fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Нові реалії логістичної галузі 2020 з точки зору Групи Рабен

12/ 02/ 2021
  2020 рік увійде в історію як складний період для багатьох галузей. Пандемія COVID-19 змінила світову економіку та спосіб ведення бізнесу. Незважаючи на це, Група Рабен завершила попередній рік з виручкою, що перевищила 1,26 млрд євро, при цьому нові інвестиції, надані послуги та численні нагороди можна вважати найкращим доказом того, що компанія успішно подолала виклики 2020 року. Реалії минулого року вимагали від логістичної галузі гнучкості та оперативного пристосовування до нових швидко змінних умов. З самого початку Група Рабен приділяла найбільшу увагу, з одного боку, безпеці та охороні здоров’я своїх співробітників та підрядників, а з іншого, забезпеченню безперервності діяльності та наданню послуг на максимально високому рівні. Компанія вважає минулий рік успішним, з виручкою на рівні 1,26 млрд євро. Основними галузями, які компанія обслуговувала у 2020 році, були продовольча (30%), споживчі технології (21%), автомобільна промисловысть (17%), роздрібна (12%) хімічна (11%), непродовольча (споживчі товари повсякденного попиту) (9%). У європейській логістичній мережі найбільшу частину послуг, що надаються Групою Рабен (66%), складають автомобільні перевезення, за ними йдуть контрактна логістика  (13%), повнокомплектні перевезення (8%), фреш логістика (8%), послуги провідного логістичного оператора ( 4%) та Море і Авіа (1%). «2020 рік був сповнений викликів. Те, що відбулося на транспортному ринку в цей період, матиме значний вплив не лише на 2021 рік, а й на всі прийдешні роки. Пандемія внесла зміни у ділове життя кожної компанії на ринку. Перед нами стояло завдання підтримати безперервність бізнес-процесів не лише нашої компанії, але й, в першу чергу, наших клієнтів. Несприятлива економічна ситуація не означає, що ми мали бути пасивними. Навпаки, ми вжили низку заходів, щоб зробити наслідки нинішнього стану речей якомога безболіснішими для всіх нас. Вся наша команда докладала чимало зусиль, щоб логістика не зупинялась, а також підтримувала наших клієнтів та допомагала доставляти необхідну продукцію. Завдяки нашій політиці свідомого формування портфеля послуг для наших клієнтів ми досягли чудових фінансових результатів, незважаючи на складну ситуацію на ринку. Це також найкращий доказ того, що Raben – це «People with Drive». Завдяки своїй відданості та захопленню логістикою наші співробітники змогли швидко пристосуватися до нового робочого середовища та успішно дати відсіч викликам 2020 року. – поділився своїми висновками Евальд Рабен (Ewald Raben), генеральний директор Групи Рабен. – Спочатку нова ситуація викликала істотне занепокоєння, але ми почали розмірковувати над тим, які можливості пропонує нова реальність, що ми можемо зробити краще, як ми можемо розширити портфель наших послуг. У нашому випадку пандемія сприяла потужнішому впровадженню діджиталізації процесів, пришвидшивши створення безпаперової логістики та запровадивши послугу PCD, тобто підтвердження доставки за допомогою фото. Я впевнений, що правильний підхід до кризової ситуації, з урахуванням продуманої стратегії, може стати можливістю». Пандемія також показала, що віддалена робота, яка здобуває все більшу популярність, та зростаючий інтерес до використання передових технологій є не тільки необхідним, але й ефективним заходом. «Минулий рік вразив нас безпрецедентними обмеженнями, пов’язаними з організацією нашої роботи. Це стало випробуванням для менеджерів, яким доводилося налагоджувати спілкування із персоналом, що працює віддалено, та забезпечувати найвищі стандарти безпеки для тих, хто залишився на своїх робочих місцях – водіїв та працівників складу, – наголошує Аніта Коралевська-Ратайчак (Anita Koralewska-Ratajczak), керівник відділу по роботі з персоналом Групи Рабен. – Результати опитування відносно рівня залученості персоналу, проведеного під час пандемії, показали, що працівники високо оцінили той факт, що про їхню безпеку подбали. Вони також були задоволені постійним спілкуванням зі своїми керівниками та командою (незважаючи на відстань) та плавним пристосуванням компанії до нової ситуації. Обмеження виявились натхненням для пошуку нових рішень. Наприклад, під час пандемії ми реалізували наш наймасштабніший проєкт розвитку для 1000 менеджерів з 13 країн із застосуванням гейміфікації та вдосконалили багато процесів за допомогою передових технологій. Це був гарний рік для People with Drive».   Raben у Польщі. «Логістична галузь є джерелом життєвих сил економіки, і вона часто стикається з багатьма проблемами. У 2020 році вони були незвичними для всіх нас. З одного боку, це була епідемічна загроза, постійно змінні обмеження, додаткові витрати на заходи безпеки з метою запобігання ризику розповсюдження вірусу, зміна організації роботи, а з іншого боку, нестабільні продажі у наших клієнтів та необхідність ще більш гнучкого підходу до їхніх потреб. Пандемія послабила всю економіку, виживуть лише ті компанії, які готові до змін і зростання, залишаючись фінансово стабільними, розвиненими та інноваційними. – каже Януш Аніол (Janusz Anioł), генеральний директор Raben Logistics Polska. – У Raben ми приділяємо особливу увагу розвитку та вдосконаленню ІТ та автоматизації. Клієнти належним чином оцінюють схему зв’язку та обміну даними на базі операційних систем та онлайн-платформ, таких як myRaben. Цінові пропозиції на міжнародні перевезення в режимі онлайн в поєднанні з розміщенням замовлень на платформі myOffer – все це працює дуже ефективно». Компанія, якою керував Януш Аніол, принесла найбільший дохід Групі Рабен. Було реалізовано багато нових інвестиційних проєктів. У квітні компанія Raben Logistics Polska перемістила своє депо в м. Ольштин на нове місце, а в червні перші операції розпочалися в м. Адамово, де компанія керує центральним складом для компанії «Makro» в «Panattoni Park A2». На об’єкті площею 33 000 м2 впроваджується безліч інноваційних рішень, які підвищують не тільки ефективність діяльності, але й безпеку працівників. На особливу увагу заслуговує автоматична система сортування, створена завдяки ефективній співпраці із клієнтом. Це одна з найперших і найсучасніших сортувальних систем такого типу в Європі. Друге півріччя також ознаменувалося будівництвом нових об’єктів у Сілезії – розподільчого центру площею 50 000 м2 у м. Руда Шльонська та додаткових складів у м. Сосновець. У листопаді компанія відкрила нову локацію в м. Легниця, де на 11 000 м2, що передані в оренду в «Panattoni Legnica Park», впроваджується спеціальний проєкт контрактної логістики для «Ahlers AG Group». Варто нагадати, що депо у м. Легниця також відіграє суттєву роль у транспортній мережі Групи Рабен, як важливий пункт консолідації вантажних перевезень між Польщею та Німеччиною. Товари щодня виїжджають з цього місця до 39 пунктів призначення через західний кордон, 36 з яких прямі маршрути до складів Групи Рабен, розташованих по всій Німеччині. Компанія Fresh Logistics Polska, що спеціалізується на логістиці свіжих продуктів за контрольованих температур, також багато інвестувала в 2020 році. Реалізуючи політику постійного вдосконалення, компанія інвестувала кошти в сучасні склади загальною площею 16 000 м2 у м. Вояново та м. Нова Весь-Вроцлавська. По завершенню реалізації проєкту компанія Fresh Logistics має склади загальною площею понад 55 000 м2. Нові потужності дозволяють зберігати товари, для яких необхідний різний температурний діапазон від 0°C до +15°C, а також надавати додаткові послуги, такі як пакування та маркування. Більше того, вони дозволяють зберігати заморожену продукцію та виконувати операції з перевантаження блок-контейнерів. Минулого року Ярослав Гуловатий (Jarosław Gulowaty), директор з контрактної логістики компанії Fresh Logistics Polska, став головою ради організації GS1 в Польщі терміном на 2020-2024 роки. Компанія має тривалу співпрацю із зовнішніми організаціями, активно займаючись розробкою безпаперової логістики та зосереджуючись на сферах, що пов’язані із стандартизацією процесів не лише всередині власної компанії, а й серед усіх юридичних осіб, що залучаються до ланцюга поставок. «2020 рік був найбільш незвичним в історії нашої компанії. За дуже короткий час нам довелося пристосуватися до нових реалій життя. Озираючись назад, я повинен сказати, що ми блискуче справилися з цим випробуванням. Більшість запланованих проєктів повністю реалізовано, ми зберегли організаційну стабільність і, найголовніше, високу якість послуг для наших клієнтів, про що найкраще свідчить рекордний показник NPS цього року. Це було б неможливо, якби ми не занурилися із головою у наше перетворення. – коментує Томаш Олендерек (Tomasz Olenderek), генеральний директор Fresh Logistics Polska, і додає – «Better Every Day – це девіз програми постійного вдосконалення бізнесу, яка базується на інструментах ощадливого управління, що є важливою частиною нашої корпоративної культури. Постійна оптимізація процесів та створення мотивуючого робочого середовища є довгостроковими завданнями, які, якщо їх впорядковано впроваджувати, сприятимуть ефективному врегулюванню будь-якої кризи. Така діяльність не може вестися безсистемно – лише стратегічний підхід є запорукою успіху, а саме задоволенням потреб навіть найвимогливішого клієнта. Я переконаний, що завдяки таким стратегічним діям ми змогли подолати труднощі 2020 року». Для компанії Raben Transport найважливішим завданням виявилося забезпечення ресурсів та продажів поряд із збереженням порядку витрат та турботливим ставленням до клієнтів, котрі часто стикаються з різними проблемами. Як невід’ємна частина ланцюга поставок, напрям повнокомплектних перевезень зазнав глибокого спаду в першій половині року, коли обсяги вантажних перевезень різко впали, а доступність водіїв на ринку значно зменшилася. Ситуація вимагала швидкого реагування, гнучкості та складних рішень. Однак, це також був час можливостей та перспектив для транспортних компаній. Компанія Raben Transport забезпечила себе диверсифікованою базою клієнтів, у тому числі зі сфер електронної комерції, будівництва та харчової промисловості, які зараз переживають зростання. Метою компанії було також розвивати постійні партнерські відносини із клієнтами та підтримувати на належному рівні поточні продажі. Raben у Німеччині. Для німецької компанії 2020 рік став періодом впровадження BlueJay – сучасної транспортної системи, яка служить підтримкою усіх транспортних операцій Групи. «Впровадження системи BlueJay стало найбільшим викликом у 2020 році, але все це, безумовно, варте зусиль. Це величезне вдосконалення процесу планування та транспортування вантажів, яке забезпечує повну прозорість процесу. BlueJay означає переваги для всіх зацікавлених сторін – для наших клієнтів, а також для всієї Групи Рабен. Нова система означає нові можливості, які сприяють кращому обслуговуванню клієнтів, швидшій обробці відвантажень та скороченню часу реакції», – коментує Лена Падджетт (Lena Padgett), керівник проєктів компанії Raben Trans European Germany GmbH. У червні 2020 року компанія Fenthol & Sandtmann GmbH (Fenthols) повністю інтегрувалася з Raben Trans European Germany GmbH. Група Рабен володіла 50% акцій Fenthols з 2011 року, а в листопаді 2019 року була підписала угода стосовно придбання решти 50% акцій, включаючи дочірні компанії FKL Kontraktlogistik та Kraftverkehr P&M Ehrig. Антимонопольні органи схвалили це придбання. Відповідно до угоди, Група Рабен узяла під своє керування усі пункти Fenthols у м. Гамбург, м. Лейпциг, м. Дрездені та м. Ерлензе поблизу м. Франкфурт-на-Майні, разом із 460 співробітниками. Очоливши штаб-квартиру Fenthols у порту м. Гамбург, Група Рабен розширила свій портфель послуг морського транспорту і тим самим зміцнила свої ноу-хау в сфері інтермодальних перевезень. Окрім того, що компанія отримала стратегічно відмінне розташування, на зразок того, що поблизу аеропорту м. Франкфурт, вона також розширила свою мережу складським приміщенням для вогненебезпечних вантажів у м. Ерлензе, Гессен, а також філією в Лейпцизькому вантажному аеропорту поруч з автострадою A14, де дочірнє підприємство, Fenthols Kontraktlogistik GmbH, організовує складську та дистрибуційну логістику для численних клієнтів. Прямі щоденні зв’язки з іншими країнами компанії відіграють ключову роль на німецькому ринку, особливо між Польщею та Німеччиною. Через високий інтерес ринку та очікування споживачів щодо скорочення термінів доставки, деякі сполучення між Польщею та Німеччиною здійснюються цілодобового. До таких сполучень відносяться прямий маршрут від м. Ґондкі до м. Мюльгайм-Керліх, який було запущено в листопаді 2020 року, а також маршрут м. Леґніця-м. Кемптен, який працює з вересня 2020 року. Хоча в даний час 18 сполучень між цими двома країнами пропонуються на цілодобовій основі, планується подальший розвиток мережі і оптимізація часу доставки. Система сполучень для перевезення збірних консолідованих вантажів Групи Рабен між Німеччиною та Польщею перевищує 100 маршрутів на добу. Важливою перевагою такої розвиненої мережі є скорочення операцій з перевантаженням вантажів у Німеччині – майже 98% обсягу з Польщі надходить безпосередньо в зону поставок цільовим вантажоодержувачам, що призводить до вищої якості наданих послуг. Raben у Європі. Окрім німецького ринку, Група Рабен активно працювала на інших європейських ринках, завжди на перше місце ставлячи безпеку своєї команди та потреби споживачів. У 2020 році «Рабен Україна» відзначила свою 17-ту річницю діяльності. Компанія продовжує розширювати свій портфель послуг та клієнтів, орієнтуючись на цифрові рішення. «2020 рік змусив вийти за межі можливого, навчив знаходити оптимальні рішення. Ми поступально рухаємося у напрямку інновацій, автоматизації процесів та діджиталізації робочого простору», – коментує Інна Очеретна, генеральний директор компанії «Рабен Україна». Компанія впровадила і послідовно вдосконалює систему електронного документообігу з використанням електронних договорів, рахунків, актів виконаних робіт. Станом на кінець 2020 року до 70% документообігу клієнтів переведено на електронну платформу. «Працює ціла команда, яка заохочує контрагентів використовувати електронні документи. Намагаємось переконати, що це зручно і вигідно. Демонструємо як працює електронна система, навчаємо.  Цифровізація навіть на рівні первинного документообігу дозволяє скоротити витрати у шість разів», – додає Інна Очеретна, генеральний директор компанії «Рабен Україна». У першому півріччі командою «Рабен Україна» спільно з провідними міжнародними клієнтами було успішно реалізовано кілька проєктів, що дозволило забезпечити максимальну інтеграцію системи окремо взятого клієнта в нашу систему WMS. Також було повністю автоматизовано процес передачі інформації кур’єрським службам доставки шляхом запровадження програмного продукту – Last Mile Connector – інноваційного рішення для складської інфраструктури. Розпочато роботи з розширення на 70% зони для зберігання товарів в умовах контрольованого температурного режиму (+14-18°C). Завершення робіт заплановано на травень 2021 року. Завдяки зусиллям команди міжнародної дистрибуції, перевезення вантажів у напрямку Польща-Україна зросли в 4 рази. Відповідно, підвищилися й обсяги митного очищення імпортних вантажів на базі консолідаційної платформи «Рабен Україна» у Львові. Збільшилася кількість залучених перевізників, а також зроблено серйозний крок уперед на шляху впровадження послуги ETA (очікуваний час прибуття) –  інструменту, який у режимі реального часу прогнозує точний час доставки вантажу (час розраховується на основі даних GPS). В Італії компанія розгорнула свою діяльність в минулому році, інвестувавши у компанію Raben Sittam. Діяльність була зосереджена на впровадженні сучасних ІТ-рішень та оптимізації процесів відповідно до стандартів Групи Рабен. Це дозволяє клієнтам скористатися широким спектром функціональних можливостей, доступних на платформі myRaben.com. Для Raben Logistics Romania минулий рік став часом значних інвестиційних вкладень у складську інфраструктуру. Збільшення попиту споживачів та постійна мотивація до вдосконалення процесу, особливо часу транзиту, сприяли створенню додаткових логістичних пунктів на карті Румунії. У першій половині року в м. Бая-Маре та м. Роман було побудовано два нових крос-доки. У серпні 2020 року компанія відкрила новий склад у м. Крайова. На сьогоднішній день національна розподільча мережа складається з 7 локацій загальною потужністю 10 500 м2. Також у квітні Raben Trans European Hungary переїхала на нове місце в м. Дьйор, де розпочав свою діяльність угорський крос-док площею 1 800 м2. Минулого року Raben Logistics Bulgaria відсвяткувала свою першу річницю. Після 12 місяців роботи компанія тепер пропонує партнерську мережу з 8 депо, розташованих у містах Софія, Пловдив, Стара Загора, Ямбол, Бургас, Варна, Русе, Велико-Тирново. Такі ефективні сполучення гарантують доставку протягом 24 годин по всій Болгарії. Компанія також розвинула свій міжнародний дистрибуційний бізнес, розширивши регулярні міжнародні зв’язки з такими країнами, як Німеччина, Італія, Польща (4 рази на тиждень), Румунія (3 рази на тиждень) та Туреччина. У відповідь на глобальні зміни в ланцюгах поставок, головним чином пов’язані з COVID-19, компанія Raben East запустила автомобільне сполучення з Китаєм, яке є альтернативою морському, залізничному або авіа сполученням. Завдяки цьому рішенню компанія пропонує своїм клієнтам не тільки більшу гнучкість щодо планування поставок, але й стабільний рівень витрат та заздалегідь встановлений час транзиту. Інновації. Група Рабен фокусується на діджиталізації на багатьох рівнях, від фізичних процесів до роботизації офісної діяльності за допомогою RPA (роботизація бізнес-процесів). У сфері автоматизації впроваджуються передові ІТ-рішення, такі як платформи, що надають інформацію клієнтам в автоматичному режимі та відображають ETA (очікуваний час прибуття). У сфері автоматизації складів та робототехніки процеси впровадження включають застосування пристроїв, що вимірюють вантажі, автономні або напів-автоматизовані навантажувачі, «коботичні» маніпулятори, датчики системи інтернет-керування приладами (IoT) та багато інших рішень, що підвищують ефективність складських та транспортних процесів. У сфері RPA слід наголосити на впровадженні роботизованого програмного забезпечення, яке підтримує або замінює роботу користувачів у певних додатках (WMS/ TMS/ FK) чи на інтерфейсі різних ІТ-систем. В інтересах безпеки доставки під час пандемії та для дотримання рекомендованої відстані між особами, які беруть участь у доставці, Група Рабен запровадила нову послугу для збірних консолідованих вантажів під назвою PCD (Picture Confirming Delivery/Підтвердження доставки за допомогою фото), яка полягає у безконтактному підтвердженні доставки за допомогою фотографії. Завдяки автоматичній реєстрації даних, не тільки щодо зовнішнього вигляду вантажу, але також дати, часу та місця доставки і навіть реєстраційного номера вантажного автомобіля, стає більш вірогідним для відправника та одержувача той факт, що доставка була виконана в зазначене місце та час. Клієнт може відразу побачити підтвердження доставки на платформі myRaben в модулі myTrack & Trace. Завдяки PCD дистанційний забір вантажу можливий навіть під час перебування на карантині. Здійснюючи моніторинг пришвидшеної діджиталізації сектора B2B та з метою задоволення очікувань споживачів, компанія запустила свій новий веб-сайт у жовтні, який пропонує можливість використовувати його також і в автономному режимі. Завдяки інтуїтивно зрозумілому меню відвідувачі мають легкий доступ до зони споживачів та платформи myRaben.com. Веб-сайт містить велику кількість інформації та додаткових матеріалів стосовно рішень для різних галузей. Це дозволяє швидко зв’язатися з особою, що відповідає за роботу з клієнтами. Нагороди. Втретє за свою історію Група Рабен була удостоєна звання «Бренд, якому довіряють» в Польщі на підставі дослідження, проведеного Інститутом Kantar Polska на замовлення журналу «My Company Polska». Серед респондентів було 20 000 представників польського бізнесу. Підприємці присудили компанії перше місце в категорії «Логістичні послуги». 2020 рік також приніс подвійне перше місце для Групи Рабен у 25-му випуску рейтингу компаній у галузі транспортно-експедиторської логістики (TFL) – перше місце в загальній класифікації та перше місце в категорії логістичних послуг. Тоді ж Fresh Logistics Polska отримала відзнаку в категорії «Транспорт». Рейтинг був підготовлений редакцією газети «Gazeta Prawna Daily» під керівництвом Варшавської школи економіки. Група Рабен у Польщі також отримала нагороду за боротьбу з COVID-19, яку вручило видання «Rzeczpospolita Daily». Кінець року ознаменувався черговим успіхом бренду Raben, який посів перше місце у транспортно-логістичній категорії рейтингу «Top Brand 2020», який було організовано організаціями «PRESS» та «PRESS-SERVICE Media Monitoring». Метою рейтингу є визначення найпопулярніших брендів у ЗМІ. Компанія «Рабен Україна» була визнана кращою з точки зору управління репутацією серед компаній, що надають комплексні логістичні послуги, у рамках VI Національного рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти». Загальний рейтинг враховував такі складові: репутаційна стабільність, медіаактивність, інноваційний підхід, іміджевий капітал КСВ, антикризова стійкість. Більше того, в рамках бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди 2021» в листопаді у спеціальній номінації «Інноватор 2020» компанія «Рабен Україна» стала володарем унікального призу –– статуетки сови –– за креатив, мудрість, принципово нові ідеї. А корпоративний журнал «Горизонти Raben» посів II місце в рубриці «видання категорії B2B» на конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2020». Також компанія «Рабен Україна» потрапила до трійки переможців премії Digital.Кращі у категорії «Лідер діджитал-трансформації». Експертне журі премії Digital.Кращі високо оцінило внесок «Рабен Україна» у цифровізацію ринка автоперевезень, її сміливість та бажання експериментувати. Корпоративна соціальна відповідальність. Група Рабен вже багато років займається та просуває діяльність у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Корпоративна соціальна відповідальність – невід’ємна частина ДНК сімейної компанії, заснована на системі цінностей. Компанія підходить до концепції КСВ комплексно, інтегруючи соціально відповідальну діяльність із бізнес-стратегією. Також в умовах пандемії Група Рабен не могла залишатися осторонь потреб тих, для кого допомога в нинішній ситуації має найбільше значення. Компанія займалася благодійними перевезеннями, допомагала медичному персоналу та активно підтримувала продовольчі банки. Загалом Група Рабен по всій Європі допомогла доставити 6 мільйонів масок для обличчя, 250 тисяч рукавичок, 100 тисяч захисних костюмів, медичних окулярів та козирків, а також 51 дихальний апарат та понад 12 тисяч готових страв для лікарень та центрів допомоги, меблі та обладнання для дитячих та юнацьких психіатричних відділень та понад 1400 палет для продовольчих банків. Відданість компанії була оцінена ринком, про що найкраще свідчать вручені нагороди. Група Рабен вже вп’яте в Польщі отримує «Золотий листок». Нагорода надається компаніям, які ведуть діяльність відповідно до принципів корпоративної соціальної відповідальності. Рейтинг складається тижневиком «Polityka» у співпраці з «Deloitte» та Форумом відповідального бізнесу. Група Рабен посіла друге місце в галузевому рейтингу за категорією «Послуги, торгівля та транспорт» та третє місце в загальній класифікації. Рейтинг дозволяє порівнювати результати в окремих сферах КСВ між компаніями, і це цінний інструмент, що сприяє організації та розробці стратегій корпоративної відповідальності. Піклуючись про більш сприятливе та екологічне майбутнє, з 2014 року компанія проводить кампанію «e-invoice = higher culture» (електронний рахунок = вища культура), яка заохочує клієнтів використовувати електронний документообіг, пропонуючи висадити дерева від імені тих клієнтів, які вирішили перейти на електронну систему. Торік у Польщі та Україні було висаджено понад 2100 дерев. Загалом на сьогодні компанія висадила майже 16 000 дерев, що дозволить нейтралізувати близько 12 000 тонн СО2 за їхній життєвий цикл. Більше того, турбуючись про природне середовище, Група Рабен поступово вилучає папір із своїх процесів за допомогою таких проєктів, як Order-2-Cash або Paperless. Група також підписала свої перші контракти на постачання зеленої енергії у 2021 році. За підрахунками, це призведе до зменшення викидів CO2 у Scope 2 приблизно на 80% порівняно з попереднім роком, беручи до уваги всі об’єкти компанії. Кінець року та передріздвяний період – це час участі Групи Рабен у проєкті «Noble Parcel» (Благородна посилка). Компанія вирішила поділитися тим, що може робити найкраще, тобто ноу-хау в галузі логістики та організації транспорту, а також своїм автопарком для поставок на період вихідних «Noble Parcel Weekend of Miracles». У якості партнера проєкту Група Рабен транспортувала посилки для людей, які цього потребували, від центральних до місцевих складів, звідки волонтери «Noble Parcel» доставляли їх одержувачам. В акції з боку Групи Рабен взяли участь 18 водіїв та 15 людей, які організовували перевезення та доставляли посилки до пунктів призначення по всій Польщі, загалом подолавши 9 107 км. Raben Trans European Germany знову допомагала конвою Christmas Gift Convoy доставляти різдвяні подарунки дітям із бідних сімей Східної Європи. Подарунки були доставлені у Молдову, Болгарію, Румунію та Україну. Четвертий раз Евальд Рабен, генеральний директор Групи Рабен, став Меценатом проєкту. Конвой перевіз 141 723 посилки з іграшками та одягом, а також шкільне приладдя, предмети гігієни та солодощі, задіявши 31 вантажівку. Компанія також зосереджується на просуванні професій, пов’язаних з логістикою. Raben Trans European Germany GmbH – одна з перших компаній, яка взяла участь у акції TruckerHeroes. Це ініціатива логістичної платформи Transporeon GmbH. Кампанія спрямована на підвищення обізнаності та оцінки професії водія, особливо під час пандемії. Міжнародний постачальник послуг з логістики супроводжував водія вантажівки Андре протягом нічної поїздки між містами Менхенгладбах та Гайгер, щоб показати усі аспекти повсякденної роботи водія. Група Рабен – логістичний оператор, який співпрацює 90 років з підприємствами, що користуються комплексними логістичними послугами на умовах аутсорсингу. Група Рабен, сповідує принцип «Ваш партнер з логістики» і пропонує наступні послуги: контрактна логістика, транспортна мережа (внутрішня, міжнародна та східна), фреш логістика, FTL та інтермодальний транспорт, морські та авіаперевезення. Має представництва у 13 країнах Європи. В компанії працює понад 10 000 робітників. Складські потужності сягають близько 1 200 000 м², автопарк налічує 8500 транспортних засобів. Група є соціально відповідальною, зосереджуючи свою увагу на освіті, безпеці та екології. Додаткова інформація на сайті: www.raben-group.com. «Рабен Україна» працює на ринку логістики з 2003 року. Компанія пропонує повний спектр логістичних послуг для контрактної логістики, міжнародних та внутрішніх перевезень, а також морських і повітряних вантажних перевезень. В компанії працює 500 співробітників. В користуванні близько 70 000 м² складських площ (включаючи регіони), автопарк – 600 автомобілів.

2020 рік увійде в історію як складний період для багатьох галузей. Пандемія COVID-19 змінила світову економіку та спосіб ведення бізнесу. Незважаючи на це, Група Рабен завершила попередній рік з виручкою, що перевищила 1,26 млрд євро, при цьому нові інвестиції, надані послуги та численні нагороди можна вважати найкращим доказом того, що компанія успішно подолала виклики 2020 року.

Реалії минулого року вимагали від логістичної галузі гнучкості та оперативного пристосовування до нових швидко змінних умов. З самого початку Група Рабен приділяла найбільшу увагу, з одного боку, безпеці та охороні здоров’я своїх співробітників та підрядників, а з іншого, забезпеченню безперервності діяльності та наданню послуг на максимально високому рівні.

Компанія вважає минулий рік успішним, з виручкою на рівні 1,26 млрд євро. Основними галузями, які компанія обслуговувала у 2020 році, були продовольча (30%), споживчі технології (21%), автомобільна промисловысть (17%), роздрібна (12%) хімічна (11%), непродовольча (споживчі товари повсякденного попиту) (9%). У європейській логістичній мережі найбільшу частину послуг, що надаються Групою Рабен (66%), складають автомобільні перевезення, за ними йдуть контрактна логістика  (13%), повнокомплектні перевезення (8%), фреш логістика (8%), послуги провідного логістичного оператора ( 4%) та Море і Авіа (1%).

«2020 рік був сповнений викликів. Те, що відбулося на транспортному ринку в цей період, матиме значний вплив не лише на 2021 рік, а й на всі прийдешні роки. Пандемія внесла зміни у ділове життя кожної компанії на ринку. Перед нами стояло завдання підтримати безперервність бізнес-процесів не лише нашої компанії, але й, в першу чергу, наших клієнтів. Несприятлива економічна ситуація не означає, що ми мали бути пасивними. Навпаки, ми вжили низку заходів, щоб зробити наслідки нинішнього стану речей якомога безболіснішими для всіх нас. Вся наша команда докладала чимало зусиль, щоб логістика не зупинялась, а також підтримувала наших клієнтів та допомагала доставляти необхідну продукцію. Завдяки нашій політиці свідомого формування портфеля послуг для наших клієнтів ми досягли чудових фінансових результатів, незважаючи на складну ситуацію на ринку. Це також найкращий доказ того, що Raben – це «People with Drive». Завдяки своїй відданості та захопленню логістикою наші співробітники змогли швидко пристосуватися до нового робочого середовища та успішно дати відсіч викликам 2020 року. – поділився своїми висновками Евальд Рабен (Ewald Raben), генеральний директор Групи Рабен. – Спочатку нова ситуація викликала істотне занепокоєння, але ми почали розмірковувати над тим, які можливості пропонує нова реальність, що ми можемо зробити краще, як ми можемо розширити портфель наших послуг. У нашому випадку пандемія сприяла потужнішому впровадженню діджиталізації процесів, пришвидшивши створення безпаперової логістики та запровадивши послугу PCD, тобто підтвердження доставки за допомогою фото. Я впевнений, що правильний підхід до кризової ситуації, з урахуванням продуманої стратегії, може стати можливістю».

Пандемія також показала, що віддалена робота, яка здобуває все більшу популярність, та зростаючий інтерес до використання передових технологій є не тільки необхідним, але й ефективним заходом.

«Минулий рік вразив нас безпрецедентними обмеженнями, пов’язаними з організацією нашої роботи. Це стало випробуванням для менеджерів, яким доводилося налагоджувати спілкування із персоналом, що працює віддалено, та забезпечувати найвищі стандарти безпеки для тих, хто залишився на своїх робочих місцях – водіїв та працівників складу, – наголошує Аніта Коралевська-Ратайчак (Anita Koralewska-Ratajczak), керівник відділу по роботі з персоналом Групи Рабен. – Результати опитування відносно рівня залученості персоналу, проведеного під час пандемії, показали, що працівники високо оцінили той факт, що про їхню безпеку подбали. Вони також були задоволені постійним спілкуванням зі своїми керівниками та командою (незважаючи на відстань) та плавним пристосуванням компанії до нової ситуації. Обмеження виявились натхненням для пошуку нових рішень. Наприклад, під час пандемії ми реалізували наш наймасштабніший проєкт розвитку для 1000 менеджерів з 13 країн із застосуванням гейміфікації та вдосконалили багато процесів за допомогою передових технологій. Це був гарний рік для People with Drive».  

Raben у Польщі

«Логістична галузь є джерелом життєвих сил економіки, і вона часто стикається з багатьма проблемами. У 2020 році вони були незвичними для всіх нас. З одного боку, це була епідемічна загроза, постійно змінні обмеження, додаткові витрати на заходи безпеки з метою запобігання ризику розповсюдження вірусу, зміна організації роботи, а з іншого боку, нестабільні продажі у наших клієнтів та необхідність ще більш гнучкого підходу до їхніх потреб. Пандемія послабила всю економіку, виживуть лише ті компанії, які готові до змін і зростання, залишаючись фінансово стабільними, розвиненими та інноваційними. – каже Януш Аніол (Janusz Anioł), генеральний директор Raben Logistics Polska. – У Raben ми приділяємо особливу увагу розвитку та вдосконаленню ІТ та автоматизації. Клієнти належним чином оцінюють схему зв’язку та обміну даними на базі операційних систем та онлайн-платформ, таких як myRaben. Цінові пропозиції на міжнародні перевезення в режимі онлайн в поєднанні з розміщенням замовлень на платформі myOffer – все це працює дуже ефективно».

Компанія, якою керував Януш Аніол, принесла найбільший дохід Групі Рабен. Було реалізовано багато нових інвестиційних проєктів. У квітні компанія Raben Logistics Polska перемістила своє депо в м. Ольштин на нове місце, а в червні перші операції розпочалися в м. Адамово, де компанія керує центральним складом для компанії «Makro» в «Panattoni Park A2». На об’єкті площею 33 000 м2 впроваджується безліч інноваційних рішень, які підвищують не тільки ефективність діяльності, але й безпеку працівників. На особливу увагу заслуговує автоматична система сортування, створена завдяки ефективній співпраці із клієнтом. Це одна з найперших і найсучасніших сортувальних систем такого типу в Європі. Друге півріччя також ознаменувалося будівництвом нових об’єктів у Сілезії – розподільчого центру площею 50 000 м2 у м. Руда Шльонська та додаткових складів у м. Сосновець. У листопаді компанія відкрила нову локацію в м. Легниця, де на 11 000 м2, що передані в оренду в «Panattoni Legnica Park», впроваджується спеціальний проєкт контрактної логістики для «Ahlers AG Group». Варто нагадати, що депо у м. Легниця також відіграє суттєву роль у транспортній мережі Групи Рабен, як важливий пункт консолідації вантажних перевезень між Польщею та Німеччиною. Товари щодня виїжджають з цього місця до 39 пунктів призначення через західний кордон, 36 з яких прямі маршрути до складів Групи Рабен, розташованих по всій Німеччині.

Компанія Fresh Logistics Polska, що спеціалізується на логістиці свіжих продуктів за контрольованих температур, також багато інвестувала в 2020 році. Реалізуючи політику постійного вдосконалення, компанія інвестувала кошти в сучасні склади загальною площею 16 000 м2 у м. Вояново та м. Нова Весь-Вроцлавська. По завершенню реалізації проєкту компанія Fresh Logistics має склади загальною площею понад 55 000 м2. Нові потужності дозволяють зберігати товари, для яких необхідний різний температурний діапазон від 0°C до +15°C, а також надавати додаткові послуги, такі як пакування та маркування. Більше того, вони дозволяють зберігати заморожену продукцію та виконувати операції з перевантаження блок-контейнерів.

Минулого року Ярослав Гуловатий (Jarosław Gulowaty), директор з контрактної логістики компанії Fresh Logistics Polska, став головою ради організації GS1 в Польщі терміном на 2020-2024 роки. Компанія має тривалу співпрацю із зовнішніми організаціями, активно займаючись розробкою безпаперової логістики та зосереджуючись на сферах, що пов’язані із стандартизацією процесів не лише всередині власної компанії, а й серед усіх юридичних осіб, що залучаються до ланцюга поставок.

«2020 рік був найбільш незвичним в історії нашої компанії. За дуже короткий час нам довелося пристосуватися до нових реалій життя. Озираючись назад, я повинен сказати, що ми блискуче справилися з цим випробуванням. Більшість запланованих проєктів повністю реалізовано, ми зберегли організаційну стабільність і, найголовніше, високу якість послуг для наших клієнтів, про що найкраще свідчить рекордний показник NPS цього року. Це було б неможливо, якби ми не занурилися із головою у наше перетворення. – коментує Томаш Олендерек (Tomasz Olenderek), генеральний директор Fresh Logistics Polska, і додає – «Better Every Day – це девіз програми постійного вдосконалення бізнесу, яка базується на інструментах ощадливого управління, що є важливою частиною нашої корпоративної культури. Постійна оптимізація процесів та створення мотивуючого робочого середовища є довгостроковими завданнями, які, якщо їх впорядковано впроваджувати, сприятимуть ефективному врегулюванню будь-якої кризи. Така діяльність не може вестися безсистемно – лише стратегічний підхід є запорукою успіху, а саме задоволенням потреб навіть найвимогливішого клієнта. Я переконаний, що завдяки таким стратегічним діям ми змогли подолати труднощі 2020 року».

Для компанії Raben Transport найважливішим завданням виявилося забезпечення ресурсів та продажів поряд із збереженням порядку витрат та турботливим ставленням до клієнтів, котрі часто стикаються з різними проблемами. Як невід’ємна частина ланцюга поставок, напрям повнокомплектних перевезень зазнав глибокого спаду в першій половині року, коли обсяги вантажних перевезень різко впали, а доступність водіїв на ринку значно зменшилася. Ситуація вимагала швидкого реагування, гнучкості та складних рішень.

Однак, це також був час можливостей та перспектив для транспортних компаній. Компанія Raben Transport забезпечила себе диверсифікованою базою клієнтів, у тому числі зі сфер електронної комерції, будівництва та харчової промисловості, які зараз переживають зростання. Метою компанії було також розвивати постійні партнерські відносини із клієнтами та підтримувати на належному рівні поточні продажі.

Raben у Німеччині

Для німецької компанії 2020 рік став періодом впровадження BlueJay – сучасної транспортної системи, яка служить підтримкою усіх транспортних операцій Групи.

«Впровадження системи BlueJay стало найбільшим викликом у 2020 році, але все це, безумовно, варте зусиль. Це величезне вдосконалення процесу планування та транспортування вантажів, яке забезпечує повну прозорість процесу. BlueJay означає переваги для всіх зацікавлених сторін – для наших клієнтів, а також для всієї Групи Рабен. Нова система означає нові можливості, які сприяють кращому обслуговуванню клієнтів, швидшій обробці відвантажень та скороченню часу реакції», – коментує Лена Падджетт (Lena Padgett), керівник проєктів компанії Raben Trans European Germany GmbH.

У червні 2020 року компанія Fenthol & Sandtmann GmbH (Fenthols) повністю інтегрувалася з Raben Trans European Germany GmbH. Група Рабен володіла 50% акцій Fenthols з 2011 року, а в листопаді 2019 року була підписала угода стосовно придбання решти 50% акцій, включаючи дочірні компанії FKL Kontraktlogistik та Kraftverkehr P&M Ehrig. Антимонопольні органи схвалили це придбання. Відповідно до угоди, Група Рабен узяла під своє керування усі пункти Fenthols у м. Гамбург, м. Лейпциг, м. Дрездені та м. Ерлензе поблизу м. Франкфурт-на-Майні, разом із 460 співробітниками. Очоливши штаб-квартиру Fenthols у порту м. Гамбург, Група Рабен розширила свій портфель послуг морського транспорту і тим самим зміцнила свої ноу-хау в сфері інтермодальних перевезень. Окрім того, що компанія отримала стратегічно відмінне розташування, на зразок того, що поблизу аеропорту м. Франкфурт, вона також розширила свою мережу складським приміщенням для вогненебезпечних вантажів у м. Ерлензе, Гессен, а також філією в Лейпцизькому вантажному аеропорту поруч з автострадою A14, де дочірнє підприємство, Fenthols Kontraktlogistik GmbH, організовує складську та дистрибуційну логістику для численних клієнтів.

Прямі щоденні зв’язки з іншими країнами компанії відіграють ключову роль на німецькому ринку, особливо між Польщею та Німеччиною. Через високий інтерес ринку та очікування споживачів щодо скорочення термінів доставки, деякі сполучення між Польщею та Німеччиною здійснюються цілодобового. До таких сполучень відносяться прямий маршрут від м. Ґондкі до м. Мюльгайм-Керліх, який було запущено в листопаді 2020 року, а також маршрут м. Леґніця-м. Кемптен, який працює з вересня 2020 року. Хоча в даний час 18 сполучень між цими двома країнами пропонуються на цілодобовій основі, планується подальший розвиток мережі і оптимізація часу доставки. Система сполучень для перевезення збірних консолідованих вантажів Групи Рабен між Німеччиною та Польщею перевищує 100 маршрутів на добу. Важливою перевагою такої розвиненої мережі є скорочення операцій з перевантаженням вантажів у Німеччині – майже 98% обсягу з Польщі надходить безпосередньо в зону поставок цільовим вантажоодержувачам, що призводить до вищої якості наданих послуг.

Raben у Європі

Окрім німецького ринку, Група Рабен активно працювала на інших європейських ринках, завжди на перше місце ставлячи безпеку своєї команди та потреби споживачів.

У 2020 році «Рабен Україна» відзначила свою 17-ту річницю діяльності. Компанія продовжує розширювати свій портфель послуг та клієнтів, орієнтуючись на цифрові рішення.

«2020 рік змусив вийти за межі можливого, навчив знаходити оптимальні рішення. Ми поступально рухаємося у напрямку інновацій, автоматизації процесів та діджиталізації робочого простору», – коментує Інна Очеретна, генеральний директор компанії «Рабен Україна».

Компанія впровадила і послідовно вдосконалює систему електронного документообігу з використанням електронних договорів, рахунків, актів виконаних робіт. Станом на кінець 2020 року до 70% документообігу клієнтів переведено на електронну платформу.

«Працює ціла команда, яка заохочує контрагентів використовувати електронні документи. Намагаємось переконати, що це зручно і вигідно. Демонструємо як працює електронна система, навчаємо.  Цифровізація навіть на рівні первинного документообігу дозволяє скоротити витрати у шість разів», – додає Інна Очеретна, генеральний директор компанії «Рабен Україна».

У першому півріччі командою «Рабен Україна» спільно з провідними міжнародними клієнтами було успішно реалізовано кілька проєктів, що дозволило забезпечити максимальну інтеграцію системи окремо взятого клієнта в нашу систему WMS. Також було повністю автоматизовано процес передачі інформації кур’єрським службам доставки шляхом запровадження програмного продукту – Last Mile Connector – інноваційного рішення для складської інфраструктури.

Розпочато роботи з розширення на 70% зони для зберігання товарів в умовах контрольованого температурного режиму (+14-18°C). Завершення робіт заплановано на травень 2021 року.

Завдяки зусиллям команди міжнародної дистрибуції, перевезення вантажів у напрямку Польща-Україна зросли в 4 рази. Відповідно, підвищилися й обсяги митного очищення імпортних вантажів на базі консолідаційної платформи «Рабен Україна» у Львові.

Збільшилася кількість залучених перевізників, а також зроблено серйозний крок уперед на шляху впровадження послуги ETA (очікуваний час прибуття) –  інструменту, який у режимі реального часу прогнозує точний час доставки вантажу (час розраховується на основі даних GPS).

В Італії компанія розгорнула свою діяльність в минулому році, інвестувавши у компанію Raben Sittam. Діяльність була зосереджена на впровадженні сучасних ІТ-рішень та оптимізації процесів відповідно до стандартів Групи Рабен. Це дозволяє клієнтам скористатися широким спектром функціональних можливостей, доступних на платформі myRaben.com.

Для Raben Logistics Romania минулий рік став часом значних інвестиційних вкладень у складську інфраструктуру. Збільшення попиту споживачів та постійна мотивація до вдосконалення процесу, особливо часу транзиту, сприяли створенню додаткових логістичних пунктів на карті Румунії. У першій половині року в м. Бая-Маре та м. Роман було побудовано два нових крос-доки. У серпні 2020 року компанія відкрила новий склад у м. Крайова. На сьогоднішній день національна розподільча мережа складається з 7 локацій загальною потужністю 10 500 м2.

Також у квітні Raben Trans European Hungary переїхала на нове місце в м. Дьйор, де розпочав свою діяльність угорський крос-док площею 1 800 м2.

Минулого року Raben Logistics Bulgaria відсвяткувала свою першу річницю. Після 12 місяців роботи компанія тепер пропонує партнерську мережу з 8 депо, розташованих у містах Софія, Пловдив, Стара Загора, Ямбол, Бургас, Варна, Русе, Велико-Тирново. Такі ефективні сполучення гарантують доставку протягом 24 годин по всій Болгарії. Компанія також розвинула свій міжнародний дистрибуційний бізнес, розширивши регулярні міжнародні зв’язки з такими країнами, як Німеччина, Італія, Польща (4 рази на тиждень), Румунія (3 рази на тиждень) та Туреччина.

У відповідь на глобальні зміни в ланцюгах поставок, головним чином пов’язані з COVID-19, компанія Raben East запустила автомобільне сполучення з Китаєм, яке є альтернативою морському, залізничному або авіа сполученням. Завдяки цьому рішенню компанія пропонує своїм клієнтам не тільки більшу гнучкість щодо планування поставок, але й стабільний рівень витрат та заздалегідь встановлений час транзиту.

Інновації

Група Рабен фокусується на діджиталізації на багатьох рівнях, від фізичних процесів до роботизації офісної діяльності за допомогою RPA (роботизація бізнес-процесів). У сфері автоматизації впроваджуються передові ІТ-рішення, такі як платформи, що надають інформацію клієнтам в автоматичному режимі та відображають ETA (очікуваний час прибуття). У сфері автоматизації складів та робототехніки процеси впровадження включають застосування пристроїв, що вимірюють вантажі, автономні або напів-автоматизовані навантажувачі, «коботичні» маніпулятори, датчики системи інтернет-керування приладами (IoT) та багато інших рішень, що підвищують ефективність складських та транспортних процесів. У сфері RPA слід наголосити на впровадженні роботизованого програмного забезпечення, яке підтримує або замінює роботу користувачів у певних додатках (WMS/ TMS/ FK) чи на інтерфейсі різних ІТ-систем.

В інтересах безпеки доставки під час пандемії та для дотримання рекомендованої відстані між особами, які беруть участь у доставці, Група Рабен запровадила нову послугу для збірних консолідованих вантажів під назвою PCD (Picture Confirming Delivery/Підтвердження доставки за допомогою фото), яка полягає у безконтактному підтвердженні доставки за допомогою фотографії. Завдяки автоматичній реєстрації даних, не тільки щодо зовнішнього вигляду вантажу, але також дати, часу та місця доставки і навіть реєстраційного номера вантажного автомобіля, стає більш вірогідним для відправника та одержувача той факт, що доставка була виконана в зазначене місце та час. Клієнт може відразу побачити підтвердження доставки на платформі myRaben в модулі myTrack & Trace. Завдяки PCD дистанційний забір вантажу можливий навіть під час перебування на карантині.

Здійснюючи моніторинг пришвидшеної діджиталізації сектора B2B та з метою задоволення очікувань споживачів, компанія запустила свій новий веб-сайт у жовтні, який пропонує можливість використовувати його також і в автономному режимі. Завдяки інтуїтивно зрозумілому меню відвідувачі мають легкий доступ до зони споживачів та платформи myRaben.com. Веб-сайт містить велику кількість інформації та додаткових матеріалів стосовно рішень для різних галузей. Це дозволяє швидко зв’язатися з особою, що відповідає за роботу з клієнтами.

Нагороди

Втретє за свою історію Група Рабен була удостоєна звання «Бренд, якому довіряють» в Польщі на підставі дослідження, проведеного Інститутом Kantar Polska на замовлення журналу «My Company Polska». Серед респондентів було 20 000 представників польського бізнесу. Підприємці присудили компанії перше місце в категорії «Логістичні послуги».

2020 рік також приніс подвійне перше місце для Групи Рабен у 25-му випуску рейтингу компаній у галузі транспортно-експедиторської логістики (TFL) – перше місце в загальній класифікації та перше місце в категорії логістичних послуг. Тоді ж Fresh Logistics Polska отримала відзнаку в категорії «Транспорт». Рейтинг був підготовлений редакцією газети «Gazeta Prawna Daily» під керівництвом Варшавської школи економіки.

Група Рабен у Польщі також отримала нагороду за боротьбу з COVID-19, яку вручило видання «Rzeczpospolita Daily».

Кінець року ознаменувався черговим успіхом бренду Raben, який посів перше місце у транспортно-логістичній категорії рейтингу «Top Brand 2020», який було організовано організаціями «PRESS» та «PRESS-SERVICE Media Monitoring». Метою рейтингу є визначення найпопулярніших брендів у ЗМІ.

Компанія «Рабен Україна» була визнана кращою з точки зору управління репутацією серед компаній, що надають комплексні логістичні послуги, у рамках VI Національного рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти». Загальний рейтинг враховував такі складові: репутаційна стабільність, медіаактивність, інноваційний підхід, іміджевий капітал КСВ, антикризова стійкість.

Більше того, в рамках бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди 2021» в листопаді у спеціальній номінації «Інноватор 2020» компанія «Рабен Україна» стала володарем унікального призу –– статуетки сови –– за креатив, мудрість, принципово нові ідеї. А корпоративний журнал «Горизонти Raben» посів II місце в рубриці «видання категорії B2B» на конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2020».

Також компанія «Рабен Україна» потрапила до трійки переможців премії Digital.Кращі у категорії «Лідер діджитал-трансформації». Експертне журі премії Digital.Кращі високо оцінило внесок «Рабен Україна» у цифровізацію ринка автоперевезень, її сміливість та бажання експериментувати.

Корпоративна соціальна відповідальність

Група Рабен вже багато років займається та просуває діяльність у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Корпоративна соціальна відповідальність – невід’ємна частина ДНК сімейної компанії, заснована на системі цінностей. Компанія підходить до концепції КСВ комплексно, інтегруючи соціально відповідальну діяльність із бізнес-стратегією. Також в умовах пандемії Група Рабен не могла залишатися осторонь потреб тих, для кого допомога в нинішній ситуації має найбільше значення. Компанія займалася благодійними перевезеннями, допомагала медичному персоналу та активно підтримувала продовольчі банки. Загалом Група Рабен по всій Європі допомогла доставити 6 мільйонів масок для обличчя, 250 тисяч рукавичок, 100 тисяч захисних костюмів, медичних окулярів та козирків, а також 51 дихальний апарат та понад 12 тисяч готових страв для лікарень та центрів допомоги, меблі та обладнання для дитячих та юнацьких психіатричних відділень та понад 1400 палет для продовольчих банків.

Відданість компанії була оцінена ринком, про що найкраще свідчать вручені нагороди. Група Рабен вже вп’яте в Польщі отримує «Золотий листок». Нагорода надається компаніям, які ведуть діяльність відповідно до принципів корпоративної соціальної відповідальності. Рейтинг складається тижневиком «Polityka» у співпраці з «Deloitte» та Форумом відповідального бізнесу. Група Рабен посіла друге місце в галузевому рейтингу за категорією «Послуги, торгівля та транспорт» та третє місце в загальній класифікації. Рейтинг дозволяє порівнювати результати в окремих сферах КСВ між компаніями, і це цінний інструмент, що сприяє організації та розробці стратегій корпоративної відповідальності.

Піклуючись про більш сприятливе та екологічне майбутнє, з 2014 року компанія проводить кампанію «e-invoice = higher culture» (електронний рахунок = вища культура), яка заохочує клієнтів використовувати електронний документообіг, пропонуючи висадити дерева від імені тих клієнтів, які вирішили перейти на електронну систему. Торік у Польщі та Україні було висаджено понад 2100 дерев. Загалом на сьогодні компанія висадила майже 16 000 дерев, що дозволить нейтралізувати близько 12 000 тонн СО2 за їхній життєвий цикл.

Більше того, турбуючись про природне середовище, Група Рабен поступово вилучає папір із своїх процесів за допомогою таких проєктів, як Order-2-Cash або Paperless. Група також підписала свої перші контракти на постачання зеленої енергії у 2021 році. За підрахунками, це призведе до зменшення викидів CO2 у Scope 2 приблизно на 80% порівняно з попереднім роком, беручи до уваги всі об’єкти компанії.

Кінець року та передріздвяний період – це час участі Групи Рабен у проєкті «Noble Parcel» (Благородна посилка). Компанія вирішила поділитися тим, що може робити найкраще, тобто ноу-хау в галузі логістики та організації транспорту, а також своїм автопарком для поставок на період вихідних «Noble Parcel Weekend of Miracles». У якості партнера проєкту Група Рабен транспортувала посилки для людей, які цього потребували, від центральних до місцевих складів, звідки волонтери «Noble Parcel» доставляли їх одержувачам. В акції з боку Групи Рабен взяли участь 18 водіїв та 15 людей, які організовували перевезення та доставляли посилки до пунктів призначення по всій Польщі, загалом подолавши 9 107 км.

Raben Trans European Germany знову допомагала конвою Christmas Gift Convoy доставляти різдвяні подарунки дітям із бідних сімей Східної Європи. Подарунки були доставлені у Молдову, Болгарію, Румунію та Україну. Четвертий раз Евальд Рабен, генеральний директор Групи Рабен, став Меценатом проєкту. Конвой перевіз 141 723 посилки з іграшками та одягом, а також шкільне приладдя, предмети гігієни та солодощі, задіявши 31 вантажівку.

Компанія також зосереджується на просуванні професій, пов’язаних з логістикою. Raben Trans European Germany GmbH – одна з перших компаній, яка взяла участь у акції TruckerHeroes. Це ініціатива логістичної платформи Transporeon GmbH. Кампанія спрямована на підвищення обізнаності та оцінки професії водія, особливо під час пандемії. Міжнародний постачальник послуг з логістики супроводжував водія вантажівки Андре протягом нічної поїздки між містами Менхенгладбах та Гайгер, щоб показати усі аспекти повсякденної роботи водія.

Група Рабен – логістичний оператор, який співпрацює 90 років з підприємствами, що користуються комплексними логістичними послугами на умовах аутсорсингу. Група Рабен, сповідує принцип «Ваш партнер з логістики» і пропонує наступні послуги: контрактна логістика, транспортна мережа (внутрішня, міжнародна та східна), фреш логістика, FTL та інтермодальний транспорт, морські та авіаперевезення. Має представництва у 13 країнах Європи. В компанії працює понад 10 000 робітників. Складські потужності сягають близько 1 200 000 м², автопарк налічує 8500 транспортних засобів. Група є соціально відповідальною, зосереджуючи свою увагу на освіті, безпеці та екології. Додаткова інформація на сайті: www.raben-group.com.

«Рабен Україна» працює на ринку логістики з 2003 року. Компанія пропонує повний спектр логістичних послуг для контрактної логістики, міжнародних та внутрішніх перевезень, а також морських і повітряних вантажних перевезень. В компанії працює 500 співробітників. В користуванні близько 70 000 м² складських площ (включаючи регіони), автопарк – 600 автомобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: