fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Порядок ведення Реєстру морських портів України потребує доопрацювання

22/ 01/ 2021
  Європейська Бізнес Асоціація звернулася до Міністерства інфраструктури України з пропозиціями доопрацювати проєкт Постанови Кабміну «Про внесення змін до Порядку ведення Реєстру морських портів України», який був опублікований на сайті Міністерства 29 грудня. Як зазначають експерти Асоціації, поточна редакція Порядку зобов’язує портових операторів надавати надмірний обсяг інформації адміністратору Реєстру морських портів – Адміністрації морських портів України. Зокрема, йдеться про: Інформацію, яку можна отримати з інших відкритих державних реєстрів; Копії договорів, у яких АМПУ є стороною; Інформацію, яка стосується конфіденційних матеріалів з охорони портових засобів або несанкціонованого доступу до них; Дозволи або договори, що не стосуються відомостей, які публікуватимуться у Реєстрі; Відомості, які можуть містити комерційну таємницю. Дар’я Січкар. Менеджер Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації. Бізнес переконаний, що вимоги цієї Постанови у частині надання інформації можна і варто оптимізувати. Компанії не повинні витрачати час на підготовку та надання даних, що знаходяться у відкритому доступі або вже є у розпорядженні АМПУ. Те ж саме стосується і нерелевантних чи конфіденційних документів, які не містять корисної інформації для адміністратора Реєстру. Подібні ініціативи не тільки створюють зайвий головний біль для бізнесу, але і йдуть у розріз з політикою дерегуляції, яку декларують Мінінфраструктури та АМПУ. У зв’язку з цим Європейська Бізнес Асоціація підготувала офіційне звернення до Мінінфраструктури з проханням доопрацювати текст проєкту Постанови та прибрати з нього вищезгадані положення. Прийняття документу у поточній редакції може створити додатковий тиск на бізнес та поставити бізнес у надмірну залежність від дій АМПУ.  Нагадаємо, ідентичний документ вже був опублікований на сайті Мінінфраструктури у листопаді. Тоді Асоціація також надавала свої зауваження до тексту Постанови, які втім так і не були взяті до уваги. Ми сподіваємося, що коментарі бізнесу з другої спроби все ж будуть враховані в тексті документу.   Be the first to learn about the latest EBA news with our Telegram-channel – EBAUkraine.

Європейська Бізнес Асоціація звернулася до Міністерства інфраструктури України з пропозиціями доопрацювати проєкт Постанови Кабміну «Про внесення змін до Порядку ведення Реєстру морських портів України», який був опублікований на сайті Міністерства 29 грудня.

Як зазначають експерти Асоціації, поточна редакція Порядку зобов’язує портових операторів надавати надмірний обсяг інформації адміністратору Реєстру морських портів – Адміністрації морських портів України. Зокрема, йдеться про:

  • Інформацію, яку можна отримати з інших відкритих державних реєстрів;
  • Копії договорів, у яких АМПУ є стороною;
  • Інформацію, яка стосується конфіденційних матеріалів з охорони портових засобів або несанкціонованого доступу до них;
  • Дозволи або договори, що не стосуються відомостей, які публікуватимуться у Реєстрі;
  • Відомості, які можуть містити комерційну таємницю.
Дар’я Січкар Менеджер Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації
Бізнес переконаний, що вимоги цієї Постанови у частині надання інформації можна і варто оптимізувати. Компанії не повинні витрачати час на підготовку та надання даних, що знаходяться у відкритому доступі або вже є у розпорядженні АМПУ. Те ж саме стосується і нерелевантних чи конфіденційних документів, які не містять корисної інформації для адміністратора Реєстру. Подібні ініціативи не тільки створюють зайвий головний біль для бізнесу, але і йдуть у розріз з політикою дерегуляції, яку декларують Мінінфраструктури та АМПУ.

У зв’язку з цим Європейська Бізнес Асоціація підготувала офіційне звернення до Мінінфраструктури з проханням доопрацювати текст проєкту Постанови та прибрати з нього вищезгадані положення. Прийняття документу у поточній редакції може створити додатковий тиск на бізнес та поставити бізнес у надмірну залежність від дій АМПУ. 

Нагадаємо, ідентичний документ вже був опублікований на сайті Мінінфраструктури у листопаді. Тоді Асоціація також надавала свої зауваження до тексту Постанови, які втім так і не були взяті до уваги. Ми сподіваємося, що коментарі бізнесу з другої спроби все ж будуть враховані в тексті документу.

 

Be the first to learn about the latest EBA news with our Telegram-channel EBAUkraine.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: