fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Спеціалісти компанії Span забезпечують технічну підтримку ІТ інфраструктури компанії Мitsubishi Мotors Україна

23/ 07/ 2020
  Служба технічної підтримки Span Україна допомагає Мitsubishi Мotors Україна обслуговувати ІТ інфраструктуру компанії. Майже рік тому компанії оголосили про підписання договору щодо надання технічної підтримки ІТ інфраструктури кваліфікованими спеціалістами Span. В результаті плідної співпраці компанія Мitsubishi Мotors Україна отримала низку переваг, щодо якості та темпів обслуговування своїх внутрішніх та зовнішніх клієнтів, адже на сьогоднішній день ефективні ІТ технології відіграють найвагомішу роль у розвитку конкурентоздатності будь-якого бізнесу. Mitsubishi Motors Corporation (ММС) — транснаціональна автомобілебудівна компанія, що має більше 200 представництв у 90 країнах світу і мережу з більше ніж 600 компаніями, що надають роботу близько 65 000 людям по всьому світу. Компанія «ЕМ ЕМ СІ Україна» має за свою мету забезпечення населення України якісним, економічним, екологічним та інноваційним продуктом, яким є автомобілі бренду Mitsubishi та підтримання максимального рівня взаємодії з виробником ТМ «Mitsubishi». Компанія має розвинену мережу дилерських центрів по всій Україні, які на даний момент налічують 29 автосалонів у всіх регіонах України, а також авторизований дилерський центр на території  республіки Молдова.  Перед керівництвом ІТ департаменту компанії «ЕМ ЕМ СІ Україна» стояла задача забезпечення безперервності бізнес процесів; оптимізації роботи ІТ інфраструктури за рахунок перенесення потужностей до нової екосистеми; впровадження нових технологій, що підвищать ефективність роботи комп’ютерів та персоналу; організації безпечної та стійкої роботи комп’ютерної мережі компанії. За умов обмеженості людських ресурсів та відсутності вузько спеціалізованих технічних спеціалістів у штаті, керівництвом було вирішено залучити надійного ІТ партнера з міжнародним досвідом надання цілодобової технічної підтримки.  Вибір зупинився на міжнародній компанії Span, яка має чималий досвід та експертизу у наданні вище зазначеного сервісу.   В рамках проєкту, сертифіковані спеціалісти компанії Span грамотно спланували та виконали роботи з міграції та налаштувань інфраструктури на інших потужностях, а також щоденно продовжують надавати багаторівневу цілодобову технічну підтримку ІТ інфраструктури компанії з таких напрямків як: підтримка програмних продуктів, надання консультаційної підтримки, діагностика збоїв, тестування пропонованих змін, експертні консультації, аудит ІТ інфраструктури, проведення профілактичних робіт, ескалація інцидентів до рівня підтримки розробника ПЗ та інші. «Компанія Span має багаторічний міжнародний досвід за напрямком надання технічної підтримки, вже протягом багатьох років нам довіряють такі міжнародні корпорації, як McDonald’s Corporation, Rolls Royce Marine Group, L’Oreal та інші. Унікальність нашої пропозиції полягає у низці переваг для бізнесу: надання виділеної лінії служби прийому звернень будь-якими зручними для замовника каналами зв’язку; впровадження  спільної online-системи служби технічної підтримки, що забезпечує розміщення і контроль заявок, яка містить інформацію про хід вирішення тікету, включаючи форуми з інженерами Span; багаторівневий підхід до вирішення кейсів – більше 150 висококваліфікованих сертифікованих спеціалістів можуть залучатися до тікету в залежності від типу та характеру проблеми; індивідуальний гнучкий підхід до потреб кожної компанії, в залежності від специфіки її бізнесу та технічних особливостей вже існуючої інфраструктури. Мitsubishi Мotors Україна є лідером автомобільного ринку країни, тож ми будемо докладати максимум зусиль для подальшого розвитку компанії, несучи найкращі європейські практики технічного обслуговування високого рівня», – коментує Сергій Подрушняк, керівник групи технічної підтримки компанії Span Україна. «Одним з основних пріоритетів  нашої компанії є якісне й швидке обслуговування кінцевих споживачів, тож обираючи надійного ІТ партнера з технічної підтримки, ми в першу чергу також керувалися цим принципом. Компанія Span Україна абсолютно задовольняє наші потреби у наданні висококваліфікованих спеціалістів різних сертифікацій та напрямків. Віднині наш ІТ департамент має змогу повністю сфокусуватися  на подальшому розвитку компанії. Безперебійність робочих процесів – один з найвагоміших бізнес-важелів для нас, а за допомогою залучення спеціалістів Span Україна ми отримуємо кваліфіковану та швидку допомогу з неперервної підтримки ІТ-інфраструктури» – зауважив Олексій Сухомлинський директор з інформаційних технологій «ЕМ ЕМ СІ Україна». Міжнародна компанія Span з головним офісом у Хорватії відкрила своє представництво в Україні у 2018 році. Одним із основних напрямків діяльності компанії є надання технічної підтримки 24х7х365 компаніям різних масштабів та напрямків діяльності,  незалежно від країни та континенту, на якому вони фізично знаходяться. Так, одним з флагманських проєктів у даній сфері є надання технічної підтримки компанії  McDonald’s Corporation у 43 країнах світу*. *Естонія, Латвія, Фінляндія, Росія, Швеція, Норвегія, Ірландія, Великобританія, Нідерланди, Бельгія, Франція, Данія, Німеччина, Швейцарія, Чехія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Австрія, Румунія, Молдова, Україна, Болгарія, Греція, Польща, Італія, Іспанія, Португалія, Мальта, США, Канада, Аргентина, Уругвай, Чилі, Південна Африка, Китай, Японія, Південна Корея, Тайвань, Малайзія, Сінгапур, Гонконг, Австралія. Більш детально про технічну підтримку Span можна прочитати за даним ПОСИЛАННЯМ

Служба технічної підтримки Span Україна допомагає Мitsubishi Мotors Україна обслуговувати ІТ інфраструктуру компанії. Майже рік тому компанії оголосили про підписання договору щодо надання технічної підтримки ІТ інфраструктури кваліфікованими спеціалістами Span. В результаті плідної співпраці компанія Мitsubishi Мotors Україна отримала низку переваг, щодо якості та темпів обслуговування своїх внутрішніх та зовнішніх клієнтів, адже на сьогоднішній день ефективні ІТ технології відіграють найвагомішу роль у розвитку конкурентоздатності будь-якого бізнесу.

Mitsubishi Motors Corporation (ММС) — транснаціональна автомобілебудівна компанія, що має більше 200 представництв у 90 країнах світу і мережу з більше ніж 600 компаніями, що надають роботу близько 65 000 людям по всьому світу. Компанія «ЕМ ЕМ СІ Україна» має за свою мету забезпечення населення України якісним, економічним, екологічним та інноваційним продуктом, яким є автомобілі бренду Mitsubishi та підтримання максимального рівня взаємодії з виробником ТМ «Mitsubishi». Компанія має розвинену мережу дилерських центрів по всій Україні, які на даний момент налічують 29 автосалонів у всіх регіонах України, а також авторизований дилерський центр на території  республіки Молдова. 

Перед керівництвом ІТ департаменту компанії «ЕМ ЕМ СІ Україна» стояла задача забезпечення безперервності бізнес процесів; оптимізації роботи ІТ інфраструктури за рахунок перенесення потужностей до нової екосистеми; впровадження нових технологій, що підвищать ефективність роботи комп’ютерів та персоналу; організації безпечної та стійкої роботи комп’ютерної мережі компанії. За умов обмеженості людських ресурсів та відсутності вузько спеціалізованих технічних спеціалістів у штаті, керівництвом було вирішено залучити надійного ІТ партнера з міжнародним досвідом надання цілодобової технічної підтримки.  Вибір зупинився на міжнародній компанії Span, яка має чималий досвід та експертизу у наданні вище зазначеного сервісу.  

В рамках проєкту, сертифіковані спеціалісти компанії Span грамотно спланували та виконали роботи з міграції та налаштувань інфраструктури на інших потужностях, а також щоденно продовжують надавати багаторівневу цілодобову технічну підтримку ІТ інфраструктури компанії з таких напрямків як: підтримка програмних продуктів, надання консультаційної підтримки, діагностика збоїв, тестування пропонованих змін, експертні консультації, аудит ІТ інфраструктури, проведення профілактичних робіт, ескалація інцидентів до рівня підтримки розробника ПЗ та інші.

«Компанія Span має багаторічний міжнародний досвід за напрямком надання технічної підтримки, вже протягом багатьох років нам довіряють такі міжнародні корпорації, як McDonald’s Corporation, Rolls Royce Marine Group, L’Oreal та інші. Унікальність нашої пропозиції полягає у низці переваг для бізнесу: надання виділеної лінії служби прийому звернень будь-якими зручними для замовника каналами зв’язку; впровадження  спільної online-системи служби технічної підтримки, що забезпечує розміщення і контроль заявок, яка містить інформацію про хід вирішення тікету, включаючи форуми з інженерами Span; багаторівневий підхід до вирішення кейсів – більше 150 висококваліфікованих сертифікованих спеціалістів можуть залучатися до тікету в залежності від типу та характеру проблеми; індивідуальний гнучкий підхід до потреб кожної компанії, в залежності від специфіки її бізнесу та технічних особливостей вже існуючої інфраструктури. Мitsubishi Мotors Україна є лідером автомобільного ринку країни, тож ми будемо докладати максимум зусиль для подальшого розвитку компанії, несучи найкращі європейські практики технічного обслуговування високого рівня», – коментує Сергій Подрушняк, керівник групи технічної підтримки компанії Span Україна.

«Одним з основних пріоритетів  нашої компанії є якісне й швидке обслуговування кінцевих споживачів, тож обираючи надійного ІТ партнера з технічної підтримки, ми в першу чергу також керувалися цим принципом. Компанія Span Україна абсолютно задовольняє наші потреби у наданні висококваліфікованих спеціалістів різних сертифікацій та напрямків. Віднині наш ІТ департамент має змогу повністю сфокусуватися  на подальшому розвитку компанії. Безперебійність робочих процесів – один з найвагоміших бізнес-важелів для нас, а за допомогою залучення спеціалістів Span Україна ми отримуємо кваліфіковану та швидку допомогу з неперервної підтримки ІТ-інфраструктури» – зауважив Олексій Сухомлинський директор з інформаційних технологій «ЕМ ЕМ СІ Україна».

Міжнародна компанія Span з головним офісом у Хорватії відкрила своє представництво в Україні у 2018 році. Одним із основних напрямків діяльності компанії є надання технічної підтримки 24х7х365 компаніям різних масштабів та напрямків діяльності,  незалежно від країни та континенту, на якому вони фізично знаходяться. Так, одним з флагманських проєктів у даній сфері є надання технічної підтримки компанії  McDonald’s Corporation у 43 країнах світу*.

*Естонія, Латвія, Фінляндія, Росія, Швеція, Норвегія, Ірландія, Великобританія, Нідерланди, Бельгія, Франція, Данія, Німеччина, Швейцарія, Чехія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Австрія, Румунія, Молдова, Україна, Болгарія, Греція, Польща, Італія, Іспанія, Португалія, Мальта, США, Канада, Аргентина, Уругвай, Чилі, Південна Африка, Китай, Японія, Південна Корея, Тайвань, Малайзія, Сінгапур, Гонконг, Австралія.

Більш детально про технічну підтримку Span можна прочитати за даним ПОСИЛАННЯМ

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: