fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Студенти зі Запоріжжя представлять Україну у фіналі Red Bull Basement 2020

17/ 11/ 2020
  Представляючи Україну, Світлана Місько та Михайло Завгородній зі Запорізького Національного університету отримають ресурси й наставництво для розроблення їхньої візіонерської ідеї, з метою впливу на кампус і за його межами Україна має нових студентів-новаторів у центрі уваги міжнародної спільноти, позаяк команду Світлани Місько та Михайла Завгороднього зі Запорізького Національного університету було названо однією із 38 фіналістів у глобальній програмі Red Bull Basement 2020 року. Red Bull Basement запрошує винахідників і студентів-підприємців упроваджувати інновації в університеті та кампусі сьогодні та покращувати світ завтра, реалізовуючи творчі ідеї для майбутніх змін. В рамках Red Bull Basement - для натхнення та мотивації студентів - було створено серію з п’яти відео-інтерв’ю Ідея Talk, в яких відомий блогер Богдан @bushe8 зустрічався з успішними українцями зі сфери технологій та інновацій, і говорив з ними про ідеї - де їх шукати, і як не зупинятись та втілювати в життя! В усьому світі понад 3800 студентських команд з усіх областей навчання подали заявки на програму 2020 року, надавши відео, що пояснюють їхні ідеї. Українські студенти надіслали рекордну кількість заявок — 437. За кількістю анкет, Україна на першому місці уже два роки поспіль: торік на конкурс подали понад 300 різноманітних ідей. Найкращі українські ідеї обирала команда із шести суддів: Наталя Байдала, директор із маркетингу Mastercard в Україні, Христина Кармазіна, керівниця напрямку електронного бізнесу ПриватБанку Вадим Роговський, співзасновник компанії 3DLOOK, Євгеній Бульда, віце-президент Асоціації випускників КПІ ім. Сікорського. Олександр Барабошко, CEO в RadioDay, Світлана Бовкун, Head of Events&PR&Employer brand в Innovecs, Після ретельного обговорення кращих заявок колегія міжнародних суддів вибрала ідею Світлани Місько та Михайла Завгороднього (ZNU App) найкращою з найкращих для представлення країни. ZNU APP — це соціальна мережа для студентів, що у ігровій формі допомагає їм з організацією навчання. «У нас у Запорізькому національному університеті (ЗНУ) є Moodle — максимально незручний університетський майданчик, який постійно висне, користуватися ним незручно, а його оформлення непрактичне. Хотілося все це якось вдосконалити, створити для університету окрему соціальну мережу. Так виникла ідея нашого додатку. Деякі завдання будуть пов’язані виключно з навчанням, інші стосуватися, наприклад, екології, студентських ініціатив, можливо якихось постів у соцмережах. Перелік ми ще будемо коригувати», — розповідає фіналістка Red Bull Basement Світлана Місько. За виконання завдань студенти будуть отримувати винагороду, яку можна обміняти на подарунки, бали у викладачів чи знижки у закладах, з якими співпрацює ЗНУ. Крім того, у додатку можна ділитися фотками, дізнаватися розклад та отримувати домашнє завдання. Там будуть також проводитися відеоконференції з викладачами та діятимуть окремі чати з їхніх предметів. «Це зручніше, ніж створювати багато груп у різних соціальних мережах», — резюмує Світлана. З 2 листопада по 9 грудня команди-фіналісти вдосконалюватимуть свої ідеї на етапі розроблення, маючи доступ до ресурсів – зокрема 1000 € на створення прототипу, інтенсив у акселераторі Radar Tech у Unit.City та робоче місце у коворкінгу на 1 місяць, – а також доступ до програм наставництва й глобальної мережі новаторів. Окрім молодих новаторів і студентів-підприємців із 36 країн, також за спеціальним запрошенням беруть участь дві команди від HONOR і NTT, глобальних партнерів Red Bull Basement. Інформацію щодо всіх команд-фіналістів і їхніх ідей нового покоління можна знайти на вебсайті програми. Кульмінацією участі студентів стане 11-13 грудня, коли Світлана та Михайло приєднаються до інших команд-фіналістів у глобальному воркшопі Red Bull Basement. У цьому віртуальному зібранні вони налагодять ділові стосунки й мережеві зв’язки, отримавши доступ до деяких найбільш далекоглядних світових лідерів думок. І вони запропонують свої ідеї щодо соціальних змін і проривної технологіїекспертам. Siya Kolisi, капітан команди регбі Springboks, чий фонд Kolisi працює задля позитивних змін у Південній Африці, вірить у цінність студентських ідей і радий бачити, які нововведення створюватимуть учасники Red Bull Basement. «Важливо мати платформу, де можна висловити свої ідеї. Це потужна річ», — говорить динамічний соціальний новатор. «Ви не повинні перебувати в певному положенні — ви можете змінити вашу власну спільноту. І неважливо, наскільки вона велика чи маленька, якщо ви вносите зміни й боретеся за те, у що вірите». Стежте за Red Bull Basement в Інтернеті, щоб отримувати оновлення про глобальний воркшоп і знаходити натхнення в студентів-новаторів і провідних розробників глобальних змін.

Представляючи Україну, Світлана Місько та Михайло Завгородній зі Запорізького Національного університету отримають ресурси й наставництво для розроблення їхньої візіонерської ідеї, з метою впливу на кампус і за його межами

Україна має нових студентів-новаторів у центрі уваги міжнародної спільноти, позаяк команду Світлани Місько та Михайла Завгороднього зі Запорізького Національного університету було названо однією із 38 фіналістів у глобальній програмі Red Bull Basement 2020 року. Red Bull Basement запрошує винахідників і студентів-підприємців упроваджувати інновації в університеті та кампусі сьогодні та покращувати світ завтра, реалізовуючи творчі ідеї для майбутніх змін.

В рамках Red Bull Basement – для натхнення та мотивації студентів – було створено серію з п’яти відео-інтерв’ю Ідея Talk, в яких відомий блогер Богдан @bushe8 зустрічався з успішними українцями зі сфери технологій та інновацій, і говорив з ними про ідеї – де їх шукати, і як не зупинятись та втілювати в життя!

В усьому світі понад 3800 студентських команд з усіх областей навчання подали заявки на програму 2020 року, надавши відео, що пояснюють їхні ідеї.

Українські студенти надіслали рекордну кількість заявок — 437. За кількістю анкет, Україна на першому місці уже два роки поспіль: торік на конкурс подали понад 300 різноманітних ідей.

Найкращі українські ідеї обирала команда із шести суддів:

  • Наталя Байдала, директор із маркетингу Mastercard в Україні,
  • Христина Кармазіна, керівниця напрямку електронного бізнесу ПриватБанку
  • Вадим Роговський, співзасновник компанії 3DLOOK,
  • Євгеній Бульда, віце-президент Асоціації випускників КПІ ім. Сікорського.
  • Олександр Барабошко, CEO в RadioDay,
  • Світлана Бовкун, Head of Events&PR&Employer brand в Innovecs,

Після ретельного обговорення кращих заявок колегія міжнародних суддів вибрала ідею Світлани Місько та Михайла Завгороднього (ZNU App) найкращою з найкращих для представлення країни.

ZNU APP — це соціальна мережа для студентів, що у ігровій формі допомагає їм з організацією навчання.

«У нас у Запорізькому національному університеті (ЗНУ) є Moodle — максимально незручний університетський майданчик, який постійно висне, користуватися ним незручно, а його оформлення непрактичне. Хотілося все це якось вдосконалити, створити для університету окрему соціальну мережу. Так виникла ідея нашого додатку. Деякі завдання будуть пов’язані виключно з навчанням, інші стосуватися, наприклад, екології, студентських ініціатив, можливо якихось постів у соцмережах. Перелік ми ще будемо коригувати», — розповідає фіналістка Red Bull Basement Світлана Місько.

За виконання завдань студенти будуть отримувати винагороду, яку можна обміняти на подарунки, бали у викладачів чи знижки у закладах, з якими співпрацює ЗНУ. Крім того, у додатку можна ділитися фотками, дізнаватися розклад та отримувати домашнє завдання. Там будуть також проводитися відеоконференції з викладачами та діятимуть окремі чати з їхніх предметів. «Це зручніше, ніж створювати багато груп у різних соціальних мережах», — резюмує Світлана.

З 2 листопада по 9 грудня команди-фіналісти вдосконалюватимуть свої ідеї на етапі розроблення, маючи доступ до ресурсів – зокрема 1000 € на створення прототипу, інтенсив у акселераторі Radar Tech у Unit.City та робоче місце у коворкінгу на 1 місяць, – а також доступ до програм наставництва й глобальної мережі новаторів. Окрім молодих новаторів і студентів-підприємців із 36 країн, також за спеціальним запрошенням беруть участь дві команди від HONOR і NTT, глобальних партнерів Red Bull Basement. Інформацію щодо всіх команд-фіналістів і їхніх ідей нового покоління можна знайти на вебсайті програми.

Кульмінацією участі студентів стане 11-13 грудня, коли Світлана та Михайло приєднаються до інших команд-фіналістів у глобальному воркшопі Red Bull Basement. У цьому віртуальному зібранні вони налагодять ділові стосунки й мережеві зв’язки, отримавши доступ до деяких найбільш далекоглядних світових лідерів думок. І вони запропонують свої ідеї щодо соціальних змін і проривної технологіїекспертам.

Siya Kolisi, капітан команди регбі Springboks, чий фонд Kolisi працює задля позитивних змін у Південній Африці, вірить у цінність студентських ідей і радий бачити, які нововведення створюватимуть учасники Red Bull Basement. «Важливо мати платформу, де можна висловити свої ідеї. Це потужна річ», — говорить динамічний соціальний новатор. «Ви не повинні перебувати в певному положенні — ви можете змінити вашу власну спільноту. І неважливо, наскільки вона велика чи маленька, якщо ви вносите зміни й боретеся за те, у що вірите».

Стежте за Red Bull Basement в Інтернеті, щоб отримувати оновлення про глобальний воркшоп і знаходити натхнення в студентів-новаторів і провідних розробників глобальних змін.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: