fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

GOLAW успішно захистила інтереси компанії Evyap Trading Ukraine у податковому спорі

29/ 04/ 2020
  GOLAW успішно захистила інтереси провідної міжнародної компанії ТОВ «ЕВЯП ТРЕЙДИНГ УКРАЇНА» – лідера з виробництва косметичних засобів - у спорі з податковим органом про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, винесених на суму понад 65 мільйонів гривень. Основною підставою нарахування штрафних санкцій стали безпідставні висновки податкового органу про начебто безоплатне використання компанією торгових марок своєї материнської компанії-нерезидента при реалізації товарів. Крім того, компанію звинувачували у опосередкованому наданні рекламних послуг нерезиденту через використання українською компанією в рекламі його торгових марок. В свою чергу, такі висновки стали підставою для збільшення податковою доходу компанії на суму в розмірі 4-х відсотків від загального обсягу реалізованих товарів та донарахування податкових зобов’язань з ПДВ. Юристам GOLAW вдалося спростувати незаконні рішення податкового органу та довести необґрунтованість та безпідставність висновків податкового органу, які фактично мали характер припущень та суперечили не лише положенням Податкового кодексу, а й нормам цивільного законодавства щодо порядку використання торгових марок при реалізації товарів та в рекламі. Над проектом працювали юристи практики податкового права GOLAW: партнер, керівник практики Ірина Кальницька та старший юрист Олена Сулима.

GOLAW успішно захистила інтереси провідної міжнародної компанії ТОВ «ЕВ’ЯП ТРЕЙДИНГ УКРАЇНА» – лідера з виробництва косметичних засобів – у спорі з податковим органом про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, винесених на суму понад 65 мільйонів гривень.

Основною підставою нарахування штрафних санкцій стали безпідставні висновки податкового органу про начебто безоплатне використання компанією торгових марок своєї материнської компанії-нерезидента при реалізації товарів. Крім того, компанію звинувачували у опосередкованому наданні рекламних послуг нерезиденту через використання українською компанією в рекламі його торгових марок. В свою чергу, такі висновки стали підставою для збільшення податковою доходу компанії на суму в розмірі 4-х відсотків від загального обсягу реалізованих товарів та донарахування податкових зобов’язань з ПДВ.

Юристам GOLAW вдалося спростувати незаконні рішення податкового органу та довести необґрунтованість та безпідставність висновків податкового органу, які фактично мали характер припущень та суперечили не лише положенням Податкового кодексу, а й нормам цивільного законодавства щодо порядку використання торгових марок при реалізації товарів та в рекламі.

Над проектом працювали юристи практики податкового права GOLAW: партнер, керівник практики Ірина Кальницька та старший юрист Олена Сулима.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: