fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Мережа Premier запустила перший в Україні чат-бот для готелів, з яким можна поговорити трьома мовами

24/ 10/ 2019
  Premier додала чат-бот до сервісу обслуговування як ще один канал спілкування з гостями для організації подорожі та перебування в готелях мережі. Віртуальний консьєрж зявився одночасно в усіх готелях мережі Premier. З допомогою чат-бота гість має можливість цілодобового швидкого доступу до сервісів та інформації про продукти готелю. Чат-бот допоможе замовити будь-яку послугу в номер: від зубної щітки до прибирання та доставки їжі в номер, бронювання ресторанних та інших готельних послуг. У будь-який момент гість може перейти до онлайн спілкування через чат з оператором. Усього до системи було додано 540 варіантів відповідей, чат-бот підтримує 3 мови: українську, російську, англійську, доступний на сайті та у трьох месенджерах: Facebook Messenger, Viber і Telegram. «Зі стартом чат-бота мережа розраховує на вдосконалення взаємодії клієнтів з готельними сервісами. Клієнтські сервіси повинні бути швидкими, простими та доступними, покращувати досвід та надавати конкурентних переваг нашим готелям», - зазначає Анастасія Домбровська, керівник діджитал напрямку Premier, яка керувала процесом розробки та впровадження нового інструменту. Наступним етапом розвитку чат-бота стане розпізнавання текстового і голосового звернення, оплата безпосередньо в месенджері, інтеграція програми лояльності та управління бонусним рахунком. Мережа Premier – перший національний готельний оператор. На сьогодні мережа складається з 16 готелів, що налічує 2300 номерів в 11 туристичних напрямках України. Всі готелі мережі обєднані єдиним стандартом якості послуг і сервісів. Технічний партнер з розробки — компанія Evergreens. Прес-служба мережі готелів Premier: Олена Цитович [email protected]

Premier додала чат-бот до сервісу обслуговування як ще один канал спілкування з гостями для організації подорожі та перебування в готелях мережі. Віртуальний консьєрж з’явився одночасно в усіх готелях мережі Premier.

З допомогою чат-бота гість має можливість цілодобового швидкого доступу до сервісів та інформації про продукти готелю. Чат-бот допоможе замовити будь-яку послугу в номер: від зубної щітки до прибирання та доставки їжі в номер, бронювання ресторанних та інших готельних послуг. У будь-який момент гість може перейти до онлайн спілкування через чат з оператором.

Усього до системи було додано 540 варіантів відповідей, чат-бот підтримує 3 мови: українську, російську, англійську, доступний на сайті та у трьох месенджерах: Facebook Messenger, Viber і Telegram.

«Зі стартом чат-бота мережа розраховує на вдосконалення взаємодії клієнтів з готельними сервісами. Клієнтські сервіси повинні бути швидкими, простими та доступними, покращувати досвід та надавати конкурентних переваг нашим готелям», – зазначає Анастасія Домбровська, керівник діджитал напрямку Premier, яка керувала процесом розробки та впровадження нового інструменту.

Наступним етапом розвитку чат-бота стане розпізнавання текстового і голосового звернення, оплата безпосередньо в месенджері, інтеграція програми лояльності та управління бонусним рахунком.

Мережа Premier – перший національний готельний оператор. На сьогодні мережа складається з 16 готелів, що налічує 2300 номерів в 11 туристичних напрямках України. Всі готелі мережі об’єднані єдиним стандартом якості послуг і сервісів.

Технічний партнер з розробки — компанія Evergreens.

Прес-служба мережі готелів Premier: Олена Цитович [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: