fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Procter & Gamble презентувала інноваційні рішення для повсякденних викликів на Міжнародній виставці побутової електроніки CES 2022

13/ 01/ 2022
  Gillette та Oral-B стали флагманами віртуальної лабораторії P&G LifeLab 13 січня 2022 р. — Компанія Procter & Gamble (NYSE: PG) презентувала низку інноваційних розробок під час Міжнародної виставки побутової електроніки CES (Consumer Electronics Show) 2022, яка проходила в Лас-Вегасі з 5 по 8 січня. У віртуальній лабораторії P&G LifeLab такі знакові бренди компанії як Gillette, Oral-B, Crest і Tideпродемонстрували рішення, які мають на меті змінити повсякденну рутину споживачів – від гоління і до прання одягу, а також сприяти створенню більш стійкого майбутнього. Ще минулого року Procter & Gamble оголосила про свій намір взяти участь у CES 2022 у цифровому форматі. Компанія запросила всіх відвідувачів виставки, у тому числі – незареєстрованих на CES 2022, до своєї віртуальної лабораторії, організованої на сайті PGLifeLab.com. У цьому віртуальному просторі всі охочі мали змогу поспілкуватися наживо з експертами компанії P&G і ознайомитися з новинками компанії, серед яких: Станок для гоління з підігрівом GilletteLabs Bugatti Special Edition, перший у світі станок з підігрівом, розроблений разом із легендою автомобільного світу, а також станок GilletteLabs з відлущувальною смужкою, яка видаляє частинки бруду зі шкіри перед дотиком леза; це дає змогу поєднати догляд за шкірою та процес гоління і забезпечує першокласний досвід останнього. Виробник засобів для догляду за ротовою порожниною Oral Care презентував Oral-B Series 4 і 5 – розумні зубні щітки, які допомагають краще дбати про здоровя ротової порожнини. Також бренд продемонстрував зубну щітку Oral-B iO 10 – наступний крок в еволюції чищення зубів та догляду за ротовою порожниною преміум-класу. Виробник прального порошку Tide невпинно працює над зменшенням впливу прання на навколишнє середовище й на наше майбутнє. Бренд презентував перший космічний пральний порошок Tide Infinity, який повністю розкладається і спеціально призначений для використання у коcмосі. Цей порошок будуть використовувати астронавти на Міжнародній космічній станції уже цього року. Також на CES повернулася платформа P&G Beauty з віртуальною програмою BeautySPHERE: цезахоплива подорож крізь «Відповідальну красу» – віртуальну платформу P&G Beauty. Для відвідувачів лабораторії LifeLab також доступні ігри, в яких можна поборотися з карієсовими монстрами і врятувати Зубополіс, або покататися на сноуборді, який ковзає, як станок з підігрівом від GilletteLabs задопомогою запатентованої технології FlexDisc™. «У Procter & Gamble ми постійно рухаємося в бік інновацій, які покращують життя споживачів у всьому світі, — каже Головний бренд-директор P&G Марк Прітчард. — Ми раді повернутись на CES у віртуальному форматі та продемонструвати багато нових продуктів, на створення яких нас надихнули наші споживачі. У переліку новинок P&G – також інноваційні рішення, які допомагають вирішувати багато нагальних проблем, таких як, наприклад, сталий розвиток довкілля». Procter&Gamble на CES 2022 Щоб відвідати захопливе середовище лабораторії P&G LifeLab та знайти додаткову інформацію про віртуальні програми P&G, перейдіть на сайт www.PGLifeLab.com. Про Procter & Gamble P&G пропонує споживачам у всьому світі один із найпотужніших портфелів якісних брендів, яким довіряють: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Blend-a-med® , Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® та Whisper®. P&G працює у близько 70 країнах світу. Більше інформації про компанію P&G та її бренди можна знайти за посиланням:  http://www.pg.com Контакти: Наталя Нікітіна, керівник відділу комунікацій P&G в Україні [email protected]

Gillette та Oral-B стали флагманами віртуальної лабораторії P&G LifeLab

13 січня 2022 р. — Компанія Procter & Gamble (NYSE: PG) презентувала низку інноваційних розробок під час Міжнародної виставки побутової електроніки CES (Consumer Electronics Show) 2022, яка проходила в Лас-Вегасі з 5 по 8 січня. У віртуальній лабораторії P&G LifeLab такі знакові бренди компанії як Gillette, Oral-B, Crest і Tideпродемонстрували рішення, які мають на меті змінити повсякденну рутину споживачів – від гоління і до прання одягу, а також сприяти створенню більш стійкого майбутнього.

Ще минулого року Procter & Gamble оголосила про свій намір взяти участь у CES 2022 у цифровому форматі. Компанія запросила всіх відвідувачів виставки, у тому числі – незареєстрованих на CES 2022, до своєї віртуальної лабораторії, організованої на сайті PGLifeLab.com. У цьому віртуальному просторі всі охочі мали змогу поспілкуватися наживо з експертами компанії P&G і ознайомитися з новинками компанії, серед яких:

  • Станок для гоління з підігрівом GilletteLabs Bugatti Special Edition, перший у світі станок з підігрівом, розроблений разом із легендою автомобільного світу, а також станок GilletteLabs з відлущувальною смужкою, яка видаляє частинки бруду зі шкіри перед дотиком леза; це дає змогу поєднати догляд за шкірою та процес гоління і забезпечує першокласний досвід останнього.
  • Виробник засобів для догляду за ротовою порожниною Oral Care презентував Oral-B Series 4 і 5 – розумні зубні щітки, які допомагають краще дбати про здоров’я ротової порожнини. Також бренд продемонстрував зубну щітку Oral-B iO 10 – наступний крок в еволюції чищення зубів та догляду за ротовою порожниною преміум-класу.
  • Виробник прального порошку Tide невпинно працює над зменшенням впливу прання на навколишнє середовище й на наше майбутнє. Бренд презентував перший космічний пральний порошок Tide Infinity, який повністю розкладається і спеціально призначений для використання у коcмосі. Цей порошок будуть використовувати астронавти на Міжнародній космічній станції уже цього року.
  • Також на CES повернулася платформа P&G Beauty з віртуальною програмою BeautySPHERE: цезахоплива подорож крізь «Відповідальну красу» – віртуальну платформу P&G Beauty.

Для відвідувачів лабораторії LifeLab також доступні ігри, в яких можна поборотися з карієсовими монстрами і врятувати Зубополіс, або покататися на сноуборді, який ковзає, як станок з підігрівом від GilletteLabs задопомогою запатентованої технології FlexDisc™.

«У Procter & Gamble ми постійно рухаємося в бік інновацій, які покращують життя споживачів у всьому світі, — каже Головний бренд-директор P&G Марк Прітчард. — Ми раді повернутись на CES у віртуальному форматі та продемонструвати багато нових продуктів, на створення яких нас надихнули наші споживачі. У переліку новинок P&G – також інноваційні рішення, які допомагають вирішувати багато нагальних проблем, таких як, наприклад, сталий розвиток довкілля».

Procter&Gamble на CES 2022

Щоб відвідати захопливе середовище лабораторії P&G LifeLab та знайти додаткову інформацію про віртуальні програми P&G, перейдіть на сайт www.PGLifeLab.com.

Про Procter & Gamble

P&G пропонує споживачам у всьому світі один із найпотужніших портфелів якісних брендів, яким довіряють: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Blend-a-med® , Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® та Whisper®. P&G працює у близько 70 країнах світу. Більше інформації про компанію P&G та її бренди можна знайти за посиланням:  http://www.pg.com

Контакти:

Наталя Нікітіна, керівник відділу комунікацій P&G в Україні

[email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: