fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

«Найкращий корпоративний SMM»: компанія Carlsberg Ukraine отримала відзнаку від авторитетного маркетингового видання

01/ 11/ 2021
  Нещодавно популярне видання MMR в рамках марафону DGTL MRTH провело нагородження найкращих Digital-проєктів. Переможців оцінювало експертне журі та читачі платформи в онлайн-форматі. За результатами комбінованого голосування, Carlsberg Ukraine увійшла до трійки переможців у номінації «Найкращий корпоративний SMM». Нагадаємо, що цьогоріч компанія представила повністю оновлені сторінки Instagram та Facebook. Яскравий дизайн, нове позиціонування та зміна комунікації з користувачами допомогли компанії значно розширити аудиторію і збільшити кількість підписників. Варто зазначити, що у веденні своїх сторінок у соцмережах компанія чітко дотримується корпоративних політик та не поширює контент на осіб, які не досягли повноліття. Контент у соціальних мережах відрізняється. Аналітичні дані вказують на те, що Instagram вибирає молодша аудиторія віком 18–25 років, тож Carlsberg Ukraine у легкому та доступному форматі ділиться цінностями, розповідає про свій бренд роботодавця, екопроєкти, принципи відповідального споживання тощо. В Instagram також багато розважального контенту з головними брендами компанії у форматі постів та сторіз. А ось на сторінці Facebook ви можете знайти актуальні вакансії, корисні інтерв’ю та поради від топменеджерів, а також новини компанії, які повязані з її соціально відповідальною діяльністю тощо. Допомагає Carlsberg Ukraine у веденні проєкту креативна агенція LOBODS. «Нам дуже приємно отримати відзнаку, бо це є прямим доказом того, що ми створюємо не лише якісне пиво, а й не менш якісний контент. Соціальні мережі надзвичайно актуальні у сучасному світі, адже завдяки їм формуються погляди та вподобання нашої аудиторії. А Carlsberg Ukraine має чим поділитися. Сподіваємося, що й надалі наша аудиторія буде високо оцінювати креативну роботу компанії, а ми докладемо до цього максимум зусиль», — коментує Юлія Стельмах, старша директорка по роботі з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine. * * * Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї із провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. У портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth & Rileys Garage, Warsteiner, Grimbergen та інші. Детальнішу інформацію можна отримати на сайті carlsbergukraine.com.

Нещодавно популярне видання MMR в рамках марафону DGTL MRTH провело нагородження найкращих Digital-проєктів. Переможців оцінювало експертне журі та читачі платформи в онлайн-форматі. За результатами комбінованого голосування, Carlsberg Ukraine увійшла до трійки переможців у номінації «Найкращий корпоративний SMM».

Нагадаємо, що цьогоріч компанія представила повністю оновлені сторінки Instagram та Facebook. Яскравий дизайн, нове позиціонування та зміна комунікації з користувачами допомогли компанії значно розширити аудиторію і збільшити кількість підписників. Варто зазначити, що у веденні своїх сторінок у соцмережах компанія чітко дотримується корпоративних політик та не поширює контент на осіб, які не досягли повноліття.

Контент у соціальних мережах відрізняється. Аналітичні дані вказують на те, що Instagram вибирає молодша аудиторія віком 18–25 років, тож Carlsberg Ukraine у легкому та доступному форматі ділиться цінностями, розповідає про свій бренд роботодавця, екопроєкти, принципи відповідального споживання тощо. В Instagram також багато розважального контенту з головними брендами компанії у форматі постів та сторіз.

А ось на сторінці Facebook ви можете знайти актуальні вакансії, корисні інтерв’ю та поради від топменеджерів, а також новини компанії, які пов’язані з її соціально відповідальною діяльністю тощо. Допомагає Carlsberg Ukraine у веденні проєкту креативна агенція LOBODS.

«Нам дуже приємно отримати відзнаку, бо це є прямим доказом того, що ми створюємо не лише якісне пиво, а й не менш якісний контент. Соціальні мережі надзвичайно актуальні у сучасному світі, адже завдяки їм формуються погляди та вподобання нашої аудиторії. А Carlsberg Ukraine має чим поділитися. Сподіваємося, що й надалі наша аудиторія буде високо оцінювати креативну роботу компанії, а ми докладемо до цього максимум зусиль», — коментує Юлія Стельмах, старша директорка по роботі з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine.

* * *

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї із провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. У портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth & Riley’s Garage, Warsteiner, Grimbergen та інші. Детальнішу інформацію можна отримати на сайті carlsbergukraine.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: