fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Q&A SESSION Unlimit Ukraine: Як не розгубити клієнтів під час карантину?

  • Дата: 14/05/2020 (ЧТ)
  • Мова: Українська (без перекладу)
  • Час: 10:00 - 11:00
  • Початок реєстрації09:45
Місце проведення:

Online webinar

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Q&A SESSION Unlimit Ukraine: Як не розгубити клієнтів під час карантину?. Дата: 14 травня2020. Час: 10:00 11:00. Мова: Українська (без перекладу). Початок реєстрації 09:45. Місце проведення: Online webinar . Реєстрацію завершено!   Проект Unlimit Ukraine запрошує приєднатись до інтерактивного вебінару представників малого та середнього бізнесу.  Ми пропонуємо долучитися до цікавого формату заходу Q&A session та обговорити актуальну тему сьогодення «Як не розгубити клієнтів під час карантину?» разом із Експертом No1 з сервісу в Україні, засновницею Vladychynska Consulting, авторкою та викладачкою Першої в Україні Школи сервісу- Анастасією Владичинською.  Анастасія Владичинська- єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією DiJuliusGoup. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Провідний спікер національних і міжнародних форумів і конференцій. Професійний спікер Національної асоціації спікерів в Нью-Йорку. На Q&A session Анастасія Владичинська готова обговорити з Вами наступні питання: Що буде після завершення карантину? До кого підуть Ваші існуючі клієнти? Чи будуть мати бажання повернутись саме до Вас? Якщо Ви не впевнені в відповідях на ці питання, то варто задуматися про сервісні цінності Вашої компанії. Як результат, Ви зрозумієте де є прогалини та над чим варто працювати. Анастасія Владичинська відповість на Ваші питання. Ви можете заздалегідь підготувати питання та надіслати їх нам. У програмі вебінару: 09:45 – Онлайн реєстрація учасників 10:00 – Вітальне слово від менеджера проекту Unlimit Ukraine, Олени Еро 10:05 – Q&A session «Як не розгубити клієнтів під час карантину?» 11:05- Завершення вебінару Декілька правил: До участі запрошуються керівники компаній, які розуміють, що варто тримати контакт з клієнтами навіть під час карантину. Поспішайте зареєструватися вже сьогодні. Попередня реєстрація обов’язкова. Чекаємо Вас на Q&A session, щоб отримати знання та ідеї, які дозволять покращити та відкрити нові шляхи для розвитку Вашого бізнесу. Головний партнер Спікери. Анастасія Владичинська. Консультантка та спікерка з міжнародного обслуговування клієнтів, сертифікована консультантка з питань клієнтського досвіду, засновниця Vladychynska Consulting, професорка Києво-Могилянської бізнес-школи, допомагає брендам вищого рівня утримувати своїх клієнтів шляхом переосмислення досвіду своїх співробітників і клієнтів, щоб вони могли порушити роботу своєї галузі.. Олена Еро. Менеджер проекту підтримки та розвитку малого та середнього бізнесу Unlimit Ukraine by EBA. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Олена Еро. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 218 09 05.

Реєстрацію завершено!

 

Проект Unlimit Ukraine запрошує приєднатись до інтерактивного вебінару представників малого та середнього бізнесу

Ми пропонуємо долучитися до цікавого формату заходу Q&A session та обговорити актуальну тему сьогодення «Як не розгубити клієнтів під час карантину?» разом із Експертом No1 з сервісу в Україні, засновницею Vladychynska Consulting, авторкою та викладачкою Першої в Україні Школи сервісу- Анастасією Владичинською. 

Анастасія Владичинська– єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією DiJuliusGoup. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Провідний спікер національних і міжнародних форумів і конференцій. Професійний спікер Національної асоціації спікерів в Нью-Йорку.

На Q&A session Анастасія Владичинська готова обговорити з Вами наступні питання:

  • Що буде після завершення карантину?
  • До кого підуть Ваші існуючі клієнти?
  • Чи будуть мати бажання повернутись саме до Вас?
  • Якщо Ви не впевнені в відповідях на ці питання, то варто задуматися про сервісні цінності Вашої компанії.

Як результат, Ви зрозумієте де є прогалини та над чим варто працювати.

Анастасія Владичинська відповість на Ваші питання.

Ви можете заздалегідь підготувати питання та надіслати їх нам.

У програмі вебінару:

  • 09:45 – Онлайн реєстрація учасників
  • 10:00 – Вітальне слово від менеджера проекту Unlimit Ukraine, Олени Еро
  • 10:05 – Q&A session «Як не розгубити клієнтів під час карантину?»
  • 11:05- Завершення вебінару

Декілька правил:

До участі запрошуються керівники компаній, які розуміють, що варто тримати контакт з клієнтами навіть під час карантину.

Поспішайте зареєструватися вже сьогодні.

Попередня реєстрація обов’язкова.

Чекаємо Вас на Q&A session, щоб отримати знання та ідеї, які дозволять покращити та відкрити нові шляхи для розвитку Вашого бізнесу.

Головний партнер

Спікери

1 / 2
Анастасія Владичинська
Консультантка та спікерка з міжнародного обслуговування клієнтів, сертифікована консультантка з питань клієнтського досвіду, засновниця Vladychynska Consulting, професорка Києво-Могилянської бізнес-школи, допомагає брендам вищого рівня утримувати своїх клієнтів шляхом переосмислення досвіду своїх співробітників і клієнтів, щоб вони могли порушити роботу своєї галузі.
Олена Еро
Менеджер проекту підтримки та розвитку малого та середнього бізнесу Unlimit Ukraine by EBA
Анастасія Владичинська
Олена Еро

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Олена Еро

Зв'язатись
067 218 09 05
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Форма реєстрації (ФОП або ТОВ)
Ви можете задати питання Анастасії Владичинській перед заходом
Зареєструватися
Закрити - 2
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: