fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online| HR HUB Асоціації у Дніпрі: Роль HR в кризовій ситуації. Виклики сьогодення

30/ 03/ 2020
  За останній тиждень ми бачили багато прикладів та рішень того, як компанії прийняли виклик, як трансформувалися, впроваджували передові, та разом з тим складні рішення.  Ми зустрілись на HR HUB Асоціації, щоб обговорити нагальні питання, з якими першими стикнулися HR-менеджери, адже чи не найбільший обсяг впав саме на них.  Юлія Чермазович, голова EBA Dnipro HR HUB, HR директор АрселорМіттал Кривий Ріг виступила спікером та поділилась досвідом про те, як її компанія пристосувалась до кардинально нових умов праці.  В АрселорМіттал Кривий Ріг працює понад 20 тис. співробітників. Були прийняті, наприклад, такі заходи:  Частковий перехід на он-лайн роботу офісу  Організовані співробітників перевезення на/з роботи   Healthcare: забезпечення захисними масками, постійна санітарна обробка території, зупинка ліфтів тощо Зміна організації харчування співробітників Надання оплачуваних відпусток Взаємодія та постійне інформування співробітників Створення нових каналів для спілкування зі співробітників Доєднання компанії до боротьби з COVID-19 у місті Організація обсервації для хворих коронавірусом у Кривому Розі тощо.  Також учасники задавали питання у чаті. Дякуємо Юлії за те, що поділились!

За останній тиждень ми бачили багато прикладів та рішень того, як компанії прийняли виклик, як трансформувалися, впроваджували передові, та разом з тим складні рішення. 

Ми зустрілись на HR HUB Асоціації, щоб обговорити нагальні питання, з якими першими стикнулися HR-менеджери, адже чи не найбільший обсяг впав саме на них. 

Юлія Чермазович, голова EBA Dnipro HR HUB, HR директор “АрселорМіттал Кривий Ріг” виступила спікером та поділилась досвідом про те, як її компанія пристосувалась до кардинально нових умов праці. 

В АрселорМіттал Кривий Ріг” працює понад 20 тис. співробітників. Були прийняті, наприклад, такі заходи: 

  • Частковий перехід на он-лайн роботу офісу 
  • Організовані співробітників перевезення на/з роботи  
  • Healthcareзабезпечення захисними масками, постійна санітарна обробка території, зупинка ліфтів тощо
  • Зміна організації харчування співробітників
  • Надання оплачуваних відпусток
  • Взаємодія та постійне інформування співробітників
  • Створення нових каналів для спілкування зі співробітників
  • Доєднання компанії до боротьби з COVID-19 у місті
  • Організація обсервації для хворих коронавірусом у Кривому Розі тощо. 

Також учасники задавали питання у чаті. Дякуємо Юлії за те, що поділились!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: