fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Перенасиченість інформаційного поля та нестача ресурсів – головні виклики 2022 року для піарників та маркетологів

27/ 01/ 2022
  Такими є висновки нового опитування фахівців сфери маркетингу та комунікацій, проведеного Європейською Бізнес Асоціацією серед своєї аудиторії. Так, по 66% респондентів вважають головними викликами 2022 року у своїй роботі перенасиченість інформаційного поля та нестачу часових і людських ресурсів. Серед інших труднощів експерти назвали обмежені бюджети, шаблонні креативні рішення та брак професіоналів. Переглянути презентацію При цьому фокусуватися у своїй роботі маркетологи планують на розвитку диджитал-каналів (75% опитаних), впізнаваності бренду (69%), пошуку нових активаційних платформ (47%). А комунікаційники головними пріоритетами називають підвищення впізнаваності бренду та присутності в інформаційному полі (73%), формування репутації (47%) та розвиток внутрішніх комунікацій (36%). Ми дізналися у компаній про їхні плани щодо формування бюджетів та PR/маркетингової команди на 2022 рік. Так, майже половина компаній, а саме 49% збільшить бюджет на маркетинг та PR, ще по 22% відповіли, що він залишиться без змін або ж розподілиться на інші канали, і тільки у 3% компаній бюджет зменшиться. Третина компаній, зокрема 32% найматимуть нових людей до своєї PR/маркетингової команди, при цьому 61% продовжать працювати у незмінному складі, та позитивним є те, що всього 3% будуть змушені скоротити штат. Інші 61% залучатимуть до роботи агенції, що надають PR/маркетингові послуги. До топ-5 найбільш популярних інструментів, якими користуватимуться фахівці у цьому році, респонденти віднесли SMM, відео, роботу зі ЗМІ, заходи та SEO. Головними трендами, що продовжать впливати на роботу компаній в 2022 році, експерти назвали персоналізацію, диджиталізацію, розвиток омніканальності, зростання частки відеоконтенту, фокус на CSR та інше. Кожна п’ята компанія планує застосовувати технології VR/AR та штучний інтелект у своїх комунікаціях. Довідково: Участь у опитуванні взяли 135 спеціалістів членських компаній Асоціації, серед яких 52% - PR фахівці, 44% - маркетологи, 4% - CSR-фахівці. Європейська Бізнес Асоціація - неурядова організація, яка обєднує близько 1000 компаній та є однією з найбільших та найвпливовіших спільнот бізнесу, які працюють на українському ринку. Ми працюємо для того, аби дати своїм компаніям можливість спільними зусиллями вирішити важливі для інвестиційного клімату України питання та покращити його на користь індустрії, суспільства, економіки та країни в цілому. Детальна інформація на сайті: www.eba.com.ua  

Такими є висновки нового опитування фахівців сфери маркетингу та комунікацій, проведеного Європейською Бізнес Асоціацією серед своєї аудиторії. Так, по 66% респондентів вважають головними викликами 2022 року у своїй роботі перенасиченість інформаційного поля та нестачу часових і людських ресурсів. Серед інших труднощів експерти назвали обмежені бюджети, шаблонні креативні рішення та брак професіоналів.

Переглянути презентацію

При цьому фокусуватися у своїй роботі маркетологи планують на розвитку диджитал-каналів (75% опитаних), впізнаваності бренду (69%), пошуку нових активаційних платформ (47%). А комунікаційники головними пріоритетами називають підвищення впізнаваності бренду та присутності в інформаційному полі (73%), формування репутації (47%) та розвиток внутрішніх комунікацій (36%).

Ми дізналися у компаній про їхні плани щодо формування бюджетів та PR/маркетингової команди на 2022 рік. Так, майже половина компаній, а саме 49% збільшить бюджет на маркетинг та PR, ще по 22% відповіли, що він залишиться без змін або ж розподілиться на інші канали, і тільки у 3% компаній бюджет зменшиться.

Третина компаній, зокрема 32% найматимуть нових людей до своєї PR/маркетингової команди, при цьому 61% продовжать працювати у незмінному складі, та позитивним є те, що всього 3% будуть змушені скоротити штат. Інші 61% залучатимуть до роботи агенції, що надають PR/маркетингові послуги.

До топ-5 найбільш популярних інструментів, якими користуватимуться фахівці у цьому році, респонденти віднесли SMM, відео, роботу зі ЗМІ, заходи та SEO. Головними трендами, що продовжать впливати на роботу компаній в 2022 році, експерти назвали персоналізацію, диджиталізацію, розвиток омніканальності, зростання частки відеоконтенту, фокус на CSR та інше. Кожна п’ята компанія планує застосовувати технології VR/AR та штучний інтелект у своїх комунікаціях.

Довідково:

Участь у опитуванні взяли 135 спеціалістів членських компаній Асоціації, серед яких 52% – PR фахівці, 44% – маркетологи, 4% – CSR-фахівці.

Європейська Бізнес Асоціація – неурядова організація, яка об’єднує близько 1000 компаній та є однією з найбільших та найвпливовіших спільнот бізнесу, які працюють на українському ринку. Ми працюємо для того, аби дати своїм компаніям можливість спільними зусиллями вирішити важливі для інвестиційного клімату України питання та покращити його на користь індустрії, суспільства, економіки та країни в цілому. Детальна інформація на сайті: www.eba.com.ua

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: