fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Торгову марку «Небесна Криниця» визнано найкращою службою доставки питної води!

15/ 05/ 2018
  Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» підбив підсумки дослідження громадських уподобань, що проводилося протягом 2017 року з метою визначення найкращих, найбільш рекомендованих експертами та найулюбленіших споживачами торгових марок українського ринку. Серед 24 учасників ринку доставки питної води найкращою названа ТМ «Небесна Криниця». Згідно з методикою конкурсу, при визначенні Фаворитів Успіху враховується думка пересічних споживачів, експертів та українських знаменитостей (публічних людей, творчої та ділової еліти). Результати завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС). Чергове визнання з боку громадськості та спеціалістів у сфері доставки води не стало сюрпризом для працівників компанії «Небесна Криниця», але послужило ще одним приємним свідченням нашої плідної роботи. Коментуючи перемогу директор з розвитку компанії «Небесна Криниця» Євгенія Кривонос зазначила: «Наша торгова марка вже визнавалася Фаворитом Успіху як найкраща доставка води у 2011 та 2013 роках. Проте зараз це є особливо знаковою подією, оскільки ми тільки-но відкрили новий завод у курортному містечку Ворзель. Визнання наших клієнтів та експертів ринку вкотре підтверджує наші лідерські позиції на ринку та найвищий рівень якості продукту та сервісу». У свою чергу організатори конкурсу висловили подяку всім респондентам опитувань конкурсу, учасникам експертних журі: «Дякуємо всім, хто знайшов час і натхнення взяти участь у визначенні Фаворитів. Саме завдяки вашім рекомендаціям громадськості стали відомі найпопулярніші торгові марки 2017 року, які будуть рекомендуватися в якості найкращого вибору і в новому, 2018 році і надалі, — зазначили організатори конкурсу. — Переможцями рейтингу щорічно стають номінанти, які отримали найбільшу довіру та підтримку українців протягом всього року. Рейтинги отримані за результатами опитувань відображають реальні споживчі переваги і показують динаміку змін смаків громадськості. Лідери рейтингу — «Фаворити Успіху» — це завжди безперечно найкращі та найбільш якісні торгові марки в своєму ринковому сегменті, що підтверджується масштабною підтримкою з боку громадськості, яка є найбільш важливою рекомендацією для тих, хто завжди прагне брати від життя тільки найкраще!». Довідка Компанія «Небесна Криниця» займається виробництвом і доставкою бутильованої води з 2001 року. Є лідером ринку і національним оператором, який обслуговує понад 50 тисяч домогосподарств і 10 тисяч офісів по Україні. З 2015 року компанія здійснює повноцінне забезпечення клієнтів обладнанням для споживання кави і натуральною зерновою кавою. За останні роки компанія «Небесна Криниця» неодноразово отримувала нагороди «Фаворит успіху», «Якість №1» та інші в категорії доставки води і підтверджувала свої лідерські позиції на київському ринку. Є єдиним в Україні членом європейської асоціації бутильованих вод Watercoolers Europe і членом Європейської бізнес асоціації та Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності». Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» — перший і поки ще єдиний в Україні публічний конкурс торгових марок, який цікавиться думкою безпосередніх споживачів і публікує рейтинги гравців ринку до відкритого доступу. Конкурс проводиться щорічно з 2003 року, за прозорою методикою вивчення громадської думки, з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних і рекомендованих торгових марок товарів та послуг українського ринку, а також найяскравіших представників вітчизняного шоу-бізнесу. У рейтингу автоматично беруть участь усі без винятку торгові марки, що офіційно присутні на українському ринку, у категоріях розділених за напрямками споживчих товарів і послуг. Переможці конкурсу, Фаворити суспільної довіри, обчислюються за підсумками масштабних опитувань, за участю трьох респондентських груп: Експертного Журі (профільних фахівців різних напрямків ринку товарів і послуг), Журі Успішних Людей (публічних і відомих людей України, знаменитостей), і безпосередніх споживачів, котрі вказують свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в Інтернеті, на порталі FAVOR.com.ua.

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» підбив підсумки дослідження громадських уподобань, що проводилося протягом 2017 року з метою визначення найкращих, найбільш рекомендованих експертами та найулюбленіших споживачами торгових марок українського ринку. Серед 24 учасників ринку доставки питної води найкращою названа ТМ «Небесна Криниця».

Згідно з методикою конкурсу, при визначенні Фаворитів Успіху враховується думка пересічних споживачів, експертів та українських знаменитостей (публічних людей, творчої та ділової еліти). Результати завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).

Чергове визнання з боку громадськості та спеціалістів у сфері доставки води не стало сюрпризом для працівників компанії «Небесна Криниця», але послужило ще одним приємним свідченням нашої плідної роботи.

Коментуючи перемогу директор з розвитку компанії «Небесна Криниця» Євгенія Кривонос зазначила: «Наша торгова марка вже визнавалася Фаворитом Успіху як найкраща доставка води у 2011 та 2013 роках. Проте зараз це є особливо знаковою подією, оскільки ми тільки-но відкрили новий завод у курортному містечку Ворзель. Визнання наших клієнтів та експертів ринку вкотре підтверджує наші лідерські позиції на ринку та найвищий рівень якості продукту та сервісу».

У свою чергу організатори конкурсу висловили подяку всім респондентам опитувань конкурсу, учасникам експертних журі: «Дякуємо всім, хто знайшов час і натхнення взяти участь у визначенні Фаворитів. Саме завдяки вашім рекомендаціям громадськості стали відомі найпопулярніші торгові марки 2017 року, які будуть рекомендуватися в якості найкращого вибору і в новому, 2018 році і надалі, — зазначили організатори конкурсу. — Переможцями рейтингу щорічно стають номінанти, які отримали найбільшу довіру та підтримку українців протягом всього року. Рейтинги отримані за результатами опитувань відображають реальні споживчі переваги і показують динаміку змін смаків громадськості. Лідери рейтингу — «Фаворити Успіху» — це завжди безперечно найкращі та найбільш якісні торгові марки в своєму ринковому сегменті, що підтверджується масштабною підтримкою з боку громадськості, яка є найбільш важливою рекомендацією для тих, хто завжди прагне брати від життя тільки найкраще!».

Довідка

Компанія «Небесна Криниця» займається виробництвом і доставкою бутильованої води з 2001 року. Є лідером ринку і національним оператором, який обслуговує понад 50 тисяч домогосподарств і 10 тисяч офісів по Україні. З 2015 року компанія здійснює повноцінне забезпечення клієнтів обладнанням для споживання кави і натуральною зерновою кавою. За останні роки компанія «Небесна Криниця» неодноразово отримувала нагороди «Фаворит успіху», «Якість №1» та інші в категорії доставки води і підтверджувала свої лідерські позиції на київському ринку. Є єдиним в Україні членом європейської асоціації бутильованих вод Watercoolers Europe і членом Європейської бізнес асоціації та Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності».

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» — перший і поки ще єдиний в Україні публічний конкурс торгових марок, який цікавиться думкою безпосередніх споживачів і публікує рейтинги гравців ринку до відкритого доступу. Конкурс проводиться щорічно з 2003 року, за прозорою методикою вивчення громадської думки, з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних і рекомендованих торгових марок товарів та послуг українського ринку, а також найяскравіших представників вітчизняного шоу-бізнесу. У рейтингу автоматично беруть участь усі без винятку торгові марки, що офіційно присутні на українському ринку, у категоріях розділених за напрямками споживчих товарів і послуг.

Переможці конкурсу, Фаворити суспільної довіри, обчислюються за підсумками масштабних опитувань, за участю трьох респондентських груп: Експертного Журі (профільних фахівців різних напрямків ринку товарів і послуг), Журі Успішних Людей (публічних і відомих людей України, знаменитостей), і безпосередніх споживачів, котрі вказують свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в Інтернеті, на порталі FAVOR.com.ua.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: