fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Олег Митряшкін, інженер з міцності компанії Прогрестех-Україна – для проєкту Like a pro

23/ 09/ 2021
  Спільнота Європейської Бізнес Асоціації обєднує чимало цікавих компаній, в яких працюють люди цікавих професій. А іноді й досить несподіваних 😉 Саме тому ми вирішили запустити проєкт «Like a pro», щоб розповісти вам про унікальних спеціалістів та їх робочі будні, а також трохи привідкрити лаштунки до нішевих індустрій, в яких працюють компанії-члени Асоціації. Наш перший герой – Олег Митряшкін, інженер з міцності компанії Прогрестех-Україна. Він визначає спроможність деталей, механізмів та елементів літаків✈️ протистояти зовнішнім навантаженням. Ще у школі Олег мріяв про кар’єру в авіації, а зараз його розрахунки застосовуються для літаків корпорації Boeing – лідера світового авіапрому. Як Олегу вдалося реалізувати свою дитячу мрію? В яких командах працюють інженери з міцності? Та чи є в інженерній справі місце для креативу? Читайте у матеріалі. Який у вас фах і чим ви займаєтеся у компанії Прогрестех-Україна? Я працюю інженером з міцності. Інженери з міцності – це інженери, які здійснюють динамічні та статичні розрахунки, перевіряють на міцність конструкцію деталей, механізмів, елементів, агрегатів. Конструкція будь-чого повинна бути протестованою на міцність, стійкість, довговічність, витривалість, ресурс, інакше вона не буде дієздатною. Можна сказати, що це один з провідних напрямків інженерного фаху, адже ми відповідаємо за уникнення помилок і дефектів, а також намагаємося передбачити аварійні ситуації. Компанію Прогрестех-Україна як роботодавця обирав свідомо: завжди хотілося працювати в авіації, тим більше – на проєктах лідера світового авіапрому, корпорації Boeing. Наразі я задіяний у програмі, мета якої – підтримка діючого флоту літаків 737NG/MAX. Зокрема, ми оцінюємо ушкодження елементів конструкції фюзеляжу, які виникають під час експлуатації літаків, а також розробляємо ремонтні плани, які передбачають покрокову інструкцію з установки та ремонтні креслення. Останні півтора року я займаюся розробкою універсальних рішень для специфічних проблем флоту.  Як ви обирали професію? Які ключові навички та вміння необхідні інженеру з міцності? Авіацією я зацікавився ще у школі, мріяв проєктувати літаки. На мій вибір фаху дуже вплинуло навчання в коледжі за спеціальністю «Виробництво двигунів внутрішнього згоряння». Далі я вступив на другий курс ХАІ, де отримав ступінь бакалавра за профілем «Динаміка і міцність літальних апаратів». У компанії Прогрестех-Україна спільно з КПІ діє програма дуальної магістратури – коли навчання в університеті поєднується з повноцінною роботою, тобто те, що ти вчив у теорії, одразу можна застосувати на практиці. Мені пощастило, я пройшов добір на дуальну магістратуру і швидко увійшов у курс справ, а згодом став співробітником компанії Прогрестех-Україна. Інженер з міцності – складна і відповідальна професія, вона вимагає глибокого розуміння прикладної механіки, технологій машинобудування, сучасних програмних продуктів, зокрема, CATIA, ANSYS, за допомогою яких виконуються автоматизовані інженерні розрахунки. Крім того, в нас усі інженери з міцності працюють зі спеціалізованими програмами виробника, наприклад, для розрахунку геометричних характеристик перерізів, визначення рівнів напруження в конструкції і т.д. У першу чергу, звісно, треба добре знати фізику – якщо ви мрієте про кар’єру інженера, варто починати з вивчення фізики. Як проходить робочий день інженера з міцності? Чи є якась специфіка, особливості в роботі саме авіаінженера? Впродовж робочого дня, як правило, ми обговорюємо розрахункові схеми і підходи до аналізу тієї чи іншої конструкції з внесеним пошкодженням, а також готуємо звіти на основі виконаних розрахунків. Я тісно співпрацюю з невеликою командою інженерів, де ми колективно шукаємо рішення найрізноманітніших проблем, які можуть виникнути у процесі аналізу міцності конструкцій. Специфіка роботи у нашій компанії полягає, зокрема, в тому, що у нас передбачені відрядження на заводи корпорації Boeing для обміну досвідом, кращого розуміння внутрішніх процесів. І, звичайно, це дуже надихає, коли можна побачити сконструйовані тобою деталі в реальному літаку. Існує думка, що інженерна справа – дещо одноманітна, некреативна. Чи це стереотип? Що вам найбільше подобається у своїй спеціалізації? Рутини в інженерній професії не більше, ніж у будь-якій іншій. Я б навіть сказав, навпаки, інженери з міцності працюють для того, щоб максимально автоматизувати рутинну роботу, адже оптимізація процесів – це також наша функція. Мені подобається, що я часто вирішую складні завдання, причому можу запропонувати і власний підхід. Завжди можна знайти цікавий альтернативний варіант вирішення, тому я певен, що творчість у професії інженера все-таки переважає рутину, принаймні, у моїй сфері – однозначно. Саме за можливість розв’язувати  нестандартні задачі, приймати нові виклики, розробляти нові підходи до аналізу міцності конструкцій я особливо ціную свій фах. Чи є перспективи розвитку для авіаінженерів в Україні? Я переконаний, що кваліфікованому авіаінженеру буде легко знайти роботу у своїй галузі, а якщо є відповідний досвід і знання англійської (що в авіаційній галузі вже є не бонусом, а, скоріше, необхідністю), то можна працевлаштуватися і за межами України. Хоча наразі в Україні стрімко розвиваються велика й мала авіація, тож робочих місць у галузі не бракуватиме, навіть незважаючи на складні для авіапрому часи. Я би звернув увагу на те, що завжди потрібні саме висококваліфіковані спеціалісти, тобто ті, хто постійно вдосконалюється, опановує нові компетенції, знання, навички, не боїться нових викликів, складних проєктів, невідомих завдань.

Спільнота Європейської Бізнес Асоціації об’єднує чимало цікавих компаній, в яких працюють люди цікавих професій. А іноді й досить несподіваних 😉

Саме тому ми вирішили запустити проєкт «Like a pro», щоб розповісти вам про унікальних спеціалістів та їх робочі будні, а також трохи привідкрити лаштунки до нішевих індустрій, в яких працюють компанії-члени Асоціації.

Наш перший герой – Олег Митряшкін, інженер з міцності компанії Прогрестех-Україна. Він визначає спроможність деталей, механізмів та елементів літаків✈️ протистояти зовнішнім навантаженням. Ще у школі Олег мріяв про кар’єру в авіації, а зараз його розрахунки застосовуються для літаків корпорації Boeing – лідера світового авіапрому. Як Олегу вдалося реалізувати свою дитячу мрію? В яких командах працюють інженери з міцності? Та чи є в інженерній справі місце для креативу? Читайте у матеріалі.

Який у вас фах і чим ви займаєтеся у компанії Прогрестех-Україна?

Я працюю інженером з міцності. Інженери з міцності – це інженери, які здійснюють динамічні та статичні розрахунки, перевіряють на міцність конструкцію деталей, механізмів, елементів, агрегатів. Конструкція будь-чого повинна бути протестованою на міцність, стійкість, довговічність, витривалість, ресурс, інакше вона не буде дієздатною. Можна сказати, що це один з провідних напрямків інженерного фаху, адже ми відповідаємо за уникнення помилок і дефектів, а також намагаємося передбачити аварійні ситуації.

Компанію Прогрестех-Україна як роботодавця обирав свідомо: завжди хотілося працювати в авіації, тим більше – на проєктах лідера світового авіапрому, корпорації Boeing. Наразі я задіяний у програмі, мета якої – підтримка діючого флоту літаків 737NG/MAX. Зокрема, ми оцінюємо ушкодження елементів конструкції фюзеляжу, які виникають під час експлуатації літаків, а також розробляємо ремонтні плани, які передбачають покрокову інструкцію з установки та ремонтні креслення. Останні півтора року я займаюся розробкою універсальних рішень для специфічних проблем флоту. 

Як ви обирали професію? Які ключові навички та вміння необхідні інженеру з міцності?

Авіацією я зацікавився ще у школі, мріяв проєктувати літаки. На мій вибір фаху дуже вплинуло навчання в коледжі за спеціальністю «Виробництво двигунів внутрішнього згоряння». Далі я вступив на другий курс ХАІ, де отримав ступінь бакалавра за профілем «Динаміка і міцність літальних апаратів». У компанії Прогрестех-Україна спільно з КПІ діє програма дуальної магістратури – коли навчання в університеті поєднується з повноцінною роботою, тобто те, що ти вчив у теорії, одразу можна застосувати на практиці. Мені пощастило, я пройшов добір на дуальну магістратуру і швидко увійшов у курс справ, а згодом став співробітником компанії Прогрестех-Україна.

Інженер з міцності – складна і відповідальна професія, вона вимагає глибокого розуміння прикладної механіки, технологій машинобудування, сучасних програмних продуктів, зокрема, CATIA, ANSYS, за допомогою яких виконуються автоматизовані інженерні розрахунки. Крім того, в нас усі інженери з міцності працюють зі спеціалізованими програмами виробника, наприклад, для розрахунку геометричних характеристик перерізів, визначення рівнів напруження в конструкції і т.д.

У першу чергу, звісно, треба добре знати фізику – якщо ви мрієте про кар’єру інженера, варто починати з вивчення фізики.

Як проходить робочий день інженера з міцності? Чи є якась специфіка, особливості в роботі саме авіаінженера?

Впродовж робочого дня, як правило, ми обговорюємо розрахункові схеми і підходи до аналізу тієї чи іншої конструкції з внесеним пошкодженням, а також готуємо звіти на основі виконаних розрахунків. Я тісно співпрацюю з невеликою командою інженерів, де ми колективно шукаємо рішення найрізноманітніших проблем, які можуть виникнути у процесі аналізу міцності конструкцій.

Специфіка роботи у нашій компанії полягає, зокрема, в тому, що у нас передбачені відрядження на заводи корпорації Boeing для обміну досвідом, кращого розуміння внутрішніх процесів. І, звичайно, це дуже надихає, коли можна побачити сконструйовані тобою деталі в реальному літаку.

Існує думка, що інженерна справа – дещо одноманітна, некреативна. Чи це стереотип? Що вам найбільше подобається у своїй спеціалізації?

Рутини в інженерній професії не більше, ніж у будь-якій іншій. Я б навіть сказав, навпаки, інженери з міцності працюють для того, щоб максимально автоматизувати рутинну роботу, адже оптимізація процесів – це також наша функція.

Мені подобається, що я часто вирішую складні завдання, причому можу запропонувати і власний підхід. Завжди можна знайти цікавий альтернативний варіант вирішення, тому я певен, що творчість у професії інженера все-таки переважає рутину, принаймні, у моїй сфері – однозначно. Саме за можливість розв’язувати  нестандартні задачі, приймати нові виклики, розробляти нові підходи до аналізу міцності конструкцій я особливо ціную свій фах.

Чи є перспективи розвитку для авіаінженерів в Україні?

Я переконаний, що кваліфікованому авіаінженеру буде легко знайти роботу у своїй галузі, а якщо є відповідний досвід і знання англійської (що в авіаційній галузі вже є не бонусом, а, скоріше, необхідністю), то можна працевлаштуватися і за межами України. Хоча наразі в Україні стрімко розвиваються велика й мала авіація, тож робочих місць у галузі не бракуватиме, навіть незважаючи на складні для авіапрому часи.

Я би звернув увагу на те, що завжди потрібні саме висококваліфіковані спеціалісти, тобто ті, хто постійно вдосконалюється, опановує нові компетенції, знання, навички, не боїться нових викликів, складних проєктів, невідомих завдань.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: