fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тепер без черг: Watsons Україна впроваджує систему самообслуговування

05/ 08/ 2020
  Час забути про довге очікування в черзі, незабаром відвідувачі магазинів Watsons зможуть самостійно сканувати, упакувати та оплачувати свої товари за допомогою нової системи самообслуговування. Watsons Україна став першим рітейлером в сегменті дрогері, що запускає систему self-checkout. Для клієнтів дана технологія не тільки дозволить уникнути черги на касу, але й до мінімуму зменшити контакти із іншими людьми, що безперечно є плюсом у реаліях сьогодення. Чому варто скористатися касою самообслуговування: Watsons довіряє своїм клієнтам, тож покупець самостійно контролює процес покупки і оплати товару. Покупець не простоює в черзі, очікуючи здійснення покупки. Із касою самообслуговування процес покупки стає інтерактивним, а дитяча мрія спробувати себе в якості касира здійснюється. Оплата карткою або сертифікатом. Якщо ви надаєте перевагу безготівковому способу оплати, тоді каси самообслуговування саме те, що треба. «Рішення про встановлення кас самообслуговування досить логічне та послідовне для Watsons, оскільки компанія працює над покращенням сервісу, враховуючи клієнтський досвід та сучасні тенденції.  Шлях розвитку та інновацій Watsons веде до створення максимально комфортних умов  для покупців та і відповідності їх очікуванням. Наші проекти Book&Collect та Click&Collect вже отримали позитивні відгуки від клієнтів, тож на цьому ми не зупиняємось», - коментує заступник Директора департаменту по роботі з клієнтським досвідом Олександр Стенькін. Зараз проект проходить тестування на базі одного магазину в Києві на Олени Теліги 14А, в подальшому планується робота із відгуками покупців та розміщення кас самообслуговування у більшій кількості магазинів. Довідка Watsons Україна - провідна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоровя в Україні. У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 16 аптек у більш ніж 100 містах. Більше 4500 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця. У квітні 2019 року Watsons відсвяткувала своє восьмиріччя в Україні. Восени 2018 року компанія Watsons третій рік поспіль визнана рітейлером року в drogerie за версією Retail & Development Business Awards. А також - Watsons отримав перемогу перемо в конкурсі «Вибір року Україна» в номінації «Магазин року краси та здоровя» шість разів. Протягом багатьох років Watsons формує стандарти на ринку товарів для краси і здоровя, надаючи персональні рекомендації та консультації, пропонуючи найширший асортимент продукції. У тому числі - товари власних торгових марок Watsons Exclusive, допомагаючи клієнтам виглядати гарно і почуватись чудово  кожен день. Прес-служба Watsons Менеджер з корпоративних комунікацій Маханьова Дарина +38063 957 01 14

Час забути про довге очікування в черзі, незабаром відвідувачі магазинів Watsons зможуть самостійно сканувати, упакувати та оплачувати свої товари за допомогою нової системи самообслуговування.

Watsons Україна став першим рітейлером в сегменті дрогері, що запускає систему self-checkout. Для клієнтів дана технологія не тільки дозволить уникнути черги на касу, але й до мінімуму зменшити контакти із іншими людьми, що безперечно є плюсом у реаліях сьогодення.

Чому варто скористатися касою самообслуговування:

  1. Watsons довіряє своїм клієнтам, тож покупець самостійно контролює процес покупки і оплати товару.
  2. Покупець не простоює в черзі, очікуючи здійснення покупки.
  3. Із касою самообслуговування процес покупки стає інтерактивним, а дитяча мрія спробувати себе в якості касира здійснюється.
  4. Оплата карткою або сертифікатом. Якщо ви надаєте перевагу безготівковому способу оплати, тоді каси самообслуговування саме те, що треба.

«Рішення про встановлення кас самообслуговування досить логічне та послідовне для Watsons, оскільки компанія працює над покращенням сервісу, враховуючи клієнтський досвід та сучасні тенденції.  Шлях розвитку та інновацій Watsons веде до створення максимально комфортних умов  для покупців та і відповідності їх очікуванням. Наші проекти Book&Collect та Click&Collect вже отримали позитивні відгуки від клієнтів, тож на цьому ми не зупиняємось», – коментує заступник Директора департаменту по роботі з клієнтським досвідом Олександр Стенькін.

Зараз проект проходить тестування на базі одного магазину в Києві на Олени Теліги 14А, в подальшому планується робота із відгуками покупців та розміщення кас самообслуговування у більшій кількості магазинів.

Довідка

Watsons Україна – провідна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я в Україні. У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 16 аптек у більш ніж 100 містах. Більше 4500 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця. У квітні 2019 року Watsons відсвяткувала своє восьмиріччя в Україні. Восени 2018 року компанія Watsons третій рік поспіль визнана рітейлером року в drogerie за версією Retail & Development Business Awards. А також – Watsons отримав перемогу перемо в конкурсі «Вибір року Україна» в номінації «Магазин року краси та здоров’я» шість разів.

Протягом багатьох років Watsons формує стандарти на ринку товарів для краси і здоров’я, надаючи персональні рекомендації та консультації, пропонуючи найширший асортимент продукції. У тому числі – товари власних торгових марок Watsons Exclusive, допомагаючи клієнтам виглядати гарно і почуватись чудово  кожен день.

Прес-служба Watsons

Менеджер з корпоративних комунікацій

Маханьова Дарина

+38063 957 01 14

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: