fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Хмарна CRM-система ― must have для успішного ведення бізнесу

23/ 07/ 2020
  https://youtu.be/KRdWJlxfgfk Чого хочуть користувачі від будь-якої CRM-системи? Антон Хвастунов, директор із розвитку бізнесу GigaGroup та співвласник компанії GigaCloud, впевнений, що найважливіші параметри бізнес-процесу ― це швидкість, зручність, безпека та ціна. Велику роль у їхній реалізації відіграє CRM-система, розміщена у хмарі. У ній зосереджені всі важливі для бізнесу процеси. У новому випуску на YouTube-каналі GigaCloud About ведучі запросили поговорити про системи роботи із клієнтами Павла Яковенко, СЕО компанії CRMiUM, маркетплейсу різних CRM-систем. На думку Павла, всі компанії, які є лідерами ринку в своїй галузі використовують CRM-систему. Вона дозволяє не втрачати клієнтів і автоматизувати рутинні процеси. «Є хороший приклад з нашої практики, коли в одній із компаній CRM-система замінила половину менеджерів у відділі продажів, ― розповідає Павло. ― До впровадження потрібно було памятати в яку компанію і коли потрібно передзвонити повторно після першої поставки. СRM-система почала автоматично направляти клієнтові нагадування з можливістю повторити замовлення натисканням однієї кнопки, ― розповідає Павло. ― Вона взяла на себе всі механічні, рутинні завдання, а менеджери з продажу почали займатись залученням нових клієнтів. У результаті відділ продажів скоротився з трьох до шести осіб». «Серед наших клієнтів немає тих, хто тримає CRM-системи на власних серверах, ― продовжує Павло. ― Розміщення у хмарі дає бізнесу доступність сервісу в будь-якій точці світу, в будь-який час. Хмара забезпечує стабільність роботи системи, економію на системному адмініструванні, можливість гнучко розширювати або зменшувати потужності. Коли клієнт підключає більше користувачів до системи, тим самим збільшуючи навантаження на сервер, ми додаємо потужності, і він без проблем продовжує роботу». «Коли компанія починає працювати в CRM, то відразу ж починає від неї залежати. Ми звикли, що у нас вдома є електрика, і коли вона зникає, не знаємо, що робити далі, ― каже Павло. ― Тому краще перестрахуватися та перенести CRM-систему в хмару. А власні ресурси витратити на розвиток компанії». Про YouTube-канал GigaCloud About Канал створений у вересні 2019 року хмарним провайдером GigaCloud. На каналі в доступній формі розповідається про хмарні технології, про те, як вони впливають на бізнес, проводяться регулярні інтервю з експертами в сфері IT.

Чого хочуть користувачі від будь-якої CRM-системи? Антон Хвастунов, директор із розвитку бізнесу GigaGroup та співвласник компанії GigaCloud, впевнений, що найважливіші параметри бізнес-процесу це швидкість, зручність, безпека та ціна. Велику роль у їхній реалізації відіграє CRM-система, розміщена у хмарі. У ній зосереджені всі важливі для бізнесу процеси. У новому випуску на YouTube-каналі GigaCloud About ведучі запросили поговорити про системи роботи із клієнтами Павла Яковенко, СЕО компанії CRMiUM, маркетплейсу різних CRM-систем.

На думку Павла, всі компанії, які є лідерами ринку в своїй галузі використовують CRM-систему. Вона дозволяє не втрачати клієнтів і автоматизувати рутинні процеси. «Є хороший приклад з нашої практики, коли в одній із компаній CRM-система замінила половину менеджерів у відділі продажів, розповідає Павло. До впровадження потрібно було пам’ятати в яку компанію і коли потрібно передзвонити повторно після першої поставки. СRM-система почала автоматично направляти клієнтові нагадування з можливістю повторити замовлення натисканням однієї кнопки, розповідає Павло. Вона взяла на себе всі механічні, рутинні завдання, а менеджери з продажу почали займатись залученням нових клієнтів. У результаті відділ продажів скоротився з трьох до шести осіб».

«Серед наших клієнтів немає тих, хто тримає CRM-системи на власних серверах, продовжує Павло. Розміщення у хмарі дає бізнесу доступність сервісу в будь-якій точці світу, в будь-який час. Хмара забезпечує стабільність роботи системи, економію на системному адмініструванні, можливість гнучко розширювати або зменшувати потужності. Коли клієнт підключає більше користувачів до системи, тим самим збільшуючи навантаження на сервер, ми додаємо потужності, і він без проблем продовжує роботу».

«Коли компанія починає працювати в CRM, то відразу ж починає від неї залежати. Ми звикли, що у нас вдома є електрика, і коли вона зникає, не знаємо, що робити далі, ― каже Павло. Тому краще перестрахуватися та перенести CRM-систему в хмару. А власні ресурси витратити на розвиток компанії».

Про YouTube-канал GigaCloud About

Канал створений у вересні 2019 року хмарним провайдером GigaCloud. На каналі в доступній формі розповідається про хмарні технології, про те, як вони впливають на бізнес, проводяться регулярні інтерв’ю з експертами в сфері IT.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: