fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Шерінгова економіка, зелені рішення та розвиток крафтових виробників: інсайти онлайн-конференції «Сталий бізнес»

08/ 07/ 2020
  3 липня на онлайн-конференції «Сталий бізнес» 17 представників найбільших компаній країни  розповіли про принципи стійких бізнес-моделей. Зокрема, на конференції виступили: Микола Тимощук, генеральний директор UFuture; Олександр Перцовський, перший заступник гендиректора «Укрпошта»; Ігор Гут, керуючий партнер шведсько-українського проекту DYB | Develop Your Business; Ярослава Полякова, керівник департаменту корпоративних комунікацій мережі АЗК ОККО; Лілія Середа, Head of marcom and PR, YASNO; Олена Зубарєва, керівник департаменту комунікацій та сталого розвитку компанії «Фармак»; Олексій Ткачук, менеджер корпоративної соціальної відповідальності групи «Нафтогаз» та ще 10 експертів. Відкрив онлайн-конференцію Микола Тимощук, генеральний директор компанії UFuturе. Він розповів, як великим компаніям залишатися гнучкими та ефективними навіть під час руйнівних криз. Спікер переконав учасників, що криза — це іноді єдиний спосіб, щоб вижити. «Кризи прискорюють попередні тренди, а не скасовують їх», — зазначив він. Ярослава Полякова, керівник департаменту корпоративних комунікацій мережі АЗК ОККО, розповіла про проект «Благаю, живи! Безпека на дорозі », який змінює звички українців, рятуючи їм життя на дорогах. За її словами, в рамках проекту, який стартував у 2017 році, компанія провела 12 тренінгів на тему безпечних подорожей на автомобілі разом з дітьми (спільно з громадською організацією Traffic Challenge). У тренінгах взяли участь близько 1000 осіб. В рамках акції «Здай заглушку — обери життя» було зібрано 1079 заглушок ременів безпеки. А три навчальних ролика про те, як правильно пристібати дітей в авто, в соцмережах переглянули близько 1 млн користувачів. Лілія Середа, керівник департаменту маркетингових комунікацій і звязків з громадськістю YASNO, розповіла про енергетичний ритейл та екосистему «зелених» рішень. Гості конференції дізналися, як розумні рішення компанії — енергоефективні набори з двозонним лічильниками, смарт-розетками та LED-освітленням допоможуть заощадити гроші споживачів і зробити їх будинки більш комфортними. «Наприклад, з двозонним лічильником ви будете платити за електроенергію, спожиту вночі, на 50% менше», — зазначила Лілія. Крім того, компанія розробляє і встановлює зарядні станції для електромобілів. Зараз 23 такі швидкісні зарядні станції YASNO E-mobility працюють в Києві та на трасах до Львова, до Одеси і Полтави. Олена Зубарєва, керівник департаменту комунікацій та сталого розвитку «Фармак», розповіла учасникам конференції про проект компанії «Екошкола», який з корпоративної ініціативи виріс до національного масштабу. Зараз на сайті проекту зареєстровано понад 1200 користувачів зі всієї України. У 2020 році в проекті взяли участь 270 учнів 25 шкіл з 23 населених пунктів. За словами Олени, одна з цілей школи — підвищення екологічної свідомості населення та створення умов для розвитку наукового потенціалу України, що знайшло своє вираження в книзі «Буде тобі наука: українські вчені, які змінюють світ». Олексій Ткачук, менеджер корпоративної соціальної відповідальності групи «Нафтогаз», розповів про те, що соціально відповідальна позиція його компанії допомогла помітно посилити її репутацію в очах українців. Загальний обсяг рентних платежів, що надійшли до зведеного бюджету в 2019 році від «Укргазвидобування», що входить в групу «Нафтогаз України», склав 23,3 млрд грн, з них 1,16 млрд грн рентних платежів надійшло до місцевих бюджетів. Отримані кошти місцеві громади витратили на розвиток інфраструктури, підтримку закладів охорони здоровя та інші проекти, спрямовані на створення робочих місць та розвиток населених пунктів. «Укргазвидобування» реалізувала соціальні проекти в регіонах більш ніж на 5,3 млн грн. У 2019 загальні екологічні витрати групи «Нафтогаз» склали 179 млн грн. Також компанія сплатила профільних податків і зборів на суму 94 млн грн. У 2020 році група планує витратити на захист навколишнього середовища близько 400 млн грн, подвоївши торішній показник. Виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації Анна Деревянко розповіла, що змінилося в бізнес-середовищі після карантину. Найкраще про це скаже статистика: понад 60% компаній втратили до 50% доходу, 11% повідомили, що ніяких змін не відбулося, а 3% компаній змогли збільшити дохід до 20%. Продюсер онлайн-конференції «Сталий бізнес» і головний редактор журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших» Максим Біроваш впевнений, що нинішня криза змінить багато дефолтних налаштувать в світовому та українському бізнесі. «Зміняться не тільки бізнес-моделі, а й методи управління компаніями. Гнучкість і здатність перевинаходити себе в режимі реального часу стане головною конкурентною перевагою на посткарантинних ринках», — зазначив він. Партнери заходу: cистема автоматизації HR та рекрутингу Hurma System, новинні портали Liga.net, «Главком», «Апостроф», незалежне інформаційне агентство «Інтерфакс», PRESSZVANIE, Європейська Бізнес Асоціація.

3 липня на онлайн-конференції «Сталий бізнес» 17 представників найбільших компаній країни  розповіли про принципи стійких бізнес-моделей.

Зокрема, на конференції виступили: Микола Тимощук, генеральний директор UFuture; Олександр Перцовський, перший заступник гендиректора «Укрпошта»; Ігор Гут, керуючий партнер шведсько-українського проекту DYB | Develop Your Business; Ярослава Полякова, керівник департаменту корпоративних комунікацій мережі АЗК ОККО; Лілія Середа, Head of marcom and PR, YASNO; Олена Зубарєва, керівник департаменту комунікацій та сталого розвитку компанії «Фармак»; Олексій Ткачук, менеджер корпоративної соціальної відповідальності групи «Нафтогаз» та ще 10 експертів.

Відкрив онлайн-конференцію Микола Тимощук, генеральний директор компанії UFuturе. Він розповів, як великим компаніям залишатися гнучкими та ефективними навіть під час руйнівних криз. Спікер переконав учасників, що криза це іноді єдиний спосіб, щоб вижити. «Кризи прискорюють попередні тренди, а не скасовують їх», зазначив він.

Ярослава Полякова, керівник департаменту корпоративних комунікацій мережі АЗК ОККО, розповіла про проект «Благаю, живи! Безпека на дорозі », який змінює звички українців, рятуючи їм життя на дорогах.

За її словами, в рамках проекту, який стартував у 2017 році, компанія провела 12 тренінгів на тему безпечних подорожей на автомобілі разом з дітьми (спільно з громадською організацією Traffic Challenge). У тренінгах взяли участь близько 1000 осіб.

В рамках акції «Здай заглушку обери життя» було зібрано 1079 заглушок ременів безпеки. А три навчальних ролика про те, як правильно пристібати дітей в авто, в соцмережах переглянули близько 1 млн користувачів.

Лілія Середа, керівник департаменту маркетингових комунікацій і зв’язків з громадськістю YASNO, розповіла про енергетичний ритейл та екосистему «зелених» рішень. Гості конференції дізналися, як “розумні” рішення компанії енергоефективні набори з двозонним лічильниками, смарт-розетками та LED-освітленням допоможуть заощадити гроші споживачів і зробити їх будинки більш комфортними. «Наприклад, з двозонним лічильником ви будете платити за електроенергію, спожиту вночі, на 50% менше», зазначила Лілія.

Крім того, компанія розробляє і встановлює зарядні станції для електромобілів. Зараз 23 такі швидкісні зарядні станції YASNO E-mobility працюють в Києві та на трасах до Львова, до Одеси і Полтави.

Олена Зубарєва, керівник департаменту комунікацій та сталого розвитку «Фармак», розповіла учасникам конференції про проект компанії «Екошкола», який з корпоративної ініціативи виріс до національного масштабу. Зараз на сайті проекту зареєстровано понад 1200 користувачів зі всієї України. У 2020 році в проекті взяли участь 270 учнів 25 шкіл з 23 населених пунктів. За словами Олени, одна з цілей школи підвищення екологічної свідомості населення та створення умов для розвитку наукового потенціалу України, що знайшло своє вираження в книзі «Буде тобі наука: українські вчені, які змінюють світ».

Олексій Ткачук, менеджер корпоративної соціальної відповідальності групи «Нафтогаз», розповів про те, що соціально відповідальна позиція його компанії допомогла помітно посилити її репутацію в очах українців.

Загальний обсяг рентних платежів, що надійшли до зведеного бюджету в 2019 році від «Укргазвидобування», що входить в групу «Нафтогаз України», склав 23,3 млрд грн, з них 1,16 млрд грн рентних платежів надійшло до місцевих бюджетів. Отримані кошти місцеві громади витратили на розвиток інфраструктури, підтримку закладів охорони здоров’я та інші проекти, спрямовані на створення робочих місць та розвиток населених пунктів. «Укргазвидобування» реалізувала соціальні проекти в регіонах більш ніж на 5,3 млн грн.

У 2019 загальні екологічні витрати групи «Нафтогаз» склали 179 млн грн. Також компанія сплатила профільних податків і зборів на суму 94 млн грн.

У 2020 році група планує витратити на захист навколишнього середовища близько 400 млн грн, подвоївши торішній показник.

Виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації Анна Дерев’янко розповіла, що змінилося в бізнес-середовищі після карантину. Найкраще про це скаже статистика: понад 60% компаній втратили до 50% доходу, 11% повідомили, що ніяких змін не відбулося, а 3% компаній змогли збільшити дохід до 20%.

Продюсер онлайн-конференції «Сталий бізнес» і головний редактор журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших» Максим Біроваш впевнений, що нинішня криза змінить багато дефолтних налаштувать в світовому та українському бізнесі.

«Зміняться не тільки бізнес-моделі, а й методи управління компаніями. Гнучкість і здатність перевинаходити себе в режимі реального часу стане головною конкурентною перевагою на посткарантинних ринках»,  зазначив він.

Партнери заходу: cистема автоматизації HR та рекрутингу Hurma System, новинні портали Liga.net, «Главком», «Апостроф», незалежне інформаційне агентство «Інтерфакс», PRESSZVANIE, Європейська Бізнес Асоціація.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: