fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Нічого гарного «нова реальність» не принесла, але є «втішні» побічні наслідки, – CEO BRIK

08/ 04/ 2021
  Романе, як би ви представили себе та свою компанію нашим читачам? Доброго дня. Мене звуть Роман Некрасов, я — CEO агентства маркетингових сервісів BRIK, член правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив, експерт галузі з досвідом понад 15 років. Наша команда — це фахівці у сфері BTL, DESIGN, EVENT, TRADE, PROMO, яка ставить в центр кожного проєкту бренд і продукт. І, оскільки ми працюємо у сфері BRAND EXPERIENCE, то доносимо повідомлення до кінцевого споживача через емоції та відчуття. Розкажіть, з чого почалася історія BRIK? BRIK як окремий бізнес юніт з’явився у 2011 році і його виток полягає у національному комунікаційному холдингу IQ Group (Media, Digital). Мета створення агентства — задоволення потреб клієнтів в рамках однієї комунікаційної групи в перспективі на 360°. Завдяки цьому замовник отримує широку експертизу внаслідок професійного підходу не тільки фахівців AMS BRIK, але і холдингу в цілому. Більш того, за потреби комплексно реалізує свої проєкти з єдиним вікном входу. Чи з самого початку й з яких причин було вирішено обрати напрямок experiential маркетингу? Поясніть чому це було актуально у 2011 році та чи щось змінилося зараз? На моє переконання experiential маркетинг є одним з найпотужніших інструментів взаємодії зі світом, як раніше, так і нині. І сьогодні особливо. Усі ми знаходимось в перевантаженому інформаційному середовищі та все складніше виділити продукт чи послугу серед потоку інших. Саме інструментарій experiential маркетингу дозволяє м’яко та ефективно комунікувати зі споживачем, передаючи повідомлення через емоційну складову релевантну сприйняттю конкретної ЦА. Ми живемо у світі фактів, але нам не вистачає вражень, тим більше приємних й безпечних, і наша команда із задоволенням працює і у цьому напрямку. За останні три роки агентство досягло значних успіхів як з портфелями клієнтів, так в масштабі проєктів, а також у розвитку нових експертиз. На сьогодні AMS BRIK входить в ТОП кращих рекламних агенцій країни. Як на вашу думку «нова реальність» вплинула на роботу компанії та індустрію в цілому? Які нові послуги та сервіси пропонуєте клієнтам? Нічого гарного «нова реальність» в розвиток бізнесу не принесла, але є утішні побічні наслідки. Виклик зробив нас сильнішими, більш пильними до витрат, більш адаптивними до швидкозмінних обставин. Маркетингові сервіси в Україні зазнали й зазнають великих втрат спеціалістів. Також через карантинні обмеження значно скоротився обєм бізнесу, оскільки чимала його частка — безпосередня комунікація з кінцевим споживачем. Кажучи про сьогодні, наша команда в новій реальності стала ще більш згуртованою та динамічною. Обмеження надихнули на пошук нових векторів діяльності менш чутливих до негативного впливу епідемії. Спочатку карантину ми щільно прокачали напрям дизайну. На сьогодні розроблено багато іміджів та різноманітних візуалізацій. А співпраця з фармакологічним сектором втілилась в дизайни більш ніж двадцяти препаратів, які вже в продажу в аптечних мережах. Черговий раз переживаючи економічну кризу в країні, переконуюсь в дієвості та безкомпромісності одного з наших улюблених напрямків — Consumer Promotion. Найбільш дієвий безпосередньо в точках продажу, де і приймається рішення про придбання товару чи послуг у 75% випадків — зараз він найактуальніший. В часи карантину виробникам не до довгострокових кампаній та стратегій, продавати потрібно тут і зараз! Кожен з нас у великих маркетах губиться в асортименті та виробниках, а у випадку наявності консультанта від ТМ та інформації про конкурентні переваги, тонкощі виробництва і т.п., рішення приймається швидко. Отож, раджу в цей час стимулювати реалізацію безпосередньо в точках продажу, рішення покласти товар в кошик чи ні приймається саме там. Три уроки, яким вас навчив карантин? Постійно шукай нові можливості бізнесу. Як би важко не було, не втрачай оптимізм. Будь щодня готовий до будь-якого розвитку подій. Скільки проєктів в рік вам вдається втілити в життя? Наприкінці 2020, підбиваючи підсумки, був здивований, бо за рік було реалізовано 132 проєктів різної складності. Для яких компаній ви реалізовували проєкти? Портфель наших клієнтів достатньо великий та сегментований по категоріях: ультра люкс, рітейл, виробники харчових продуктів та напоїв, виробники та дистрибютори техніки, провайдери телебачення та інтернету, фармацевтичні компанії, туристичний та нафтогазовий сектор. Ми пишаємось співпрацею з Louis Vuitton, Rolls-Royce, DANONE, HPE, Ельдорадо, METRO, ATLANT, Volia, Novalik, Coral Travel, Shell та іншими. Як виглядає портрет ідеального клієнта? Для мене ідеальний клієнт — той, що ставитися до своєї роботи як до власного бізнесу. Люди, які знайшли інтерес та покликання: проактивні, орієнтовані на результат, готові до пошуку нових можливостей і експериментів, готові до глибинного аналізу та генерації свіжих ефективних рішень. Часто бренд-команди клієнтів запрошують нас на внутрішні брейнштормінги, де ми разом працюємо над поставленими задачами. Даний формат співробітництва є дуже результативним, а ще — це дуже важливий показник довіри до нас як партнерів. З деякими компаніями вас пов’язують довгі роки дружби та співпраці. Поділіться секретом довготривалих стосунків з клієнтами. Особливого секрету немає, ми завжди спрямовані на результат, високу якість наших послуг, максимальну клієнтоорієнтованість. Відповідно, наші старання втілюються в довгострокову, багаторічну співпрацю. Є клієнти з якими ми працюємо вже 10 років. У нас дуже потужна команда і чим складніша задача, тим цікавіше. Просто освоїти бюджет— це не наша стежка. Наш шлях — це результат! Хто є вашими конкурентами на ринку та на кого з вітчизняних та світових агентств рівняєтесь? От чесно, взагалі не дивлюся по сторонах. Ми сфокусовані на своїх клієнтах і задачах. Тільки наприкінці року дивимось на кількість реалізованих проєктів і на те, як ми просунулись в рейтингах. Скільки людей працюють в агентстві BRIK? Які можливості для професійного розвитку надається співробітникам? Нині нас чотирнадцять осіб, не рахуючи наших регіональних менеджерів, а це ще 44 людини. Щодо професійного розвитку, то керівники структурних підрозділів щоденно діляться практичним досвідом та навичками зі своїми підлеглими. Також агентство є учасником чималих галузевих асоціацій, а це дає змогу команді регулярно брати участь в тренінгах, лекціях та семінарах.  Що вас мотивує в роботі? Моя мотивація — це результат, задоволений клієнт, усміхнені співробітники, а особливо перетворення «це неможливо, не вдасться» в «абсолютно реально і зроблено». Існує думка, що experiential маркетинг — це про те, щоб робити людей більш задоволеними / щасливішими, а що приносить щастя особисто вам? Все, на що працюють компанії й бізнес — зручність і виконання потреб людства найкращим чином. Все це робить людей більш задоволеними та, відповідно, щасливими. Якщо вдається, споживач голосує гривнею. Виходячи з цього, комерційний успіх напряму залежить від задоволеності кінцевого споживача і розуміти, бачити та відчувати настрої та потреби ЦА можливо тільки маючи чималий EXPERIENCE та гарно розвинений емоційний інтелект. Особисто мене, робить щасливішим гармонія між роботою та особистим життям, радість від спілкування з добрими та професійними людьми, спокій в душі та мир в країні, здоров’я та добробут в родині, чого і всім бажаю !

Романе, як би ви представили себе та свою компанію нашим читачам?

Доброго дня. Мене звуть Роман Некрасов, я — CEO агентства маркетингових сервісів BRIK, член правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив, експерт галузі з досвідом понад 15 років.

Наша команда — це фахівці у сфері BTL, DESIGN, EVENT, TRADE, PROMO, яка ставить в центр кожного проєкту бренд і продукт. І, оскільки ми працюємо у сфері BRAND EXPERIENCE, то доносимо повідомлення до кінцевого споживача через емоції та відчуття.

Розкажіть, з чого почалася історія BRIK?

BRIK як окремий бізнес юніт з’явився у 2011 році і його виток полягає у національному комунікаційному холдингу IQ Group (Media, Digital). Мета створення агентства — задоволення потреб клієнтів в рамках однієї комунікаційної групи в перспективі на 360°.

Завдяки цьому замовник отримує широку експертизу внаслідок професійного підходу не тільки фахівців AMS BRIK, але і холдингу в цілому. Більш того, за потреби комплексно реалізує свої проєкти з єдиним вікном входу.

Чи з самого початку й з яких причин було вирішено обрати напрямок experiential маркетингу? Поясніть чому це було актуально у 2011 році та чи щось змінилося зараз?

На моє переконання experiential маркетинг є одним з найпотужніших інструментів взаємодії зі світом, як раніше, так і нині. І сьогодні особливо.

Усі ми знаходимось в перевантаженому інформаційному середовищі та все складніше виділити продукт чи послугу серед потоку інших. Саме інструментарій experiential маркетингу дозволяє м’яко та ефективно комунікувати зі споживачем, передаючи повідомлення через емоційну складову релевантну сприйняттю конкретної ЦА.

Ми живемо у світі фактів, але нам не вистачає вражень, тим більше приємних й безпечних, і наша команда із задоволенням працює і у цьому напрямку.

За останні три роки агентство досягло значних успіхів як з портфелями клієнтів, так в масштабі проєктів, а також у розвитку нових експертиз.

На сьогодні AMS BRIK входить в ТОП кращих рекламних агенцій країни.

Як на вашу думку «нова реальність» вплинула на роботу компанії та індустрію в цілому? Які нові послуги та сервіси пропонуєте клієнтам?

Нічого гарного «нова реальність» в розвиток бізнесу не принесла, але є утішні побічні наслідки.

Виклик зробив нас сильнішими, більш пильними до витрат, більш адаптивними до швидкозмінних обставин.

Маркетингові сервіси в Україні зазнали й зазнають великих втрат спеціалістів. Також через карантинні обмеження значно скоротився об’єм бізнесу, оскільки чимала його частка — безпосередня комунікація з кінцевим споживачем.

Кажучи про сьогодні, наша команда в новій реальності стала ще більш згуртованою та динамічною. Обмеження надихнули на пошук нових векторів діяльності менш чутливих до негативного впливу епідемії.

Спочатку карантину ми щільно прокачали напрям дизайну. На сьогодні розроблено багато іміджів та різноманітних візуалізацій. А співпраця з фармакологічним сектором втілилась в дизайни більш ніж двадцяти препаратів, які вже в продажу в аптечних мережах.

Черговий раз переживаючи економічну кризу в країні, переконуюсь в дієвості та безкомпромісності одного з наших улюблених напрямків — Consumer Promotion. Найбільш дієвий безпосередньо в точках продажу, де і приймається рішення про придбання товару чи послуг у 75% випадків — зараз він найактуальніший. В часи карантину виробникам не до довгострокових кампаній та стратегій, продавати потрібно тут і зараз!

Кожен з нас у великих маркетах губиться в асортименті та виробниках, а у випадку наявності консультанта від ТМ та інформації про конкурентні переваги, тонкощі виробництва і т.п., рішення приймається швидко. Отож, раджу в цей час стимулювати реалізацію безпосередньо в точках продажу, рішення покласти товар в кошик чи ні приймається саме там.

Три уроки, яким вас навчив карантин?

Постійно шукай нові можливості бізнесу.

Як би важко не було, не втрачай оптимізм.

Будь щодня готовий до будь-якого розвитку подій.

Скільки проєктів в рік вам вдається втілити в життя?

Наприкінці 2020, підбиваючи підсумки, був здивований, бо за рік було реалізовано 132 проєктів різної складності.

Для яких компаній ви реалізовували проєкти?

Портфель наших клієнтів достатньо великий та сегментований по категоріях: ультра люкс, рітейл, виробники харчових продуктів та напоїв, виробники та дистриб’ютори техніки, провайдери телебачення та інтернету, фармацевтичні компанії, туристичний та нафтогазовий сектор. Ми пишаємось співпрацею з Louis Vuitton, Rolls-Royce, DANONE, HPE, Ельдорадо, METRO, ATLANT, Volia, Novalik, Coral Travel, Shell та іншими.

Як виглядає портрет ідеального клієнта?

Для мене ідеальний клієнт — той, що ставитися до своєї роботи як до власного бізнесу. Люди, які знайшли інтерес та покликання: проактивні, орієнтовані на результат, готові до пошуку нових можливостей і експериментів, готові до глибинного аналізу та генерації свіжих ефективних рішень.

Часто бренд-команди клієнтів запрошують нас на внутрішні брейнштормінги, де ми разом працюємо над поставленими задачами. Даний формат співробітництва є дуже результативним, а ще — це дуже важливий показник довіри до нас як партнерів.

З деякими компаніями вас пов’язують довгі роки дружби та співпраці. Поділіться секретом довготривалих стосунків з клієнтами.

Особливого секрету немає, ми завжди спрямовані на результат, високу якість наших послуг, максимальну клієнтоорієнтованість. Відповідно, наші старання втілюються в довгострокову, багаторічну співпрацю. Є клієнти з якими ми працюємо вже 10 років.

У нас дуже потужна команда і чим складніша задача, тим цікавіше.

Просто освоїти бюджет— це не наша стежка.

Наш шлях — це результат!

Хто є вашими конкурентами на ринку та на кого з вітчизняних та світових агентств рівняєтесь?

От чесно, взагалі не дивлюся по сторонах. Ми сфокусовані на своїх клієнтах і задачах. Тільки наприкінці року дивимось на кількість реалізованих проєктів і на те, як ми просунулись в рейтингах.

Скільки людей працюють в агентстві BRIK? Які можливості для професійного розвитку надається співробітникам?

Нині нас чотирнадцять осіб, не рахуючи наших регіональних менеджерів, а це ще 44 людини.

Щодо професійного розвитку, то керівники структурних підрозділів щоденно діляться практичним досвідом та навичками зі своїми підлеглими. Також агентство є учасником чималих галузевих асоціацій, а це дає змогу команді регулярно брати участь в тренінгах, лекціях та семінарах. 

Що вас мотивує в роботі?

Моя мотивація — це результат, задоволений клієнт, усміхнені співробітники, а особливо перетворення «це неможливо, не вдасться» в «абсолютно реально і зроблено».

Існує думка, що experiential маркетинг — це про те, щоб робити людей більш задоволеними / щасливішими, а що приносить щастя особисто вам?

Все, на що працюють компанії й бізнес — зручність і виконання потреб людства найкращим чином. Все це робить людей більш задоволеними та, відповідно, щасливими. Якщо вдається, споживач голосує гривнею.

Виходячи з цього, комерційний успіх напряму залежить від задоволеності кінцевого споживача і розуміти, бачити та відчувати настрої та потреби ЦА можливо тільки маючи чималий EXPERIENCE та гарно розвинений емоційний інтелект.

Особисто мене, робить щасливішим гармонія між роботою та особистим життям, радість від спілкування з добрими та професійними людьми, спокій в душі та мир в країні, здоров’я та добробут в родині, чого і всім бажаю !

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: