на успішну реалізацію експериментального проєкту та його функціонування на постійній основі.

Світлана Михайловська Заступник директора з представництва інтересів компаній-членів Асоціації
Такі рішення абсолютно відповідають вимогам часу – для безперебійної роботи компаній навіть в кризові часи більшість послуг має бути переведена онлайн. Це не тільки економія ресурсів та зручність, але й більш прозорі взаємовідносини між бізнесом та державою, готовність до будь-яких форс-мажорів. Сподіваємося, що процеси цифрової трансформації в державі тільки посилюватимуться, аби полегшити щоденну роботу бізнесу.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: