fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Студія особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі

17/ 04/ 2018
  В час активного розвитку бізнесу та конкуренції, поняття сервісу відіграє велику роль в успішності компанії. Дослідники прийшли до висновку: відмінності в якості сервісного обслуговування призводять до змін в обсязі продажів від 9% до 14%. Однак програми лояльності, як один із проявів сервісу, можуть бути скопійовані конкурентами (наприклад,  системи заохочень авіаліній, дисконтні карти в супермаркетах). Тому важливо зміцнювати соціальні звязки зі споживачами, перетворюючи їх у клієнтів. А це вже залежить від співробітників, які надають послуги. 17 квітня на Студії особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі Віра Лихачова, бізнес-тренер, член команди Mad Heads Association, презентувала поради 3К сервісу: Колеги, Клієнти, Конкуренти. За словами спікера аби споживачі ставали постійними клієнтами компанії та рекомендували вас іншим, вони повинні відчувати щирість, турботу і повагу. Адже, як влучно зазначив  експерт з менеджменту Кен Бланшар, якщо ви хочете, мати процвітаючий бізнес, не потрібно обмежуватися звичною задоволеністю  - необхідно намагатися перевищувати очікування клієнтів. А це досягається системою клієнтського сервісу, поставкою товарів або наданням послуг на належному рівні. В ході зустрічі учасники отримали практичні інструменти як відбирати сервісний персонал,  детальні кроки впровадження відповідних стандартів та різні технології взаємодії з клієнтами.

В час активного розвитку бізнесу та конкуренції, поняття сервісу відіграє велику роль в успішності компанії. Дослідники прийшли до висновку: відмінності в якості сервісного обслуговування призводять до змін в обсязі продажів від 9% до 14%. Однак програми лояльності, як один із проявів сервісу, можуть бути скопійовані конкурентами (наприклад,  системи заохочень авіаліній, дисконтні карти в супермаркетах). Тому важливо зміцнювати соціальні зв’язки зі споживачами, перетворюючи їх у клієнтів. А це вже залежить від співробітників, які надають послуги.

17 квітня на Студії особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі Віра Лихачова, бізнес-тренер, член команди Mad Heads Association, презентувала поради 3К сервісу: Колеги, Клієнти, Конкуренти. За словами спікера аби споживачі ставали постійними клієнтами компанії та рекомендували вас іншим, вони повинні відчувати щирість, турботу і повагу. Адже, як влучно зазначив  експерт з менеджменту Кен Бланшар, якщо ви хочете, мати процвітаючий бізнес, не потрібно обмежуватися звичною задоволеністю  – необхідно намагатися перевищувати очікування клієнтів. А це досягається системою клієнтського сервісу, поставкою товарів або наданням послуг на належному рівні.

В ході зустрічі учасники отримали практичні інструменти як відбирати сервісний персонал,  детальні кроки впровадження відповідних стандартів та різні технології взаємодії з клієнтами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: