fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Фліси від Decathlon: 10 років відповідального підходу

23/ 11/ 2021
    Французький спортивний бренд Decathlon нещодавно відсвяткував 10-річчя одного зі своїх іконічних продуктів - флісу з екологічним дизайном. Він створений під власним туристичним брендом Decathlon - Quechua. Як бренд, що народився в самому серці гір у французьких Альпах, Quechua ставить собі за мету зробити походи доступними якомога більшій кількості людей. Перші фліси від Decathlon та Quechua з’явилися ще у 1987 році. Але саме у 2010 році відбулося екологічне зрушення, коли зявився перший фліс Quechua з еко-дизайном. З того часу ця модель змінила основний матеріал на перероблений поліестер - пряжу, яка має ті ж технічні характеристики, що і класична пряжа (легкість, повітропроникність, швидке висихання), але при цьому вона значно екологічніша. Ми подумали, що якщо ми не можемо заборонити поліестер - важливий компонент флісової технології, то ми можемо обійтися без нового поліестеру. І ми поставили собі завдання в 2010 році запропонувати фліс, на 100% виготовлений з перероблених пластикових пляшок, - розповідає Еммануель Франсуа, менеджер з продукції флісу у 2010 році. Тож з 2010 року більшість флісів від Decathlon  виготовляються із переробленої поліефірної пряжі. Цей матеріал здебільшого виготовляється з перероблених пластикових пляшок.  В середньому для виготовлення флісу з переробленого поліестеру потрібно від 9 до 10 пляшок (залежно від моделі та розміру виробу). Тим не менш, пошук більш екологічного дизайну є щоденним завданням, зазначають у компанії, і команди Quechua та Decathlon продовжують надалі працювати над новими рішеннями, які матимуть ще менший вплив на навколишнє середовище Decathlon знаний як світовий лідер спортивного рітейлу, що спеціалізується на розробці, виробництві та роздрібній торгівлі спортивними товарами для більш ніж сімдесяти видів спорту. Місія компанії Decathlon полягає в тому, щоб зробити спорт доступним для багатьох, пропонуючи найбільший асортимент спортивних товарів в одному місці з найкращим співвідношенням ціна/якість. Зараз в Україні функціонує три фізичні магазини в Києві (за адресою: пр. Бандери 15-Г, вул. Берковецька, 6 та вул. Г.Хоткевича 1-В), а також один в Одесі (Південна дорога 101-А), крім того товари можна придбати в інтернет-магазині.
01/

 

Французький спортивний бренд Decathlon нещодавно відсвяткував 10-річчя одного зі своїх іконічних продуктів – флісу з екологічним дизайном. Він створений під власним туристичним брендом Decathlon – Quechua.

Як бренд, що народився в самому серці гір у французьких Альпах, Quechua ставить собі за мету зробити походи доступними якомога більшій кількості людей. Перші фліси від Decathlon та Quechua з’явилися ще у 1987 році. Але саме у 2010 році відбулося екологічне зрушення, коли з’явився перший фліс Quechua з еко-дизайном.

З того часу ця модель змінила основний матеріал на перероблений поліестер – пряжу, яка має ті ж технічні характеристики, що і класична пряжа (легкість, повітропроникність, швидке висихання), але при цьому вона значно екологічніша.

“Ми подумали, що якщо ми не можемо заборонити поліестер – важливий компонент “флісової технології”, то ми можемо обійтися без нового поліестеру. І ми поставили собі завдання в 2010 році запропонувати фліс, на 100% виготовлений з перероблених пластикових пляшок”, – розповідає Еммануель Франсуа, менеджер з продукції флісу у 2010 році.

Тож з 2010 року більшість флісів від Decathlon  виготовляються із переробленої поліефірної пряжі. Цей матеріал здебільшого виготовляється з перероблених пластикових пляшок.  В середньому для виготовлення флісу з переробленого поліестеру потрібно від 9 до 10 пляшок (залежно від моделі та розміру виробу).

Тим не менш, пошук більш екологічного дизайну є щоденним завданням, зазначають у компанії, і команди Quechua та Decathlon продовжують надалі працювати над новими рішеннями, які матимуть ще менший вплив на навколишнє середовище

Decathlon знаний як світовий лідер спортивного рітейлу, що спеціалізується на розробці, виробництві та роздрібній торгівлі спортивними товарами для більш ніж сімдесяти видів спорту. Місія компанії Decathlon полягає в тому, щоб зробити спорт доступним для багатьох, пропонуючи найбільший асортимент спортивних товарів в одному місці з найкращим співвідношенням ціна/якість.

Зараз в Україні функціонує три фізичні магазини в Києві (за адресою: пр. Бандери 15-Г, вул. Берковецька, 6 та вул. Г.Хоткевича 1-В), а також один в Одесі (Південна дорога 101-А), крім того товари можна придбати в інтернет-магазині.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: