fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Перший Британсько-український Морський Інфраструктурний Форум в Одесі

22/ 03/ 2018
    На сучасному етапі становлення України як суверенної європейської країни особливого значення набуває фактор утвердження її як дієздатної морської держави. Проте таке позиціонування вимагає як врахування глобальних тенденцій світової морської торгівлі, так і врахування тих тенденцій, які відбуваються у Чорноморсько-Азовському регіоні. Саме 22 березня 2018 року в Одесі пройшов Перший Британсько-український Морський Інфраструктурний Форум. Організаторами події стали Посольство Великої Британії в Україні та Міністерство Інфраструктури України, а модератором першої сесії виступила координатор Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації Ярина Скороход. Міністр інфраструктури України, Володимир Омелян розповів про глобальні виклики сьогодення та найближчого майбутнього, важливість реалізації концесії у портах. Пані Заступник Голови Місії Посольства Великої Британії в Україні Хелен Фейзі поділилася інноваційним досвідом Великої Британії в розвитку портової інфраструктури. Керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс висвітлив стратегію розвитку морських портів до 2038. Програма заходу була досить насиченою, а дискусії – палкими. Основними темами для обговорення стали інжиніринг, проектування, будівництво, реконструкція та комунікації у морських портах, послуги переміщення вантажів, тощо. Свій глобальний досвід реалізації портових проектів представили ряд британських компаній-лідерів ринку: AECOM, G4S, Telestack, Bentall Rowlands та інші. CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang, генеральний спонсор Форуму, представили юридичні аспекти фінансування та інвестування інфраструктурних проект. Програма другого дня Форуму передбачала візити на термінали «Бруклін-Київ» в Одеському морському порту та «ТІС»  в Порту Южний. Отже на сьогодні Україна має можливості для залучення додаткових транзитних потоків через свою територію за умови реалізації певних заходів щодо подальшого розвитку й модернізації власної морської інфраструктури. Більше того, це зможе підвищити імідж України як морської держави та конкурентоспроможність портової галузі, дасть змогу залучили інвестиції для розвитку портової галузі та провадити морськими портами інноваційну діяльність шляхом застосування новітніх технологій.
01/

 

На сучасному етапі становлення України як суверенної європейської країни особливого значення набуває фактор утвердження її як дієздатної морської держави. Проте таке позиціонування вимагає як врахування глобальних тенденцій світової морської торгівлі, так і врахування тих тенденцій, які відбуваються у Чорноморсько-Азовському регіоні.

Саме 22 березня 2018 року в Одесі пройшов Перший Британсько-український Морський Інфраструктурний Форум. Організаторами події стали Посольство Великої Британії в Україні та Міністерство Інфраструктури України, а модератором першої сесії виступила координатор Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації Ярина Скороход. Міністр інфраструктури України, Володимир Омелян розповів про глобальні виклики сьогодення та найближчого майбутнього, важливість реалізації концесії у портах. Пані Заступник Голови Місії Посольства Великої Британії в Україні Хелен Фейзі поділилася інноваційним досвідом Великої Британії в розвитку портової інфраструктури. Керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс висвітлив стратегію розвитку морських портів до 2038.

Програма заходу була досить насиченою, а дискусії – палкими. Основними темами для обговорення стали інжиніринг, проектування, будівництво, реконструкція та комунікації у морських портах, послуги переміщення вантажів, тощо. Свій глобальний досвід реалізації портових проектів представили ряд британських компаній-лідерів ринку: AECOM, G4S, Telestack, Bentall Rowlands та інші. CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang, генеральний спонсор Форуму, представили юридичні аспекти фінансування та інвестування інфраструктурних проект. Програма другого дня Форуму передбачала візити на термінали «Бруклін-Київ» в Одеському морському порту та «ТІС»  в Порту Южний.

Отже на сьогодні Україна має можливості для залучення додаткових транзитних потоків через свою територію за умови реалізації певних заходів щодо подальшого розвитку й модернізації власної морської інфраструктури. Більше того, це зможе підвищити імідж України як морської держави та конкурентоспроможність портової галузі, дасть змогу залучили інвестиції для розвитку портової галузі та провадити морськими портами інноваційну діяльність шляхом застосування новітніх технологій.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: