fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція ЕВА у Харкові: «Універсальність системи ЕДО для бізнесу – від ІТ до агро. Специфіка використання»

  • Дата: 17/05/2018 (ЧТ)
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Конференц-зал «SigmaBleyzer», вул. Сумська, 49, 5 пов.

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція ЕВА у Харкові: «Універсальність системи ЕДО для бізнесу – від ІТ до агро. Специфіка використання». Дата: 17 травня2018. Час: 16:00 18:00. Місце проведення: Конференц-зал «SigmaBleyzer», вул. Сумська, 49, 5 пов.. У світі, де роботифікація рутинних робочих процесів давно стала нормою, тисячі висококваліфікованих співробітників витрачають цінний час на друк, підписання паперових документів і заклеювання конвертів. І це в той час як усе готово для обміну документами онлайн: наявність електронного цифрового підпису в усіх суб’єктів господарювання і необхідних сервісів для їх використання. На зустрічі розберемося, що ж заважає нам економити десятки робочих годин вкупі із сотнями тисяч гривень при переході на ЕДО. Програма лекції: Електронний документообіг на підприємстві: з чого розпочати, як визначити свої потреби, як швидко отримати результат Як підлаштувати сервіс ЕДО під потреби своєї компанії. Досвід клієнтів сервісу «Вчасно» Бонус для кожного учасника – 2 місяці безкоштовного користування сервісом «Вчасно»! Запрошуються члени Асоціації за попередньою реєстрацією.Спікери. Максим Коломієць. Керівник дилерських продажів сервісу «Вчасно». Павло Горшков. Фахівець з розвитку бізнесу сервісу «Вчасно». Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ася Корсунська. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 057 716 00 50.

У світі, де роботифікація рутинних робочих процесів давно стала нормою, тисячі висококваліфікованих співробітників витрачають цінний час на друк, підписання паперових документів і заклеювання конвертів. І це в той час як усе готово для обміну документами онлайн: наявність електронного цифрового підпису в усіх суб’єктів господарювання і необхідних сервісів для їх використання.

На зустрічі розберемося, що ж заважає нам економити десятки робочих годин вкупі із сотнями тисяч гривень при переході на ЕДО.

Програма лекції:

  1. Електронний документообіг на підприємстві: з чого розпочати, як визначити свої потреби, як швидко отримати результат
  2. Як підлаштувати сервіс ЕДО під потреби своєї компанії. Досвід клієнтів сервісу «Вчасно»

Бонус для кожного учасника – 2 місяці безкоштовного користування сервісом «Вчасно»!

Запрошуються члени Асоціації за попередньою реєстрацією.

Спікери

1 / 2
Максим Коломієць
Керівник дилерських продажів сервісу «Вчасно»
Павло Горшков
Фахівець з розвитку бізнесу сервісу «Вчасно»
Максим Коломієць
Павло Горшков

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ася Корсунська

Зв'язатись
057 716 00 50

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: