fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

На форумі EBA «Детінізація – цивілізація 2.0» представили просвітницьку ініціативу «Біла ціна»

15/ 12/ 2021
  Згідно із соціологічним дослідженням CASE Україна, лише 20% українців знають, яку суму податків вони сплачують у магазині, коли купують товари. Більше того, не всі продавці включають до ціни товару непрямі податки (ПДВ, імпортне мито та акцизи), а відтак і не перераховують їх до бюджету (або перераховують частково). Тому, було запущено ініціативу «Біла ціна», яка інформує українців про податки у магазинах. Цю ініціативу представив на Форумі Європейської Бізнес Асоціації «Детінізація – це цивілізація» виконавчий директор Центру соціально-економічних досліджень CASE Україна Дмитро Боярчук. Презентаційне відео за посиланням. Дмитро Боярчук. Виконавчий директор Центру соціально-економічних досліджень CASE Україна. Просвітицька ініціатива «Біла ціна» буде проводитись лише спільно з підприємцями та бізнесами, які підтвердять свою доброчесність. Вони отримують відзнаку Біла ціна, оскільки чесно виконують роль податкового агента – перераховують податки своїх клієнтів до скарбниці, таким чином спільно зі своїми покупцями фінансують українських медиків, військових, вчителів тощо. Отже, де буде позначка «Біла ціна», означатиме для покупців, що підприємець в повному обсязі чесно виконує свої обов’язки перед платниками податків і бюджетом. Для того, щоб долучитися до ініціативи «Біла ціна» необхідно заповнити анкету, інформація з якої буде перевірятися на відповідність кандидата критеріям доброчесності. Поки розроблено критерії для 4-х секторів: пальне, побутова техніка, алкоголь та лікарські засоби. Але найближчим часом з’являться і для інших ринків. Більше деталей – на сайті «Біла ціна».   Більш оперативно про новини Асоціації можна дізнатися на нашому Telegram-каналі – EBAUkraine.

Згідно із соціологічним дослідженням CASE Україна, лише 20% українців знають, яку суму податків вони сплачують у магазині, коли купують товари.

Більше того, не всі продавці включають до ціни товару непрямі податки (ПДВ, імпортне мито та акцизи), а відтак і не перераховують їх до бюджету (або перераховують частково).

Тому, було запущено ініціативу «Біла ціна», яка інформує українців про податки у магазинах.

Цю ініціативу представив на Форумі Європейської Бізнес Асоціації «Детінізація – це цивілізація» виконавчий директор Центру соціально-економічних досліджень CASE Україна Дмитро Боярчук. Презентаційне відео за посиланням.

Дмитро Боярчук Виконавчий директор Центру соціально-економічних досліджень CASE Україна
Просвітицька ініціатива «Біла ціна» буде проводитись лише спільно з підприємцями та бізнесами, які підтвердять свою доброчесність. Вони отримують відзнаку "Біла ціна", оскільки чесно виконують роль податкового агента – перераховують податки своїх клієнтів до скарбниці, таким чином спільно зі своїми покупцями фінансують українських медиків, військових, вчителів тощо.

Отже, де буде позначка «Біла ціна», означатиме для покупців, що підприємець в повному обсязі чесно виконує свої обов’язки перед платниками податків і бюджетом.

Для того, щоб долучитися до ініціативи «Біла ціна» необхідно заповнити анкету, інформація з якої буде перевірятися на відповідність кандидата критеріям доброчесності. Поки розроблено критерії для 4-х секторів: пальне, побутова техніка, алкоголь та лікарські засоби. Але найближчим часом з’являться і для інших ринків.

Більше деталей – на сайті «Біла ціна».

 

Більш оперативно про новини Асоціації можна дізнатися на нашому Telegram-каналі – EBAUkraine.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: