fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

СОС Дитячі Містечка Україна шукає партнерів для проведення благодійної кампанії «Прямий діалог»

12/ 10/ 2020
  Міжнародна благодійна організація СОС Дитячі Містечка Україна шукає партнерів для проведення благодійної кампанії «Прямий діалог» та звертається до компаній – власників ТРЦ та бізнес-центрів з проханням надати на безоплатній основі можливість її представникам перебувати на території майданчиків ТРЦ, бізнес-центрів. У рамках кампанії представники (фейсери) організації знаходитимуться в торговельних центрах, бізнес-центрах, на вулицях – розповідатимуть людям про роботу організації та пропонуватимуть підтримати її діяльність, оформивши щомісячне пожертвування через платіжну систему на сайті організації. Представники СОС Дитячі Містечка не приймають готівку і товари в рамках кампанії. Благодійники, які вирішили підтримати організацію і оформити пожертвування, можуть брати участь у житті Дитячих містечок – отримувати новини про успіхи підопічних організації, звіт про використання зібраних коштів і тд. Проведення Face-to-face кампаній – звична світова практика залучення прихильників до діяльності неурядових організацій. Для більш детальної інформації, як можна приєднатися до благодійної кампанії «Прямий діалог», звертайтеся до Ксенії Семеняк, менеджерки по роботі з індивідуальними спонсорами та комунікації, 0504863378, [email protected] Міжнародна благодійна організація СОС Дитячі Містечка з 2003 року в Україні комплексно працює з проблемою сирітства, допомагає сімям у кризі, дітям, які втратили батьківське піклування та молоді з вразливих категорій. СОС Дитячі Містечка Україна - частина всесвітньої федерації, яка працює у 136 країнах світу.

Міжнародна благодійна організація СОС Дитячі Містечка Україна шукає партнерів для проведення благодійної кампанії «Прямий діалог» та звертається до компаній – власників ТРЦ та бізнес-центрів з проханням надати на безоплатній основі можливість її представникам перебувати на території майданчиків ТРЦ, бізнес-центрів.

У рамках кампанії представники (фейсери) організації знаходитимуться в торговельних центрах, бізнес-центрах, на вулицях – розповідатимуть людям про роботу організації та пропонуватимуть підтримати її діяльність, оформивши щомісячне пожертвування через платіжну систему на сайті організації. Представники СОС Дитячі Містечка не приймають готівку і товари в рамках кампанії. Благодійники, які вирішили підтримати організацію і оформити пожертвування, можуть брати участь у житті Дитячих містечок – отримувати новини про успіхи підопічних організації, звіт про використання зібраних коштів і тд. Проведення Face-to-face кампаній – звична світова практика залучення прихильників до діяльності неурядових організацій.

Для більш детальної інформації, як можна приєднатися до благодійної кампанії «Прямий діалог», звертайтеся до Ксенії Семеняк, менеджерки по роботі з індивідуальними спонсорами та комунікації, 0504863378, [email protected]

Міжнародна благодійна організація СОС Дитячі Містечка з 2003 року в Україні комплексно працює з проблемою сирітства, допомагає сім’ям у кризі, дітям, які втратили батьківське піклування та молоді з вразливих категорій. СОС Дитячі Містечка Україна – частина всесвітньої федерації, яка працює у 136 країнах світу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: