fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Фокстрот за перший місяць війни сплатив 22,44 млн грн. податків

25/ 03/ 2022
  Під час військових дій ритейлер залишається найбільшим працюючим продавцем електроніки в Україні, утримує робочі місця, зберіг більшість сервісів, відкрив 4 пункти для переселенців та видав допомоги на майже 6 млн грн, задовільнивши близько 500 запитів від українців. Фокстрот підбив результати роботи зі збереження бізнесу та допомоги Україні у перший місяць війни. За словами виконавчого директора Фокстрот Олексія Зозулі, компанія з перших днів війни поставила перед собою 4 задачі та створила штаб із їх реалізації. Задача 1: продовжити операційну діяльність мережі Фокстрот, де не ведуться прямі бойові дії, мінімізувати збитки від воєнних дій, утримати робочі місця та допомогти співробітникам з евакуацією. Із початком бойових дій Фокстрот створив резервний офіс у Львові, який став осередком антикризової роботи, логістичним центром компанії. Результат: 105 працюючих Фокстротів в Україні, що складає 60% довоєнної кількості торгових точок мережі. Третина персоналу продовжує працювати в магазинах та на сервісі, близько сотні співробітників знаходяться в лавах тероборони і Збройних Сил, компанія утримує за ними робочі місця та заробітну платню. За цей період компанія перерахувала 22,44 млн грн податку до державного бюджету. Спільно з ПриватБанком на всіх торгових точках компанія організувала послугу «Зняття готівки до 6000 грн» (за умови доступної суми в касі). Задача 2: організувати синергію світових продавців електроніки задля підсилення економіки та надання гуманітарної допомоги Україні. Із перших днів війни росії в Україні менеджмент Фокстрот як єдиного українського члена Euronics Groupрозпочав переговори зі світовими ритейлерами електроніки про підтримку України. Результат: Euronics Group через неурядову організацію Giro 555 виділила Україні майже 700 тис. євро, за які українцям допоможуть житлом, засобами санітарії, чистою питною водою, їжею та медичною допомогою. Задача 3: максимум підтримки збоку компанії у боротьбі за незалежність України. Найбільший в Україні ритейлер побутової техніки та електроніки з перших днів війни розпочав прийом запитів на допомогу та видачу техніки українцям, які потребували допомоги. Результат: За місяць війни кількість опрацьованих запитів на допомогу сягнула майже 500, а сума допомоги наближається до 6 млн грн. Пріоритетні напрямки роботи – допомога ЗСУ, військовим шпиталям, рятувальникам, силам територіальної оборони, мешканцям міст, що приймають біженців з районів бойових дій. В штабі «Допомога нашим» збиралася уся інформація щодо потреб українців: запити надходили від співробітників, які пішли в ТРО чи залишили власні домівки, з call-центру компанії, з соціальних мереж тощо. У компанії  відзначили вагому підтримку у допомозі українцям світових виробників техніки – Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups, Gorienie,  Indesit, BEKO, Altus, Hisense, Kivi, Sony, Indesit, Whirpool, Delonghi – усі вони заявили про часткову чи повну (як-от Philips в акції «Допомога тим, хто її потребує») компенсацію виданої ритейлерами України техніки її захисникам, волонтерам, переселенцям. Задача 4: підготувати низку пунктів для прийому переселенців на об’єктах Фокстрот у західних регіонах Україні. Компанія ініціювала організацію декількох пунктів, аби забезпечити комфорт евакуйованих з місць бойових дій українців, які транзитом виїжджають до європейських країн. Результат: у березні відкрилися 2 корпоративні пункти з прийому біженців в магазинах Фокстрот у Львові (вул. Княгині Ольги, 106) на 50 місць та Луцьку (пр. Волі) на 15 місць. «Готуємо до відкриття такі готелі Фокстрот у містах Чернівці (на 30-40 місць) та Ужгороді (20-30 місць), у людей буде можливість зупинитися і провести кілька днів у нормальних умовах. Наші центри облаштовані кухнями, душовими, спальними місцями. «Фокстрот як бізнес був народжений у  перші роки незалежності України, стояв у витоків галузі торгівлі електроніки, задавав стандарти не гірше європейських, відстоював засади підприємництва з рівними умовами для всіх. Тому у загрозливі військові часи ми робимо все можливе, аби зберегти  ці цінності»,  - прокоментував перші результати роботи компанії пыд час війни Валерій Маковецький, співзасновник бренду Фокстрот.

Під час військових дій ритейлер залишається найбільшим працюючим продавцем електроніки в Україні, утримує робочі місця, зберіг більшість сервісів, відкрив 4 пункти для переселенців та видав допомоги на майже 6 млн грн, задовільнивши близько 500 запитів від українців.

Фокстрот підбив результати роботи зі збереження бізнесу та допомоги Україні у перший місяць війни. За словами виконавчого директора Фокстрот Олексія Зозулі, компанія з перших днів війни поставила перед собою 4 задачі та створила штаб із їх реалізації.

Задача 1: продовжити операційну діяльність мережі Фокстрот, де не ведуться прямі бойові дії, мінімізувати збитки від воєнних дій, утримати робочі місця та допомогти співробітникам з евакуацією.

Із початком бойових дій Фокстрот створив резервний офіс у Львові, який став осередком антикризової роботи, логістичним центром компанії.

Результат: 105 працюючих Фокстротів в Україні, що складає 60% довоєнної кількості торгових точок мережі. Третина персоналу продовжує працювати в магазинах та на сервісі, близько сотні співробітників знаходяться в лавах тероборони і Збройних Сил, компанія утримує за ними робочі місця та заробітну платню.

За цей період компанія перерахувала 22,44 млн грн податку до державного бюджету. Спільно з ПриватБанком на всіх торгових точках компанія організувала послугу «Зняття готівки до 6000 грн» (за умови доступної суми в касі).

Задача 2: організувати синергію світових продавців електроніки задля підсилення економіки та надання гуманітарної допомоги Україні.

Із перших днів війни росії в Україні менеджмент Фокстрот як єдиного українського члена Euronics Groupрозпочав переговори зі світовими ритейлерами електроніки про підтримку України.

Результат: Euronics Group через неурядову організацію Giro 555 виділила Україні майже 700 тис. євро, за які українцям допоможуть житлом, засобами санітарії, чистою питною водою, їжею та медичною допомогою.

Задача 3: максимум підтримки збоку компанії у боротьбі за незалежність України. Найбільший в Україні ритейлер побутової техніки та електроніки з перших днів війни розпочав прийом запитів на допомогу та видачу техніки українцям, які потребували допомоги.

Результат: За місяць війни кількість опрацьованих запитів на допомогу сягнула майже 500, а сума допомоги наближається до 6 млн грн. Пріоритетні напрямки роботи – допомога ЗСУ, військовим шпиталям, рятувальникам, силам територіальної оборони, мешканцям міст, що приймають біженців з районів бойових дій. В штабі «Допомога нашим» збиралася уся інформація щодо потреб українців: запити надходили від співробітників, які пішли в ТРО чи залишили власні домівки, з call-центру компанії, з соціальних мереж тощо. У компанії  відзначили вагому підтримку у допомозі українцям світових виробників техніки – Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups, Gorienie,  Indesit, BEKO, Altus, Hisense, Kivi, Sony, Indesit, Whirpool, Delonghi – усі вони заявили про часткову чи повну (як-от Philips в акції «Допомога тим, хто її потребує») компенсацію виданої ритейлерами України техніки її захисникам, волонтерам, переселенцям.

Задача 4: підготувати низку пунктів для прийому переселенців на об’єктах Фокстрот у західних регіонах Україні. Компанія ініціювала організацію декількох пунктів, аби забезпечити комфорт евакуйованих з місць бойових дій українців, які транзитом виїжджають до європейських країн.

Результат: у березні відкрилися 2 корпоративні пункти з прийому біженців в магазинах Фокстрот у Львові (вул. Княгині Ольги, 106) на 50 місць та Луцьку (пр. Волі) на 15 місць. «Готуємо до відкриття такі готелі Фокстрот у містах Чернівці (на 30-40 місць) та Ужгороді (20-30 місць), у людей буде можливість зупинитися і провести кілька днів у нормальних умовах. Наші центри облаштовані кухнями, душовими, спальними місцями.

«Фокстрот як бізнес був народжений у  перші роки незалежності України, стояв у витоків галузі торгівлі електроніки, задавав стандарти не гірше європейських, відстоював засади підприємництва з рівними умовами для всіх. Тому у загрозливі військові часи ми робимо все можливе, аби зберегти  ці цінності»,  – прокоментував перші результати роботи компанії пыд час війни Валерій Маковецький, співзасновник бренду Фокстрот.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: