fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

SoftServe оприлюднив дані про сталий розвиток за останні два роки

23/ 11/ 2021
  Компанія SoftServe оприлюднила новий звіт зі сталого розвитку - Sustainability Report, який проводить що два роки. Звіт містить інформацію про ключові ініціативи та досягнення, які здійснюють позитивний вплив на суспільство та навколишнє середовище. “У 2020 році, світ зіткнувся з надзвичайними викликами, які вплинули на суспільство, бізнес і кожного з нас. У подібні складні моменти організації також проходять випробування на стійкість. Те, як SoftServe зреагував на пандемію, велика кількість рішень, які ми створили, аби допомогти нашим клієнтам та працівникам, а також неймовірна віддача нашої компанії та наших працівників в допомозі лікарням та місцевим спільнотам - є  приводами для гордості за компанію, яку ми збудували”, коментує Тарас Вервега, співзасновник, член Ради Директорів, SoftServe. Рівність та інклюзивність. SoftServe продовжує розбудовувати процеси всередині компанії, які забезпечують рівні можливості для кар’єрного розвитку та росту будь-якого працівника. Побудова середовища співпраці та поваги один до одного, нетерпимість до дискримінації, рівні можливості  для  працівників - те, що характеризує компанію сьогодні. Розпочинаючи з 2018 року, SoftServe зробив стрімкий прогрес стосовно гендерної рівності, адже кількість жінок на менеджерських позиціях в компанії зросла з 35% у 2018 році, до 49% у 2020. У 2020, у SoftServe розпочали внутрішню кампанію про різноманітність та інклюзивність, започаткувавши навчальну програму DE&I Ambassadors. В межах програми працівники компанії знайомились з ключовими поняттями різноманітності та інклюзії і вже розпочали зміни в процесах в межах своїх відділів. Зокрема, стартували кампанію з промо жіночого лідерства, запустили курс з інклюзивної мови спілкування та про культурні відмінності. Додатково, у 2020 році компанія стартувала відкритий курс з Accessibility Testing для інженерів з вадами зору, які на сьогодні є працівниками компанії та окремого відділу, який займається тестуванням та консультуванням цифрових продуктів для незрячих. Ментальне та фізичне здоров’я . З настанням пандемії та переходом на дистанційну роботу, в SoftServe вирішили долучити кожного працівника до обговорення теми ментального здоров’я. 9500 осіб взяли участь в пізнавальних та навчальних ініціативах - від окремих мітапів та Тижня ментального здоров’я, до навчальних програм та індивідуальних занять з коучами та психологами. Через неможливість відвідувати офіси та користуватись офісними спортзалами для підтримки власного фізичного здоров’я, компанія швидко запропонувала альтернативу - влітку 2020 року працівники SoftServe пробігли 13 574 км в межах челенджу між офісами компанії в різних країнах. Також в компанії організували зустрічі, які інформують про деталі регулярної перевірки здоров’я. А також з 2019 року, компанія запустила страхування усіх працівників, яке включає допомогу хворим на COVID-19. 6636 працівників відвідали лікаря в межах страховки у 2020 році. Екологічна відповідальність. У 2020 році, в SoftServe створили екологічну раду, яка вже розпочала шлях компанії до стратегії нульових відходів. Рада розпочала масштабний аудит всіх видів відходів компанії, налаштування системності переробки сміття та утилізації небезпечних відходів у всіх офісах. Цей підрозділ також розробляє підходи до скорочення викидів вуглецю і зменшення використання енергоресурсів. Найближчим часом статистика в розрізі екології та цілі будуть інтегровані в бізнес-стратегію компанії на наступні роки. Цього року компанія стала також учасником Глобального договору ООН, згідно з яким екологія - один з 11-ти ключових принципів, яких компанія буде дотримуватись у своєму розвитку та стратегії. З 2019 року, зовнішні та внутрішні події, які проводить компанія, стали low-waste - компанія мінімізує кількість сміття на подіях та організовує переробку відходів. Протягом року в компанії відбулись 7  просвітницьких кампаній серед працівників щодо сортування сміття та популяризації екологічних видів транспорту. У Sustainability Report 2019-2020 можна дізнатись більше про розвиток працівників SoftServe, CSR-проєкти, благодійність та волонтерство всередині компанії, розвиток спільнот та ІТ-освіти, а також про те, що зробила компанія для працівників та суспільства в час пандемії. Ознайомитись зі звітом SoftServe можна за посиланням.

Компанія SoftServe оприлюднила новий звіт зі сталого розвитку – Sustainability Report, який проводить що два роки. Звіт містить інформацію про ключові ініціативи та досягнення, які здійснюють позитивний вплив на суспільство та навколишнє середовище.

У 2020 році, світ зіткнувся з надзвичайними викликами, які вплинули на суспільство, бізнес і кожного з нас. У подібні складні моменти організації також проходять випробування на стійкість. Те, як SoftServe зреагував на пандемію, велика кількість рішень, які ми створили, аби допомогти нашим клієнтам та працівникам, а також неймовірна віддача нашої компанії та наших працівників в допомозі лікарням та місцевим спільнотам – є  приводами для гордості за компанію, яку ми збудували”, коментує Тарас Вервега, співзасновник, член Ради Директорів, SoftServe.

Рівність та інклюзивність

SoftServe продовжує розбудовувати процеси всередині компанії, які забезпечують рівні можливості для кар’єрного розвитку та росту будь-якого працівника. Побудова середовища співпраці та поваги один до одного, нетерпимість до дискримінації, рівні можливості  для  працівників – те, що характеризує компанію сьогодні.

Розпочинаючи з 2018 року, SoftServe зробив стрімкий прогрес стосовно гендерної рівності, адже кількість жінок на менеджерських позиціях в компанії зросла з 35% у 2018 році, до 49% у 2020.

У 2020, у SoftServe розпочали внутрішню кампанію про різноманітність та інклюзивність, започаткувавши навчальну програму DE&I Ambassadors. В межах програми працівники компанії знайомились з ключовими поняттями різноманітності та інклюзії і вже розпочали зміни в процесах в межах своїх відділів. Зокрема, стартували кампанію з промо жіночого лідерства, запустили курс з інклюзивної мови спілкування та про культурні відмінності.

Додатково, у 2020 році компанія стартувала відкритий курс з Accessibility Testing для інженерів з вадами зору, які на сьогодні є працівниками компанії та окремого відділу, який займається тестуванням та консультуванням цифрових продуктів для незрячих.

Ментальне та фізичне здоров’я 

З настанням пандемії та переходом на дистанційну роботу, в SoftServe вирішили долучити кожного працівника до обговорення теми ментального здоров’я. 9500 осіб взяли участь в пізнавальних та навчальних ініціативах – від окремих мітапів та Тижня ментального здоров’я, до навчальних програм та індивідуальних занять з коучами та психологами.

Через неможливість відвідувати офіси та користуватись офісними спортзалами для підтримки власного фізичного здоров’я, компанія швидко запропонувала альтернативу – влітку 2020 року працівники SoftServe пробігли 13 574 км в межах челенджу між офісами компанії в різних країнах. Також в компанії організували зустрічі, які інформують про деталі регулярної перевірки здоров’я. А також з 2019 року, компанія запустила страхування усіх працівників, яке включає допомогу хворим на COVID-19. 6636 працівників відвідали лікаря в межах страховки у 2020 році.

Екологічна відповідальність

У 2020 році, в SoftServe створили екологічну раду, яка вже розпочала шлях компанії до стратегії нульових відходів. Рада розпочала масштабний аудит всіх видів відходів компанії, налаштування системності переробки сміття та утилізації небезпечних відходів у всіх офісах. Цей підрозділ також розробляє підходи до скорочення викидів вуглецю і зменшення використання енергоресурсів. Найближчим часом статистика в розрізі екології та цілі будуть інтегровані в бізнес-стратегію компанії на наступні роки.

Цього року компанія стала також учасником Глобального договору ООН, згідно з яким екологія – один з 11-ти ключових принципів, яких компанія буде дотримуватись у своєму розвитку та стратегії. З 2019 року, зовнішні та внутрішні події, які проводить компанія, стали low-waste – компанія мінімізує кількість сміття на подіях та організовує переробку відходів. Протягом року в компанії відбулись 7  просвітницьких кампаній серед працівників щодо сортування сміття та популяризації екологічних видів транспорту.

У Sustainability Report 2019-2020 можна дізнатись більше про розвиток працівників SoftServe, CSR-проєкти, благодійність та волонтерство всередині компанії, розвиток спільнот та ІТ-освіти, а також про те, що зробила компанія для працівників та суспільства в час пандемії. Ознайомитись зі звітом SoftServe можна за посиланням.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: