fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Нові перспективи морських та річкових перевезень 2021

01/ 10/ 2021
    Рівно рік тому у вересні 2020 року Європейська Бізнес Асоціація у партнерстві з “Interlegal” започаткувала формат Expert Talks в Херсоні. Захід знайшов відгук у наших членських компаній і місцевого бізнесу у Південному регіоні. Так, нагадаємо, що минулого року ми обговорювали перспективи розвитку внутрішнього водного транспорту в Україні, новини законодавчого регулювання в сфері річкових терміналів, угоди з купівлі-продажу флоту, перспективи розвитку українського судноремонту, податкові новини з звязку з прийняттям Закону 1210, а також можливості річкових перевезень для агро виробників. А в цьому році на порядку денному вже нові перспективи і можливості морських і річкових перевезень, які відкрилися у 2021. Тож 24 вересня 2021 року під час Expert Talks у Херсоні організованого за підтримки “Argo Shipping Group” та “INERESCO” говорили про внутрішні водні шляхи України, дізнавалися, які ризики і можливості для їх інвестування, розглянули детальніше проблеми рейдової перевалки, Міжнародний комерційний арбітражний суд і його вигоду для бізнесу, можливості Польського регістра судноплавства, системи обробки баластної води. Не оминули і складні випадки шахрайства з вантажем та останні новини податкового законодавства, а також розглянули актуальні кейси Interlegal з чорноморської практики. Відкривали захід Артур Ніцевич, партнер Міжнародної юридичної служби Interlegal, Олександр Нікулін, комерційний директор Argo Shipping Group та Інна Гришковець, менеджер комітетів Південноукраїнського офісу Асоціації. Відтак ми в ЕВА вважаємо, що для реформування морської, річкової і портової галузі, необхідно прийняти політичне рішення на рівні Уряду, Мінінфраструктури та Фонду держмайна про запуск приватизаційних процесів у всіх вітчизняних портах. Другий важливий крок - удосконалення законодавства про приватизацію та оренду державного майна. Оскільки ряд недоліків в діючих НПА створює перешкоди для реалізації реформи і залучення масштабних інвестицій в портове сектор. Крім того, бізнес вітає прийняття довгоочікуваного галузевого закону “Про внутрішній водний транспорт”, що стало суттєвим зрушенням в даній сфері. Крім того, ми в ЕВА підтримуємо концесію і вважаємо її ефективним інструментом. Також важливим є вдосконалення законодавчого регулювання будівництва на землях, зайнятих внутрішніми водними шляхами загального користування. Спікерами заходу виступили: партнер “Interlegal” Ірина Воєводіна, провідні юристи “Interlegal” Дарина Ляшенко та Дмитро Очколяс, юрист  “Interlegal” Ірина Мальцева, директор “АП Марін” Володимир Козакевич, CEO “Ольвія Меритайм”, представник Польського регістра судноплавства в Україні Олександр Сагайдак. Гарним завершенням офіційної частини заходу стали неформальне спілкування та можливість налагодити нові контакти!
01/

 

Рівно рік тому у вересні 2020 року Європейська Бізнес Асоціація у партнерстві з “Interlegal” започаткувала формат Expert Talks в Херсоні. Захід знайшов відгук у наших членських компаній і місцевого бізнесу у Південному регіоні. Так, нагадаємо, що минулого року ми обговорювали перспективи розвитку внутрішнього водного транспорту в Україні, новини законодавчого регулювання в сфері річкових терміналів, угоди з купівлі-продажу флоту, перспективи розвитку українського судноремонту, податкові новини з зв’язку з прийняттям Закону 1210, а також можливості річкових перевезень для агро виробників.

А в цьому році на порядку денному вже нові перспективи і можливості морських і річкових перевезень, які відкрилися у 2021. Тож 24 вересня 2021 року під час Expert Talks у Херсоні організованого за підтримки “Argo Shipping Group” та “INERESCO” говорили про внутрішні водні шляхи України, дізнавалися, які ризики і можливості для їх інвестування, розглянули детальніше проблеми рейдової перевалки, Міжнародний комерційний арбітражний суд і його вигоду для бізнесу, можливості Польського регістра судноплавства, системи обробки баластної води. Не оминули і складні випадки шахрайства з вантажем та останні новини податкового законодавства, а також розглянули актуальні кейси Interlegal з чорноморської практики.

Відкривали захід Артур Ніцевич, партнер Міжнародної юридичної служби Interlegal, Олександр Нікулін, комерційний директор Argo Shipping Group та Інна Гришковець, менеджер комітетів Південноукраїнського офісу Асоціації.

Відтак ми в ЕВА вважаємо, що для реформування морської, річкової і портової галузі, необхідно прийняти політичне рішення на рівні Уряду, Мінінфраструктури та Фонду держмайна про запуск приватизаційних процесів у всіх вітчизняних портах. Другий важливий крок – удосконалення законодавства про приватизацію та оренду державного майна. Оскільки ряд недоліків в діючих НПА створює перешкоди для реалізації реформи і залучення масштабних інвестицій в портове сектор. Крім того, бізнес вітає прийняття довгоочікуваного галузевого закону “Про внутрішній водний транспорт”, що стало суттєвим зрушенням в даній сфері. Крім того, ми в ЕВА підтримуємо концесію і вважаємо її ефективним інструментом. Також важливим є вдосконалення законодавчого регулювання будівництва на землях, зайнятих внутрішніми водними шляхами загального користування.

Спікерами заходу виступили: партнер “Interlegal” Ірина Воєводіна, провідні юристи “Interlegal” Дарина Ляшенко та Дмитро Очколяс, юрист  “Interlegal” Ірина Мальцева, директор “АП Марін” Володимир Козакевич, CEO “Ольвія Меритайм”, представник Польського регістра судноплавства в Україні Олександр Сагайдак.

Гарним завершенням офіційної частини заходу стали неформальне спілкування та можливість налагодити нові контакти!

Партнери

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: