fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренінг: Клієнтський сервіс та діловий етикет як ключ до успіху та досконалості компанії

дата: 09/06/2021

Сьогодні клієнтоорієнтованість є необхідною умовою успішного бізнесу, адже саме клієнт, а точніше, його запит мотивує творити і створювати нові продукти та послуги.

Дякуємо Инессі Пшеничній за насичений інтерактивний Тренінг: Клієнтський сервіс та діловий етикет як ключ до успіху та досконалості компанії, професіоналізм, цікавий актуальний контент, легкість і доступність викладу матеріалу!

Окрема подяка Innovation Luxury Consulting за приємну співпрацю та HUB 4.0 за гостинність!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: