fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Проєкт від бренду «Львівське» ЛЕВ МАТЧУ взяв 2 нагороди Effie

23/ 12/ 2021
  Найпопулярніша нагорода у світі маркетингових комунікацій оголосила перелік цьогорічних переможців. Своє місце серед них знайшов і «Лев Матчу» — проєкт від бренду “Львівське” компанії Carlsberg Ukraine, забравши срібло в категорії «Брендований контент та послуга» та бронзу в категорії Topical Marketing (Current Events). Обговорювати результати гри та обирати своїх фаворитів — невід’ємна частина кожного футбольного матчу. Вболівальники роблять це усюди — у соцмережах, спортивних барах, магазинах, таксі тощо. Попри це, донести свою прихильність безпосередньо гравцю було неможливо. «Львівське» як спонсор національної збірної, сама національна збірна України з футболу та креативна агенція McCann вирішили виправити цю несправедливість, створивши «Лев Матчу» — унікальну нагороду, що об’єднала між собою бренд, вболівальників і гравців національної збірної. Натхненням для креативників стали слова тренера збірної Андрія Шевченка, який, після історичної перемоги над Португалією у жовтні 2019 року, назвав нашу команду справжніми левами, які бились до кінця. У чому особливість нагороди «Лев Матчу» «Лева Матчу» обирають самі вболівальники під час гри. Голосування проходить на сайті нагороди з 1-ї й до 90-ї хвилини. Улюбленець публіки отримує нагороду в режимі офлайн одразу після матчу. Започаткування нагороди мало на меті не стільки посилення промотування бренду, скільки об’єднання вболівальників і гравців, адже тема єднання — невідємна частина складової бренду. І проєкт дійсно не залишив нікого байдужим — «Лев Матчу» отримав понад 1,5 млн взаємодій і завірусився в соцмережах. Також реалізація цього проєкту дозволила бренду стати найбільш впізнаваним брендом серед спонсорів збірної для споживачів. Про Effie Awards Effie Awards — нагорода в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення в сфері — ефективність. Вона була заснована в Нью-Йорку, США в 1968 році, а з 2005 року в Україні її вручає Всеукраїнська рекламна коаліція. Результати української програми потрапляють до Effie Index — міжнародного рейтингу ефективності рекламодавців, агентств та брендів.

Найпопулярніша нагорода у світі маркетингових комунікацій оголосила перелік цьогорічних переможців. Своє місце серед них знайшов і «Лев Матчу» проєкт від бренду “Львівське” компанії Carlsberg Ukraine, забравши срібло в категорії «Брендований контент та послуга» та бронзу в категорії Topical Marketing (Current Events).

Обговорювати результати гри та обирати своїх фаворитів — невід’ємна частина кожного футбольного матчу. Вболівальники роблять це усюди — у соцмережах, спортивних барах, магазинах, таксі тощо. Попри це, донести свою прихильність безпосередньо гравцю було неможливо. «Львівське» як спонсор національної збірної, сама національна збірна України з футболу та креативна агенція McCann вирішили виправити цю несправедливість, створивши «Лев Матчу» — унікальну нагороду, що об’єднала між собою бренд, вболівальників і гравців національної збірної. Натхненням для креативників стали слова тренера збірної Андрія Шевченка, який, після історичної перемоги над Португалією у жовтні 2019 року, назвав нашу команду справжніми левами, які бились до кінця.

У чому особливість нагороди «Лев Матчу»

«Лева Матчу» обирають самі вболівальники під час гри. Голосування проходить на сайті нагороди з 1-ї й до 90-ї хвилини. Улюбленець публіки отримує нагороду в режимі офлайн одразу після матчу.

Започаткування нагороди мало на меті не стільки посилення промотування бренду, скільки об’єднання вболівальників і гравців, адже тема єднання — невід’ємна частина складової бренду. І проєкт дійсно не залишив нікого байдужим — «Лев Матчу» отримав понад 1,5 млн взаємодій і завірусився в соцмережах. Також реалізація цього проєкту дозволила бренду стати найбільш впізнаваним брендом серед спонсорів збірної для споживачів.

Про Effie Awards

Effie Awards — нагорода в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення в сфері — ефективність. Вона була заснована в Нью-Йорку, США в 1968 році, а з 2005 року в Україні її вручає Всеукраїнська рекламна коаліція. Результати української програми потрапляють до Effie Index — міжнародного рейтингу ефективності рекламодавців, агентств та брендів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: