fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Glusco демонструє зростання роздрібних продажів у 2018 році

05/ 03/ 2018
  Реалізація нафтопродуктів у роздріб (в літрах) на АЗК мережі Glusco у 2018 році зросла на 7% у січні і на 15% у лютому в порівнянні з аналогічними періодами 2017 року. Продажі товарів у Glusco маркетах при АЗК у грошовому вираженні також збільшилися на 15% у перші два місяці 2018 року порівняно з січнем і лютим 2017 року. Серед факторів зростання в компанії відзначають розвиток напрямку продажів зрідженого газу, стимулювання збуту за допомогою маркетингових активностей, запуск власної програми лояльності Glusco Club. Так, частка реалізації пального по карті лояльності Glusco Club у загальній структурі реалізації збільшилася до 42%, а сумарна частка реалізації через обидві програми лояльності - Maxi card і Glusco Club збільшилася з 43% у 2017 році до 58% станом на 1 березня 2018 року. Варто зазначити, що середній паливний чек учасника Glusco Club на 34% вище ніж чек покупців, які ще не приєдналися до програми лояльності Glusco. «У 2016 році компанія, яку придбав новий власник, перебувала у майже повному занепаді. Але завдяки новій системі управління, побудові успішної маркетингової стратегії і сучасним підходам до ведення бізнесу, тенденція змінилася. Сьогодні ми спостерігаємо помітне поліпшення ситуації продажів пального і товарів у нашій мережі АЗК та відповідне збільшення частки ринку Glusco у роздрібному сегменті. Більш того, у 2018 році ми продовжуємо відкривати автозаправні комплекси під новим брендом і активно працювати над поліпшенням сервісу на наших АЗК, що також повинно позитивно позначитися на операційних результатах компанії», - відзначає директор з маркетингу і комунікацій компанії «Глуско Україна» Юлія Жаткіна. Довідка про компанію: Компанія «Глуско Україна» є дочірньою структурою Glusco Energy S.A. (Швейцарія). Наприкінці 2016 року АМКУ дозволив придбати бізнес «Роснефти» в Україні швейцарській компанії Glusco Energy S.A. Кінцевий бенефіціар компанії - Нісан Моїсеєв. Роздрібний бізнес компанії «Глуско» в Україні налічує 127 АЗК і 6 нафтобаз. Деталі про компанію: www.glusco.swiss

Реалізація нафтопродуктів у роздріб (в літрах) на АЗК мережі Glusco у 2018 році зросла на 7% у січні і на 15% у лютому в порівнянні з аналогічними періодами 2017 року. Продажі товарів у Glusco маркетах при АЗК у грошовому вираженні також збільшилися на 15% у перші два місяці 2018 року порівняно з січнем і лютим 2017 року.

Серед факторів зростання в компанії відзначають розвиток напрямку продажів зрідженого газу, стимулювання збуту за допомогою маркетингових активностей, запуск власної програми лояльності Glusco Club.

Так, частка реалізації пального по карті лояльності Glusco Club у загальній структурі реалізації збільшилася до 42%, а сумарна частка реалізації через обидві програми лояльності – Maxi card і Glusco Club збільшилася з 43% у 2017 році до 58% станом на 1 березня 2018 року. Варто зазначити, що середній паливний чек учасника Glusco Club на 34% вище ніж чек покупців, які ще не приєдналися до програми лояльності Glusco.

«У 2016 році компанія, яку придбав новий власник, перебувала у майже повному занепаді. Але завдяки новій системі управління, побудові успішної маркетингової стратегії і сучасним підходам до ведення бізнесу, тенденція змінилася. Сьогодні ми спостерігаємо помітне поліпшення ситуації продажів пального і товарів у нашій мережі АЗК та відповідне збільшення частки ринку Glusco у роздрібному сегменті. Більш того, у 2018 році ми продовжуємо відкривати автозаправні комплекси під новим брендом і активно працювати над поліпшенням сервісу на наших АЗК, що також повинно позитивно позначитися на операційних результатах компанії», – відзначає директор з маркетингу і комунікацій компанії «Глуско Україна» Юлія Жаткіна.

Довідка про компанію:

Компанія «Глуско Україна» є дочірньою структурою Glusco Energy S.A. (Швейцарія). Наприкінці 2016 року АМКУ дозволив придбати бізнес «Роснефти» в Україні швейцарській компанії Glusco Energy S.A. Кінцевий бенефіціар компанії – Нісан Моїсеєв. Роздрібний бізнес компанії «Глуско» в Україні налічує 127 АЗК і 6 нафтобаз.

Деталі про компанію: www.glusco.swiss

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: