fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Профі – не завжди дорівнює лідер або Як бла-бла-бла зробити ефективними комунікаціями

22/ 02/ 2017
  Автор: Вікторія Єсауленко, директор по маркетингу ЮФ Астерс, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки Журналістів України. Технології застарівають. Єдине, що не виходить з ужитку — це спілкування. Стів Джобс Кожен з нас є особистістю з певними характеристиками, знаннями, вміннями і навичками. Маючи правильні життєві установки, кожен має бути ще і професіоналом, експертом в своїй сфері. На жаль, часто спостерігається попит не на справжніх професіоналів та експертів, а на тих, хто є просто більш відомим, як таких - на лідерів думок. Зараз ми бачимо яскраві приклади цього в політикумі-політології, в економіці, навіть в консультаційному і сервісному бізнесі. Все тому, що саме правильна комунікація, прийоми та інструменти професійного просування себе як експерта і профі в певній галузі допомагають нам досягати представників своєї цільової аудиторії, а, отже, і своєї мети. Іншими словами, мало добитися майстерності і вправно робити свою справу. Зараз, на жаль, завдяки лише професійним навичкам і підходам дуже важко отримати клієнтів і справжні замовлення. Конкуренція на ринку виросла настільки, що потрібно дуже активно (на грані професійності) займатись просуванням і себе, і того, що ми робимо. Наше завдання - стати лідерами думок, налагодити і підтримувати довірчий контакт з існуючими та перспективними клієнтами, аргументувати свою точку зору, досягати своєї мети без конфлікту і з максимально позитивним результатом, впливаючи на думку потрібної спільноти. Карнегі ще у 30-ті роки зауважив, що фінансовий успіх людини, навіть в технічній сфері чи інженерній справі, лише відсотків на пятнадцять залежить від її професійних знань, а відсотків на вісімдесят пять - від вміння спілкуватися з людьми. (Карнегі Д. Як придбати друзів і впливати на людей). Спілкуйтеся! Комунікація – це не важко, і вона не має вас обтяжувати! Вона збагатить вашу особистість і зробить ваше становище у цьому світі більш стійким і стабільним завдяки підтримці і увазі інших. Знайомтесь з новими людьми. Будьте відкритими, розкутими і відвертими! Не бійтеся людей, спілкування – це найбільша цінність в світі не тільки з точки зору професійного розвитку, а просто для отримання задоволення. Саме цьому ми і будемо вчитися на воркшопі – як комунікувати правильно і як отримувати від цього задоволення!

Автор: Вікторія Єсауленко, директор по маркетингу ЮФ “Астерс”, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки Журналістів України.

Технології застарівають. Єдине, що не виходить з ужитку — це спілкування.
Стів Джобс

Кожен з нас є особистістю з певними характеристиками, знаннями, вміннями і навичками. Маючи правильні життєві установки, кожен має бути ще і професіоналом, експертом в своїй сфері. На жаль, часто спостерігається попит не на справжніх професіоналів та експертів, а на тих, хто є просто більш відомим, як таких – на лідерів думок.

Зараз ми бачимо яскраві приклади цього в політикумі-політології, в економіці, навіть в консультаційному і сервісному бізнесі. Все тому, що саме правильна комунікація, прийоми та інструменти професійного просування себе як експерта і профі в певній галузі допомагають нам досягати представників своєї цільової аудиторії, а, отже, і своєї мети.

Іншими словами, мало добитися майстерності і вправно робити свою справу. Зараз, на жаль, завдяки лише професійним навичкам і підходам дуже важко отримати клієнтів і справжні замовлення. Конкуренція на ринку виросла настільки, що потрібно дуже активно (на грані професійності) займатись просуванням і себе, і того, що ми робимо. Наше завдання – стати лідерами думок, налагодити і підтримувати довірчий контакт з існуючими та перспективними клієнтами, аргументувати свою точку зору, досягати своєї мети без конфлікту і з максимально позитивним результатом, впливаючи на думку потрібної спільноти.

Карнегі ще у 30-ті роки зауважив, що фінансовий успіх людини, навіть в технічній сфері чи інженерній справі, лише відсотків на п’ятнадцять залежить від її професійних знань, а відсотків на вісімдесят п’ять – від вміння спілкуватися з людьми. (Карнегі Д. Як придбати друзів і впливати на людей). Спілкуйтеся! Комунікація – це не важко, і вона не має вас обтяжувати! Вона збагатить вашу особистість і зробить ваше становище у цьому світі більш стійким і стабільним завдяки підтримці і увазі інших. Знайомтесь з новими людьми. Будьте відкритими, розкутими і відвертими! Не бійтеся людей, спілкування – це найбільша цінність в світі не тільки з точки зору професійного розвитку, а просто для отримання задоволення.

Саме цьому ми і будемо вчитися на воркшопі – як комунікувати правильно і як отримувати від цього задоволення!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: