fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Компанія AB InBev Efes Україна підтримує Всесвітній день навколишнього середовища 2021

04/ 06/ 2021
  AB InBev Efes Україна нагадує про важливість турботи про довкілля і традиційно організовує екологічні акції та підтримує ініціативи, присвячені Всесвітньому дню навколишнього середовища, що відзначається щороку 5 червня. «Сьогодні перед людством особливо гостро постало питання відновлення екологічного балансу. Провідні компанії по всьому світу працюють разом над тим, щоб змінити ситуацію. Ми також ставимо перед собою дуже амбітні цілі щодо зміни всіх процесів компанії – від вирощування інгредієнтів до доставки нашої продукції кінцевому споживачеві, збору і переробки використаної упаковки, для того, щоб максимально мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище. До того ж челендж AB InBev Efes Україна – стати лідером, який повинен повести за собою тих, хто ще не усвідомив свою роль в цьому процесі – серед наших партнерів, колег та споживачів. Важливо, щоб кожен дотримувався принципів дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Допомагайте досягати екологічних цілей компанії, впроваджуйте практики дбайливого ставлення до природи та залучайте до цього оточуючих», – Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна. Уже в травні та червні цього року AB InBev Efes Україна провела для всіх співробітників компанії екомарафон, який складався з трьох вебінарів та двох конкурсів. Цього року ми також робимо акцент на онлайн-форматі, зважаючи на епідеміологічну ситуацію. Перший вебінар дав змогу учасникам ознайомитись з інструментами, які допомагають позбутися зайвих речей правильно, без шкоди для навколишнього середовища, та освоїти принципи усвідомленого споживання. На другому вебінарі компанія розповіла, з чого варто розпочати сортування побутових відходів, яку вторинну сировину можна здавати на переробку та як пластикові відходи отримують друге життя на сучасному переробному заводі. Третій вебінар в межах екомарафону був присвячений розвінчанню популярних екоміфів. До того ж експерт з упаковки AB InBev Efes Україна Василина Суслова розповіла, які інновації пакування активно просуває компанія та які з них вже скоро з’являться на полицях магазинів. Тритижневий екомарафон завершився оголошенням переможців внутрішніх конкурсів «Екобінго» і «Розхламлення». Перший конкурс був націлений на популяризацію ведення усвідомленого способу життя, а другий – на формування звички екологічного розхламлення і підняття командного духу в умовах віддаленої роботи. Водночас компанія підтримує регіони і допомогає у реалізації ряду ініціатив з прибирання та озеленення. Зокрема, 22 травня у Чернігові відбулася екоакція «Прибирання берегів» у Сосницькій громаді перед відкриттям туристичного сезону. У Харкові в смт. Бабаї екоактивісти за підтримки компанії очистили р. Уди від величезного 50-метрового пластикового острова. Крім того, у Миколаєві планується прибирання пляжу «Чайка» та висадка саджанців дерев. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]

AB InBev Efes Україна нагадує про важливість турботи про довкілля і традиційно організовує екологічні акції та підтримує ініціативи, присвячені Всесвітньому дню навколишнього середовища, що відзначається щороку 5 червня.

«Сьогодні перед людством особливо гостро постало питання відновлення екологічного балансу. Провідні компанії по всьому світу працюють разом над тим, щоб змінити ситуацію. Ми також ставимо перед собою дуже амбітні цілі щодо зміни всіх процесів компанії – від вирощування інгредієнтів до доставки нашої продукції кінцевому споживачеві, збору і переробки використаної упаковки, для того, щоб максимально мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище. До того ж челендж AB InBev Efes Україна – стати лідером, який повинен повести за собою тих, хто ще не усвідомив свою роль в цьому процесі – серед наших партнерів, колег та споживачів. Важливо, щоб кожен дотримувався принципів дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Допомагайте досягати екологічних цілей компанії, впроваджуйте практики дбайливого ставлення до природи та залучайте до цього оточуючих», – Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна.

Уже в травні та червні цього року AB InBev Efes Україна провела для всіх співробітників компанії екомарафон, який складався з трьох вебінарів та двох конкурсів. Цього року ми також робимо акцент на онлайн-форматі, зважаючи на епідеміологічну ситуацію.

  • Перший вебінар дав змогу учасникам ознайомитись з інструментами, які допомагають позбутися зайвих речей правильно, без шкоди для навколишнього середовища, та освоїти принципи усвідомленого споживання.
  • На другому вебінарі компанія розповіла, з чого варто розпочати сортування побутових відходів, яку вторинну сировину можна здавати на переробку та як пластикові відходи отримують друге життя на сучасному переробному заводі.
  • Третій вебінар в межах екомарафону був присвячений розвінчанню популярних екоміфів. До того ж експерт з упаковки AB InBev Efes Україна Василина Суслова розповіла, які інновації пакування активно просуває компанія та які з них вже скоро з’являться на полицях магазинів.

Тритижневий екомарафон завершився оголошенням переможців внутрішніх конкурсів «Екобінго» і «Розхламлення». Перший конкурс був націлений на популяризацію ведення усвідомленого способу життя, а другий – на формування звички екологічного розхламлення і підняття командного духу в умовах віддаленої роботи.

Водночас компанія підтримує регіони і допомогає у реалізації ряду ініціатив з прибирання та озеленення. Зокрема, 22 травня у Чернігові відбулася екоакція «Прибирання берегів» у Сосницькій громаді перед відкриттям туристичного сезону. У Харкові в смт. Бабаї екоактивісти за підтримки компанії очистили р. Уди від величезного 50-метрового пластикового острова. Крім того, у Миколаєві планується прибирання пляжу «Чайка» та висадка саджанців дерев.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: