fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

PepsiCo оголошує ціль до 2030 року – розширити масштаби практик сталого землеробства на майже 3 млн гектарів, що відповідає сумарному сільськогосподарському сліду компанії

22/ 04/ 2021
  Компанія очікує зниження викидів парникових газів на щонайменше 3 млн тонн до кінця десятиліття. Програма PepsiCo «Стале землеробство» додатково націлена на покращення добробуту учасників її сільськогосподарського ланцюжка поставок і забезпечення 100% ключових інгредієнтів із відповідальних джерел. 20 квітня 2021 р. – PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) оголосила про нову амбітну політику сталого сільського господарства, що відповідає цілі 2030 р. – розширення практики сталого землеробства на майже 3 млн гектарів, що приблизно дорівнює сумарному сільськогосподарському сліду компанії. За оцінками компанії, ці зусилля дозволять усунути щонайменше 3 мільйони тонн викидів парникових газів (ПГ) до кінця десятиліття. Додаткові цілі до 2030 року включають покращення добробуту понад 250 000 людей у сільськогосподарському ланцюжку поставок і закупівлю 100% ключових інгредієнтів із відповідальних джерел поставок. Землеробство – основа системи харчування, та протягом останнього століття загальноприйняті практики землеробства сприяли значним втратам і деградації ґрунтів [1]. Тільки в ЄС 13 країн вже заявили, що зазнали наслідків від цього. Харчова система також продукує третину всіх парникових газів. І хоча сільське господарство – одна з причин багатьох нагальних екологічних та соціальних викликів, з якими люди стикаються у всьому світі, воно також може бути рішенням, що допоможе обмежити вуглець на Землі. Програма сталого землеробства PepsiCo спрямована на отримання врожаю та інгредієнтів у такий спосіб, що пришвидшить перехід до відновлюваного господарства, низку практик, які можуть покращити й відновити екосистеми, зміцнити фермерські громади, водночас будуючи стійкість у харчовій системі. Компанія сфокусується на перерахованих нижче напрямках. 1) Упровадження практик «сталого землеробства» на 3 млн га, тобто майже 100% землі, використовуваної постачальниками компанії для вирощування сировини. За оцінками, ці кроки призведуть до чистого скорочення викидів щонайменше на 3 мільйони тонн парникових газів до 2030 року. PepsiCo продовжить співпрацювати з сільгоспвиробниками в 60 країнах, аби забезпечити збереження природи. В Україні PepsiCo – один із найбільших переробників сирого молока, овочів та фруктів від локальних виробників сільгосппродукції. Із 2019 року компанія успішно співпрацює з виробниками чипсової картоплі та впровадила агропрограму з метою локалізації сировинної бази для нового виробництва снеків у країні. У рамках аграрної програми фермери отримують якісну підтримку для вирощування чипсової картоплі та впровадження практик сталого землеробства. Зокрема, сівозміни, правильне використання добрив, сучасні смарт-інструменти CropTrak, Tableu, що допомагають керувати картопляними полями, практики ефективного використання води за допомогою крапельного зрошення. Також у співпраці зі стратегічними партнерами компанія збудувала сучасне овочесховище в Україні, яке має технологічні рішення, що дозволяють зменшувати вуглецевий слід від його роботи і звести до мінімуму витрати природних ресурсів. PepsiCo спрямує всі зусилля на роботу з фермерами щодо сталого землеробства та, сприяючи впровадженню нових практик на всіх ринках Європи, надасть можливості для віртуального взаємного навчання. 2) Підтримка більш ніж 250 000 осіб, зайнятих у сільськогосподарській сфері, в тому числі підтримка програм працевлаштування та зайнятості жінок. PepsiCo планує допомагати найбільш вразливим категоріям сільськогосподарських громад. Завдяки програмі сталого землеробства PepsiCo вже працює безпосередньо зі своїми фермерами, обмінюючись знаннями та практиками, які збільшують прибутки і врожай. В Україні, починаючи з 2019 року, компанія провела 10 семінарів для постачальників картоплі, на яких експерти компанії з різних ринків ділилися знаннями на теми посадки, збору та зберігання врожаю. 3) Стале забезпечення 100% ключових інгредієнтів – це стосується не тільки прямих закупівель основних інгредієнтів, таких як картопля, цільна кукурудза, овес та апельсини, а й ключових компонентів третіх сторін – наприклад, рослинних олій та зернових культур. PepsiCo закуповує сільгосппродукцію в 60 країнах, і завдяки діяльності компанії в світовому сільському господарстві існує близько 100 тис. робочих місць. Станом на кінець 2020 року компанія досягла показника в 100% прямих закупівель сільгосппродукції з відповідальних джерел у 28 країнах. У світовому масштабі цей показник досягнув 87%. «Наші врожаї мають бути стійкими до кліматичних змін та вирощуватися із позитивним впливом на планету. Ми зробимо це, зосередившись на співпраці, прискоренні та трансформації сільськогосподарської практики, – зазначив Сільвіу Попович, СЕО PepsiCo Європа. – По-перше, нам необхідно співпрацювати із зацікавленими сторонами, включно із фермерами та нашими постачальниками інгредієнтів. По-друге, ми маємо прискорити масштабні практики відновлення, щоб вони стали нормою для фермерів. Настав час цифрової революції на фермах, яка зробить дані такими ж важливими для більш сталого вирощування врожаю, як і сільгосптехніка». PepsiCo буде відслідковувати виконання зобовязань зі сталого землеробства за низкою параметрів, таких як кількість гектарів, оброблюваних відповідально, і кількість фермерів, залучених до програми. Згодом до них буде додано такі показники, як покращення стану і родючості ґрунтів, зниження викидів діоксиду вуглецю, поліпшення стану використовуваних для зрошування водойм, підвищення біологічного різноманіття, а також підвищення добробуту селян. PepsiCo працює з міжнародними організаціями, такими як Всесвітній фонд дикої природи (WWF) для розробки методів встановлення науково обґрунтованих цілей щодо води, які враховуватимуть переваги відновлюваних і сталих систем землеробства і практики щодо якості та кількості води. Зобовязання у сфері сталого сільського господарства – це черговий крок у програмі PepsiCo+ після нещодавнього оголошення про плани щодо зниження викидів вуглекислого газу в усьому ланцюжку постачань на 40% до 2030 року і досягнення повної вуглецевої нейтральності до 2040 року. Про PepsiCo Компанія PepsiCo радує споживачів смачними продуктами більш ніж у 200 країнах світу. У 2020 році обсяг продажів PepsiCo склав понад 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані й негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші ), Tropicana (соки) і SodaStream (апарати для домашнього виробництва газованих напоїв). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренда, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів. PepsiCo прагне бути світовим лідером із виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає наше бажання бути лідером на ринку, діючи відповідально в усіх аспектах бізнесу. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com Про PepsiСo в Україні Компанія PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація — на www.pepsico.ua Застережлива заява Наведені в даному прес-релізі висловлювання про майбутні плани, тобто «заяви про перспективи» – за змістом Закону про реформування судових процесів щодо приватних цінних паперів 1995 року. Прогнозні висловлювання, як правило, ідентифікуються за включенням таких слів, як «мета», «передбачати», «вірити», «прагнення», «оцінювати», «очікувати», «мета», «мати намір», «можливо», «план», «проект», «стратегія», «ціль» і «намір» або подібні твердження чи варіації таких термінів та інших подібних виразів. Перспективні заяви за своєю суттю включають ризики та невизначеності, які можуть призвести до того, що фактичні результати суттєво відрізнятимуться від прогнозованих у таких заявах, включно із впливом COVID-19; майбутній попит на продукцію PepsiCo; репутаційні втрати PepsiCo чи іміджу бренда; проблеми чи занепокоєння щодо якості та безпеки продукції; здатність PepsiCo ефективно конкурувати; дефіцит води; зміни в роздрібній торгівлі чи в обсягах продажів для будь-якого ключового клієнта; порушення ланцюжка поставок PepsiCo; політичні чи соціальні умови на ринках, де продукція PepsiCo виготовляється, розповсюджується чи продається; майбутні кіберінциденти та інші збої; зміна клімату чи заходи щодо боротьби зі зміною клімату; введення чи пропоноване введення нових або збільшених податків, спрямованих на продукцію PepsiCo; накладення обмежень на маркетинг або продаж продукції PepsiCo; зміни законодавства та нормативних актів, пов’язаних із використанням або утилізацією пластмас або іншої упаковки продуктів PepsiCo; а також недотримання вимог чинного законодавства. Для отримання додаткової інформації про ці та інші фактори, які можуть призвести до того, що фактичні результати PepsiCo суттєво відрізнятимуться від наведених у цьому документі, дивіться у заявках PepsiCo до Комісії з цінних паперів та бірж, включно з останнім річним звітом за формою 10-K та наступні звіти за формами 10-Q і 8-K. Інвесторів застерігають надміру не покладатися на будь-які перспективні заяви, що дають інформацію лише станом на дату їх подання. PepsiCo не бере на себе жодних зобов’язань оновлювати будь-які прогнозні заяви, чи то внаслідок надходження нової інформації, чи то майбутніх подій чи іншим чином. [1] Джерело: https://ec.europa.eu/environment/soil/index_en.htm

Компанія очікує зниження викидів парникових газів на щонайменше 3 млн тонн до кінця десятиліття. Програма PepsiCo «Стале землеробство» додатково націлена на покращення добробуту учасників її сільськогосподарського ланцюжка поставок і забезпечення 100% ключових інгредієнтів із відповідальних джерел.

20 квітня 2021 р. – PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) оголосила про нову амбітну політику сталого сільського господарства, що відповідає цілі 2030 р. – розширення практики сталого землеробства на майже 3 млн гектарів, що приблизно дорівнює сумарному сільськогосподарському сліду компанії. За оцінками компанії, ці зусилля дозволять усунути щонайменше 3 мільйони тонн викидів парникових газів (ПГ) до кінця десятиліття. Додаткові цілі до 2030 року включають покращення добробуту понад 250 000 людей у сільськогосподарському ланцюжку поставок і закупівлю 100% ключових інгредієнтів із відповідальних джерел поставок.

Землеробство – основа системи харчування, та протягом останнього століття загальноприйняті практики землеробства сприяли значним втратам і деградації ґрунтів [1]. Тільки в ЄС 13 країн вже заявили, що зазнали наслідків від цього. Харчова система також продукує третину всіх парникових газів. І хоча сільське господарство – одна з причин багатьох нагальних екологічних та соціальних викликів, з якими люди стикаються у всьому світі, воно також може бути рішенням, що допоможе обмежити вуглець на Землі.

Програма сталого землеробства PepsiCo спрямована на отримання врожаю та інгредієнтів у такий спосіб, що пришвидшить перехід до відновлюваного господарства, низку практик, які можуть покращити й відновити екосистеми, зміцнити фермерські громади, водночас будуючи стійкість у харчовій системі.

Компанія сфокусується на перерахованих нижче напрямках.

1) Упровадження практик «сталого землеробства» на 3 млн га, тобто майже 100% землі, використовуваної постачальниками компанії для вирощування сировини. За оцінками, ці кроки призведуть до чистого скорочення викидів щонайменше на 3 мільйони тонн парникових газів до 2030 року. PepsiCo продовжить співпрацювати з сільгоспвиробниками в 60 країнах, аби забезпечити збереження природи.

В Україні PepsiCo – один із найбільших переробників сирого молока, овочів та фруктів від локальних виробників сільгосппродукції.

Із 2019 року компанія успішно співпрацює з виробниками чипсової картоплі та впровадила агропрограму з метою локалізації сировинної бази для нового виробництва снеків у країні. У рамках аграрної програми фермери отримують якісну підтримку для вирощування чипсової картоплі та впровадження практик сталого землеробства. Зокрема, сівозміни, правильне використання добрив, сучасні смарт-інструменти CropTrak, Tableu, що допомагають керувати картопляними полями, практики ефективного використання води за допомогою крапельного зрошення. Також у співпраці зі стратегічними партнерами компанія збудувала сучасне овочесховище в Україні, яке має технологічні рішення, що дозволяють зменшувати вуглецевий слід від його роботи і звести до мінімуму витрати природних ресурсів.

PepsiCo спрямує всі зусилля на роботу з фермерами щодо сталого землеробства та, сприяючи впровадженню нових практик на всіх ринках Європи, надасть можливості для віртуального взаємного навчання.

2) Підтримка більш ніж 250 000 осіб, зайнятих у сільськогосподарській сфері, в тому числі підтримка програм працевлаштування та зайнятості жінок. PepsiCo планує допомагати найбільш вразливим категоріям сільськогосподарських громад. Завдяки програмі сталого землеробства PepsiCo вже працює безпосередньо зі своїми фермерами, обмінюючись знаннями та практиками, які збільшують прибутки і врожай.

В Україні, починаючи з 2019 року, компанія провела 10 семінарів для постачальників картоплі, на яких експерти компанії з різних ринків ділилися знаннями на теми посадки, збору та зберігання врожаю.

3) Стале забезпечення 100% ключових інгредієнтів – це стосується не тільки прямих закупівель основних інгредієнтів, таких як картопля, цільна кукурудза, овес та апельсини, а й ключових компонентів третіх сторін – наприклад, рослинних олій та зернових культур.

PepsiCo закуповує сільгосппродукцію в 60 країнах, і завдяки діяльності компанії в світовому сільському господарстві існує близько 100 тис. робочих місць. Станом на кінець 2020 року компанія досягла показника в 100% прямих закупівель сільгосппродукції з відповідальних джерел у 28 країнах. У світовому масштабі цей показник досягнув 87%.

«Наші врожаї мають бути стійкими до кліматичних змін та вирощуватися із позитивним впливом на планету. Ми зробимо це, зосередившись на співпраці, прискоренні та трансформації сільськогосподарської практики, – зазначив Сільвіу Попович, СЕО PepsiCo Європа. – По-перше, нам необхідно співпрацювати із зацікавленими сторонами, включно із фермерами та нашими постачальниками інгредієнтів. По-друге, ми маємо прискорити масштабні практики відновлення, щоб вони стали нормою для фермерів. Настав час цифрової революції на фермах, яка зробить дані такими ж важливими для більш сталого вирощування врожаю, як і сільгосптехніка».

PepsiCo буде відслідковувати виконання зобов’язань зі сталого землеробства за низкою параметрів, таких як кількість гектарів, оброблюваних відповідально, і кількість фермерів, залучених до програми. Згодом до них буде додано такі показники, як покращення стану і родючості ґрунтів, зниження викидів діоксиду вуглецю, поліпшення стану використовуваних для зрошування водойм, підвищення біологічного різноманіття, а також підвищення добробуту селян. PepsiCo працює з міжнародними організаціями, такими як Всесвітній фонд дикої природи (WWF) для розробки методів встановлення науково обґрунтованих цілей щодо води, які враховуватимуть переваги відновлюваних і сталих систем землеробства і практики щодо якості та кількості води.

Зобов’язання у сфері сталого сільського господарства – це черговий крок у програмі PepsiCo+ після нещодавнього оголошення про плани щодо зниження викидів вуглекислого газу в усьому ланцюжку постачань на 40% до 2030 року і досягнення повної вуглецевої нейтральності до 2040 року.

Про PepsiCo

Компанія PepsiCo радує споживачів смачними продуктами більш ніж у 200 країнах світу. У 2020 році обсяг продажів PepsiCo склав понад 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані й негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші ), Tropicana (соки) і SodaStream (апарати для домашнього виробництва газованих напоїв). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренда, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

PepsiCo прагне бути світовим лідером із виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає наше бажання бути лідером на ринку, діючи відповідально в усіх аспектах бізнесу.

Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiСo в Україні

Компанія PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».

Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація — на www.pepsico.ua

Застережлива заява

Наведені в даному прес-релізі висловлювання про майбутні плани, тобто «заяви про перспективи» – за змістом Закону про реформування судових процесів щодо приватних цінних паперів 1995 року. Прогнозні висловлювання, як правило, ідентифікуються за включенням таких слів, як «мета», «передбачати», «вірити», «прагнення», «оцінювати», «очікувати», «мета», «мати намір», «можливо», «план», «проект», «стратегія», «ціль» і «намір» або подібні твердження чи варіації таких термінів та інших подібних виразів. Перспективні заяви за своєю суттю включають ризики та невизначеності, які можуть призвести до того, що фактичні результати суттєво відрізнятимуться від прогнозованих у таких заявах, включно із впливом COVID-19; майбутній попит на продукцію PepsiCo; репутаційні втрати PepsiCo чи іміджу бренда; проблеми чи занепокоєння щодо якості та безпеки продукції; здатність PepsiCo ефективно конкурувати; дефіцит води; зміни в роздрібній торгівлі чи в обсягах продажів для будь-якого ключового клієнта; порушення ланцюжка поставок PepsiCo; політичні чи соціальні умови на ринках, де продукція PepsiCo виготовляється, розповсюджується чи продається; майбутні кіберінциденти та інші збої; зміна клімату чи заходи щодо боротьби зі зміною клімату; введення чи пропоноване введення нових або збільшених податків, спрямованих на продукцію PepsiCo; накладення обмежень на маркетинг або продаж продукції PepsiCo; зміни законодавства та нормативних актів, пов’язаних із використанням або утилізацією пластмас або іншої упаковки продуктів PepsiCo; а також недотримання вимог чинного законодавства. Для отримання додаткової інформації про ці та інші фактори, які можуть призвести до того, що фактичні результати PepsiCo суттєво відрізнятимуться від наведених у цьому документі, дивіться у заявках PepsiCo до Комісії з цінних паперів та бірж, включно з останнім річним звітом за формою 10-K та наступні звіти за формами 10-Q і 8-K. Інвесторів застерігають надміру не покладатися на будь-які перспективні заяви, що дають інформацію лише станом на дату їх подання. PepsiCo не бере на себе жодних зобов’язань оновлювати будь-які прогнозні заяви, чи то внаслідок надходження нової інформації, чи то майбутніх подій чи іншим чином.

[1] Джерело: https://ec.europa.eu/environment/soil/index_en.htm

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: