fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як допомогти продавцю говорити з клієнтом про дорогі та якісні рішення, а також залагоджувати заперечення “Дорого”

18/ 08/ 2017
  Автор: Валерій Глубоченко, сертифікований бізнес-тренер з великим досвідом публічних виступів, навчання і розвитку груп, а також корпоративного консультування, один з творців тренінгового ринку України, також є засновником кількох НОУ-ХАУ в області переговорів і навчання персоналу, заходи якого відвідали більше 25000 чоловік Тренер надасть приклади скриптів та технік, а студенти під час навчання адаптують їх під свою специфіку, канали продажів і т.д. Як працювати з запереченнями: у вас дорого, я подумаю, у мене вже є постачальник та як навчитися читати думки клієнтів і розуміти, чому вони бурчать і заперечують та як набути  вміння «переступати» через звичні барєри в спілкуванні: ціна, знижка, конкуренти? Унікальні скрипти і техніки, які представить Валерій допоможуть вам розібратися та пізнати мистецтво комунікації з клієнтом, які ви зможете застосувати вже на наступний день для ведення більш ефективних переговорів, а саме: Вісім типів заперечень (що насправді є запереченням)? Як змусити себе слухати навіть негативно налаштованого клієнта? Як каверзні питання і репліки клієнта використовувати, щоб навязати наші умови і продати те, що потрібно нам? Як працювати з частими запереченнями, наприклад, «Дорого»? Як обгрунтувати високу вартість аналогічного продукту в порівнянні з конкурентами? Як працювати із запитом на знижку? Як продовжити розмову, якщо клієнт говорить: «Мені потрібно подумати»? Як правильно торгуватися з клієнтом і не поступатися йому в умовах більше, ніж потрібно? Яка різниця між продажами, які «штовхають» і «притягують»; В чому різниця між «запропонувати умови» і «запропонувати рішення»; Як уникнути конкуренції за ціною; Чому більшість Клієнтів нескінченно заперечують, холодно ставляться до пропозиції або говорять я подумаю; Техніку ефективних торгів Як завоювати довіру клієнтів Як продавати дорогі і складні рішення Як дізнатися про Клієнта щось, чого не знають ваші конкуренти Які цілі на переговори наближають укладення угоди Які питання самоаналізу дозволяють повернути, здавалося б, провальну операцію. Як говорити з клієнтом про нашу продукцію та рішення, щоб він не втратив інтересу Як подолати небажання клієнта нас слухати Як утримувати ініціативу в переговорах і направляти розмову в потрібне русло Основна причина чому клієнт заперечує Як змінити або вплинути на точку зору клієнта Як уникнути проблем в продажах через порівняння за ціною Яким питанням варто закінчувати переговори, щоб завжди завершувати переговори перемогою Як відповідати на питання клієнта «скільки коштує», уточнюючи важливі для клієнта критерії? Як продати ваш товар/послугу за Вашою ціною, а не зі знижкою, яку хоче клієнт? Як утримати ініціативу в переговорах і не втратити контроль в спілкуванні з клієнтом, коли він заперечує або задає «каверзне» питання? Як залагоджувати такі заперечення, як: «дорого», «дайте знижку», «немає грошей»?

Автор: Валерій Глубоченко, сертифікований бізнес-тренер з великим досвідом публічних виступів, навчання і розвитку груп, а також корпоративного консультування, один з творців тренінгового ринку України, також є засновником кількох НОУ-ХАУ в області переговорів і навчання персоналу, заходи якого відвідали більше 25000 чоловік

Тренер надасть приклади скриптів та технік, а студенти під час навчання адаптують їх під свою специфіку, канали продажів і т.д.

Як працювати з запереченнями: “у вас дорого”, “я подумаю”, “у мене вже є постачальник” та як навчитися читати думки клієнтів і розуміти, чому вони бурчать і заперечують та як набути  вміння «переступати» через звичні бар’єри в спілкуванні: ціна, знижка, конкуренти? Унікальні скрипти і техніки, які представить Валерій допоможуть вам розібратися та пізнати мистецтво комунікації з клієнтом, які ви зможете застосувати вже на наступний день для ведення більш ефективних переговорів, а саме:

  • Вісім типів заперечень (що насправді є запереченням)?
  • Як змусити себе слухати навіть негативно налаштованого клієнта?
  • Як каверзні питання і репліки клієнта використовувати, щоб нав’язати наші умови і продати те, що потрібно нам?
  • Як працювати з частими запереченнями, наприклад, «Дорого»?
  • Як обгрунтувати високу вартість аналогічного продукту в порівнянні з конкурентами?
  • Як працювати із запитом на знижку?
  • Як продовжити розмову, якщо клієнт говорить: «Мені потрібно подумати»?
  • Як правильно торгуватися з клієнтом і не поступатися йому в умовах більше, ніж потрібно?
  • Яка різниця між продажами, які «штовхають» і «притягують»;
  • В чому різниця між «запропонувати умови» і «запропонувати рішення»;
  • Як уникнути конкуренції за ціною;
  • Чому більшість Клієнтів нескінченно заперечують, холодно ставляться до пропозиції або говорять “я подумаю”;
  • Техніку ефективних торгів
  • Як завоювати довіру клієнтів
  • Як продавати дорогі і складні рішення
  • Як дізнатися про Клієнта щось, чого не знають ваші конкуренти
  • Які цілі на переговори наближають укладення угоди
  • Які питання самоаналізу дозволяють повернути, здавалося б, провальну операцію.
  • Як говорити з клієнтом про нашу продукцію та рішення, щоб він не втратив інтересу
  • Як подолати небажання клієнта нас слухати
  • Як утримувати ініціативу в переговорах і направляти розмову в потрібне русло
  • Основна причина чому клієнт заперечує
  • Як змінити або вплинути на точку зору клієнта
  • Як уникнути проблем в продажах через порівняння за ціною
  • Яким питанням варто закінчувати переговори, щоб завжди завершувати переговори перемогою
  • Як відповідати на питання клієнта «скільки коштує», уточнюючи важливі для клієнта критерії?
  • Як продати ваш товар/послугу за Вашою ціною, а не зі знижкою, яку хоче клієнт?
  • Як утримати ініціативу в переговорах і не втратити контроль в спілкуванні з клієнтом, коли він заперечує або задає «каверзне» питання?
  • Як залагоджувати такі заперечення, як: «дорого», «дайте знижку», «немає грошей»?

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: