fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Ринок праці в Україні під час війни

08/ 04/ 2022
  Після нападу росії на Україну багато компаній та підприємств вимушено припинили свою діяльність, а мільйони людей залишилися без роботи. Тож 7 квітня 2022 року під час онлайн-зустрічі HR HUB Асоціації в Одесі спікер заходу Марина Стягайло Голова HR HUB Асоціації в Одесі, СЕО ‘’Аkkerman Solutions Ukraine” розповіла учасникам про головні трансформації ринку праці в Україні. Зокрема, говорили про те як зараз працюють роботодавці та пошукові системи, яким чином налаштувати процес рекрутингу та зберегти існуючі команди. “Так, працювати у складних умовах компанії навчилися за час Covid19. Тож основні кроки, які повинна реалізувати кожна компанія - це зберегти команду, виплачувати зарплати, донатити гроші ЗСУ, займатись волонтерством та підтримувати ініціативу співробітників у цьому напрямку”, - зазначила пані Стягайло під час зустрічі. Залишаємо деякі рекомендації щодо дій HR-ів у нових складних умовах нижче. 1) Поставте людей на перше місце та дбайте про якісне наповнення внутрішніх каналів комунікації Безпека та здоровя людей мають бути на першому місці. Проконтролюйте, щоб ваші працівники отримували перевірену інформацію щодо: необхідних в період воєнного стану ліній звязку зі службами першої необхідності, контактів волонтерських центрів, корисні мапи щодо забезпечення їжі/води/ліків в регіонах їх перебування тощо. Людяність в наш час - це основа вашої комунікації в органі. Це значно сприятиме підвищенню ефективності роботи. 2) Підтримуйте прозоре керівництво В кризовій ситуації має працювати справжнє лідерство. Коли керівники відкрито та проактивно діляться інформацією зі співробітниками, пропонують чіткий план діяльності та визначають пріоритетні завдання для структурного підрозділу та підприємства в цілому. 3) Бережіть цінності Вся країна обєдналися заради спільної мети -- перемоги. Ми робимо свою роботу, долаємо труднощі, виходимо за межі можливого. І робимо ми все це керуючись цінностями, які дають нам віру в майбутнє: відповідальність, доброчесність, професіоналізм, командна робота/співпраця та ефективність/результативність.  Пишіть колегам про те, що нас обєднує, що нас рухає вперед, і чому наші цінності - це запорука успіху. 4) Проявляйте емпатію Не забувайте, що всі працівники знаходяться в різних життєвих обставинах. Вони стикаються з величезною невизначеністю та відчувають весь спектр емоцій від страху, смутку, тривоги та розчарування до патріотизму, натхнення та радості за отримані перемоги. Не ігноруйте ці емоції та вибудовуйте комунікацію, враховуючи потреби в їх підтримці та порозумінні. 5) Зберігайте оптимізм В режимі самозбереження людям набагато легше відчувати негативні емоції. Тож оптимістичний тон вашої внутрішньої комунікації сприятиме позитивному мисленню, мотивуватиме і надихатиме співробітників. Не цурайтеся гумору, адже він допомагає запалювати посмішки та переживати найтемніші часи. 6) Пам’ятайте про перспективи розвитку ринку праці Комунікація з університетами - це те про що слід задуматись після закінчення війни. Щоб мати доступ до тих спеціалістів, які будуть випущені і вони можуть потенційно стати нашими кандидатами. Вже можна готувати такі програми для студентів. Цей процес від розробки до узгодження займає до пів року. Своєю чергою на базі компаній треба думати про навчання та розвиток співробітників. Такі навчання актуальні для юристів, фінансистів, ІТ-шників і т.д. Давайте продовжувати робити поточну роботу добре навіть у складних умовах. І  цей досвід допоможе вашій компанії стати сильнішою, витривалішою та згуртованішою. Робіть те, у чому ви сильні. І все буде Україна!

Після нападу росії на Україну багато компаній та підприємств вимушено припинили свою діяльність, а мільйони людей залишилися без роботи.

Тож 7 квітня 2022 року під час онлайн-зустрічі HR HUB Асоціації в Одесі спікер заходу Марина Стягайло Голова HR HUB Асоціації в Одесі, СЕО ‘’Аkkerman Solutions Ukraine” розповіла учасникам про головні трансформації ринку праці в Україні. Зокрема, говорили про те як зараз працюють роботодавці та пошукові системи, яким чином налаштувати процес рекрутингу та зберегти існуючі команди.

“Так, працювати у складних умовах компанії навчилися за час Covid19. Тож основні кроки, які повинна реалізувати кожна компанія – це зберегти команду, виплачувати зарплати, донатити гроші ЗСУ, займатись волонтерством та підтримувати ініціативу співробітників у цьому напрямку”, – зазначила пані Стягайло під час зустрічі.

Залишаємо деякі рекомендації щодо дій HR-ів у нових складних умовах нижче.

1) Поставте людей на перше місце та дбайте про якісне наповнення внутрішніх каналів комунікації

Безпека та здоров’я людей мають бути на першому місці. Проконтролюйте, щоб ваші працівники отримували перевірену інформацію щодо: необхідних в період воєнного стану ліній зв’язку зі службами першої необхідності, контактів волонтерських центрів, корисні мапи щодо забезпечення їжі/води/ліків в регіонах їх перебування тощо. Людяність в наш час – це основа вашої комунікації в органі. Це значно сприятиме підвищенню ефективності роботи.

2) Підтримуйте прозоре керівництво

В кризовій ситуації має працювати справжнє лідерство. Коли керівники відкрито та проактивно діляться інформацією зі співробітниками, пропонують чіткий план діяльності та визначають пріоритетні завдання для структурного підрозділу та підприємства в цілому.

3) Бережіть цінності

Вся країна об’єдналися заради спільної мети — перемоги. Ми робимо свою роботу, долаємо труднощі, виходимо за межі можливого. І робимо ми все це керуючись цінностями, які дають нам віру в майбутнє: відповідальність, доброчесність, професіоналізм, командна робота/співпраця та ефективність/результативність.  Пишіть колегам про те, що нас об’єднує, що нас рухає вперед, і чому наші цінності – це запорука успіху.

4) Проявляйте емпатію

Не забувайте, що всі працівники знаходяться в різних життєвих обставинах. Вони стикаються з величезною невизначеністю та відчувають весь спектр емоцій від страху, смутку, тривоги та розчарування до патріотизму, натхнення та радості за отримані перемоги. Не ігноруйте ці емоції та вибудовуйте комунікацію, враховуючи потреби в їх підтримці та порозумінні.

5) Зберігайте оптимізм

В “режимі самозбереження” людям набагато легше відчувати негативні емоції. Тож оптимістичний тон вашої внутрішньої комунікації сприятиме позитивному мисленню, мотивуватиме і надихатиме співробітників. Не цурайтеся гумору, адже він допомагає запалювати посмішки та переживати найтемніші часи.

6) Пам’ятайте про перспективи розвитку ринку праці

Комунікація з університетами – це те про що слід задуматись після закінчення війни. Щоб мати доступ до тих спеціалістів, які будуть випущені і вони можуть потенційно стати нашими кандидатами. Вже можна готувати такі програми для студентів. Цей процес від розробки до узгодження займає до пів року. Своєю чергою на базі компаній треба думати про навчання та розвиток співробітників. Такі навчання актуальні для юристів, фінансистів, ІТ-шників і т.д.

Давайте продовжувати робити поточну роботу добре навіть у складних умовах. І  цей досвід допоможе вашій компанії стати сильнішою, витривалішою та згуртованішою. Робіть те, у чому ви сильні. І все буде Україна!

Спікери

1 / 1
Марина Стягайло
HR Projects Officer Oxford University
Марина Стягайло

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: