fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Компанія DHL Express посіла 1 місце у рейтингу World’s Best Workplace™

24/ 10/ 2021
  Компанію DHL Express визнали найкращим місцем роботи у світі відповідно до щорічного рейтингу, який складається організацією Great Place to Work™ (GPTW) у партнерстві з журналом Fortune. Це досягнення відзначає результат понад десяти років постійного вдосконалення та розвитку людських ресурсів, що також знаходить своє відображення у тому факті, що ми піднялись з 8-го місця у 2017 році на 1-ше місце у 2021 році. DHL Express надає велике значення цінуванню праці своїх співробітників. Трансформаційна стратегія Focus була однією із багатьох інноваційних програм DHL, що були відзначені цією нагородою. Стратегія Focus компанії DHL Express розроблена для досягнення мети Групи Deutsche Post DHL бути найкращим роботодавцем, об’єктом інвестицій і постачальником логістичних послуг по всьому світі. Також ключову роль у цьому успіху зіграла програма Certified International Specialist (CIS). Програму CIS було запущено у 2009 році для прискорення зростання бізнесу та розвитку корпоративної культури, і вона ґрунтується на клієнтоорієнтованості та довірі. Ця програма передбачає навчання персоналу та залучення працівників з боку вищого керівництва та заохочення, визнання і стимулювання важливої для компанії поведінки працівників.  «Один із ключових елементів нашої стратегії розвитку зосереджений на піклуванні про людей, які працюють в DHL Express. Без залучення наших неймовірних працівників ми не змогли б надавати нашим клієнтам ті бездоганні логістичні послуги, які ми надаємо сьогодні, – говорить Реджина Бюттнер, Виконавчий віцепрезидент міжнародного відділу кадрів DHL Express. – Ми дуже пишаємося тим, як наші ініціативи та зусилля відділу кадрів, що зосереджені на таких ключових напрямках розвитку, як Цифровізація взаємодії, Розвиток людського потенціалу, Культурна різноманітність, Здоров’я працівників та Висловлення подяки,  розвинулись протягом останніх років і що вони дійсно дають свої результати.»  В умовах глобальної пандемії тиск на працівників сфери логістики був дуже великий. Визнання компанії DHL Express як номер 1 у рейтингу Worlds Best Workplace™ в 2021 році є доказом сили нашої корпоративної культури. Конфіденційне опитування оцінювало досвід працівників за такими якостями, як справедливість, довіра, повага, гордість і товариськість. Ефективність ініціатив і програм, що розвивають та зміцнюють нашу корпоративну культуру, також перевірялася під час цього опитування. Результати опитування GPTW зафіксували підвищення мотивації та залученості персоналу, перевершивши показник компанії у 93% в 2020 році. DHL Express зосереджує свою увагу на наданні безпечних умов праці та добробуту персоналу протягом цього непростого періоду, гарантуючи те, що наші працівники завжди будуть захищені, поєднані як єдине ціле та отримуватимуть всю необхідну підтримку. 

Компанію DHL Express визнали найкращим місцем роботи у світі відповідно до щорічного рейтингу, який складається організацією Great Place to Work™ (GPTW) у партнерстві з журналом Fortune. Це досягнення відзначає результат понад десяти років постійного вдосконалення та розвитку людських ресурсів, що також знаходить своє відображення у тому факті, що ми піднялись з 8-го місця у 2017 році на 1-ше місце у 2021 році.

DHL Express надає велике значення цінуванню праці своїх співробітників. Трансформаційна стратегія Focus була однією із багатьох інноваційних програм DHL, що були відзначені цією нагородою. Стратегія Focus компанії DHL Express розроблена для досягнення мети Групи Deutsche Post DHL бути найкращим роботодавцем, об’єктом інвестицій і постачальником логістичних послуг по всьому світі. Також ключову роль у цьому успіху зіграла програма Certified International Specialist (CIS). Програму CIS було запущено у 2009 році для прискорення зростання бізнесу та розвитку корпоративної культури, і вона ґрунтується на клієнтоорієнтованості та довірі. Ця програма передбачає навчання персоналу та залучення працівників з боку вищого керівництва та заохочення, визнання і стимулювання важливої для компанії поведінки працівників. 

«Один із ключових елементів нашої стратегії розвитку зосереджений на піклуванні про людей, які працюють в DHL Express. Без залучення наших неймовірних працівників ми не змогли б надавати нашим клієнтам ті бездоганні логістичні послуги, які ми надаємо сьогодні, – говорить Реджина Бюттнер, Виконавчий віцепрезидент міжнародного відділу кадрів DHL Express. – Ми дуже пишаємося тим, як наші ініціативи та зусилля відділу кадрів, що зосереджені на таких ключових напрямках розвитку, як Цифровізація взаємодії, Розвиток людського потенціалу, Культурна різноманітність, Здоров’я працівників та Висловлення подяки,  розвинулись протягом останніх років і що вони дійсно дають свої результати.» 

В умовах глобальної пандемії тиск на працівників сфери логістики був дуже великий. Визнання компанії DHL Express як номер 1 у рейтингу World’s Best Workplace™ в 2021 році є доказом сили нашої корпоративної культури. Конфіденційне опитування оцінювало досвід працівників за такими якостями, як справедливість, довіра, повага, гордість і товариськість. Ефективність ініціатив і програм, що розвивають та зміцнюють нашу корпоративну культуру, також перевірялася під час цього опитування. Результати опитування GPTW зафіксували підвищення мотивації та залученості персоналу, перевершивши показник компанії у 93% в 2020 році. DHL Express зосереджує свою увагу на наданні безпечних умов праці та добробуту персоналу протягом цього непростого періоду, гарантуючи те, що наші працівники завжди будуть захищені, поєднані як єдине ціле та отримуватимуть всю необхідну підтримку. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: