fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з комплаєнс

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з комплаєнс. Дата: 13 травня2019. Час: 16:00 19:00. Місце проведення: офіс Європейської Бізнес Асоціації (Андріївський узвіз, 1А, конференц-зал STEFES). В українському суспільстві все частіше використовується термін «Kомплаєнс». Так що таке «Комплаєнс»? Це однозначно дещо більше, ніж просто виконання вимог закону. Це правила введення бізнесу, які ґрунтуються на чесному відношенні до працівників, клієнтів та ділових партнерів, а також в цілому до суспільства, в якому працює компанія. При цьому Комплаєнс – це не просто звід правил і процедур, це безперервний процес, який допомагає зрозуміти працівникам як діяти чесно та приймати правильні рішення щодня. Забезпечення дотримання Комплаєнс процедур допоможе вашій компанії запобігати та виявляти порушення правил, а також може врятувати вашу організацію від штрафів і позовів та в цілому сприятиме процвітанню та стабільності вашої компанії. Команда Центру професійного розвитку Асоціації пропонує вам долучитися до програми та відкрити для себе нові знання в сфері Комплаєнс.  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Юристи in-house та менеджери компаній, які хотіли б збагатити знання у сфері Комплаєнс; Практикуючі юристи; HR-спеціалісти, які хотіли б збагатити свої знання у сфері Комплаєнс; Усі, хто бажає розширити та поглибити професійні навички та кваліфікацію у сфері Комплаєнс. Під час проходження модулів ви Дізнаєтесь, як правильно та легко дотримуватись вимог Комплаєнс та транслювати їх «внутрішньому клієнту»; Вивчите основні питання нового регулювання ЄС щодо захисту персональних даних (GDPR); Дізнаєтесь, як знизити ризики у сфері Комплаєнс; Дізнаєтесь, чому HR-комплаєнс є необхідним елементом зменшення ризиків компанії; Покращите знання у сфері Anti-Bribery та антикорупційного Комплаєнсу; Ознайомитесь з основними положеннями Санкційного Комплаєнсу; Поглибите свої знання в антимонопольному комплаєнсі, а також дізнаєтесь про наслідки порушення антимонопольного законодавства на практичних кейсах; Обміняєтесь найкращим практичним досвідом у сфері Комплаєнс та дізнаєтесь про «історії успіху» компаній з ефективною внутрішньою системою Комплаєнс. ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1  –  13 травня,  2019 11 принципів ефективної комплаєнс програми та їх імплементація у бізнесі ТРЕНЕР Тетяна Кирик, директор з комплаєнс та етики Київстар (група компаній VEON), працює на позиції комплаєнс директора Київстар з 2014 по теперішній час. Тетяна – юрист за фахом, має більш ніж 20-літній досвід керівництва юридичними службами в міжнародних та українських компаніях: Мрія Агрохолдинг, Карлсберг Україна, КПМГ Україна, BUNGE Україна, Ілта, має диплом юриста Київського університету ім. Тараса Швченка та диплом спеціаліста з інтелектуальної власності та права, Міжнародний Сертифікат з комплаєнс (Міжнародної асоціації з комплаєнс), Великобританія. Історія виникнення, звідки походять ці принципи та як вони були сформульовані. Короткий огляд джерел міжнародного антикорупційного законодавства, включаючи US FCPA (Закон США про запобігання та протидію корупції за кордоном) та UK Bribery Act (Закон Великобританії про хабарництво) та їх застосування в іноземних компаніях, зокрема в Україні. Занурення в усі 11 принципів ефективної комплаєнс програми на прикладах з досвіду групи компаній Veon та Київстар. МОДУЛЬ 2 – 15 травня , 2019 Захист персональних даних та GDPR комплаєнс: практичний підхід  ТРЕНЕРИ Олексій Столяренко, радник міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, керівник практики IT/TMT, протягом останніх 10 років супроводжував більшість ключових трансакцій у галузі ІТ/ТМТ в Україні.  Андрій Фіногін, старший юрист у групі корпоративного права/M&A міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, має досвід роботи більше, ніж 8 років над складними фінансовими операціями, міжнародними злиттями та поглинаннями та угодами із залучення капіталу у галузі технологій, працював глобальним керівником юридичного департаменту транснаціональної ІТ-компанії, та керував масштабними проектами у сфері захисту персональних даних.  Станіслав Коваленко, офіцер із захисту даних авіакомпанії МАУ, сертифікований фахівець із захисту персональних даних (IATA), консультант, тренер з питань комплаєнс, має досвід роботи більше ніж 13 років в юриспруденції, пройшов навчання у Швейцарії (2016) та Нідерландах (2018) з теми Захист персональних даних. GDPR та Україна: чому варто турбуватися про це сьогодні.  GDPR в дії: практика застосування.   Топ-5 практичних кроків до відповідності.  МОДУЛЬ 3 – 20 травня, 2019 Антимонопольний комплаєнс  ТРЕНЕР Тренер: Ольга Лук’янова, керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має більш ніж 27-річний досвід роботи як юрист та 20 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School. Ринок та конкурентна поведінка Горизонтальні домовленості Вертикальні домовленості Зловживання домінуючим (монопольним) становищем на ринку Поведінка в асоціаціях та інших торгових групах Дозволи та заборони Внутрішня та зовнішня кореспонденція Наслідки порушення антимонопольного законодавства Правила звільнення від відповідальності МОДУЛЬ 4 – 22 травня, 2019 Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс ТРЕНЕР Анна Жарова, керівник юридичної та комплаєнс служби ТОВ «Філіпс Україна», має 10-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone та Unilever Історія хабарництва Законодавство про корупцію та хабарництво. Закон США «Про корупцію за кордоном»: FCPA справи Конфлікт інтересів. Cases studies Подарунки, представницькі видатки та благодійні внески. Cases studies МОДУЛЬ 5 – 27 травня, 2019 HR комплаєнс ТРЕНЕР Тетяна Іванович, радник, адвокат, керівник напрямку приватних клієнтів, напрямку праці та зайнятості, ADER HABER. HR-комплаєнс як необхідна складова зниження ризиків для компанії Чому роль HR настільки важлива в комплаєнсі? Конфлікти інтересів (перевірка до працевлаштування). Case study Комплаєнс у трудовому праві. Ризики відповідальності відповідно до законодавства України про працю МОДУЛЬ 6 – 29 травня, 2019 Перевірка благонадійності або Due Diligence сторонніх організацій  ТРЕНЕР Олена Лімакова, керівник юридичного департаменту компанії Sandoz, фармацевтичної компанії групи Novartis. З 2000 року працювала в сфері юриспруденції компаній: British American Tobacco, Wrigley, Ferrero. Типи ризиків, пов’язаних зі сторонніми організаціями Підготовчі етапи для запуску системи перевірки благонадійності Найсучасніші стандарти та процес управління ризиками сторонніх організацій Розподіл сфер відповідальності учасників процесу перевірки благонадійності МОДУЛЬ 7 – 3 червня, 2019 Санкційний Комплаєнс ТРЕНЕРИ Олексій Поволоцький, директор з корпоративного управління, ризик менеджменту та комплаєнс компанії ДТЕК. Катерина Науменко, начальник відділу комплаєнс, ДТЕК.   Олександр Бабіч, провідний фахівець з комплаєнс, ДТЕК. Вступ до поняття міжнародних санкцій Українські санкції Американські санкції Європейські санкції Перевірка клієнтів щодо санкцій Case study МОДУЛЬ 8 –  5 червня, 2019 Зниження Комплаєнс ризиків (англійською мовою) ТРЕНЕР Аріо Дехгані (англомовний тренер), радник, керівник практики Комплаєнс та юридичної практики ЄС компанії Redcliffe Partners, має більш ніж 10-річний досвід роботи у сфері Комплаєнс, включаючи впровадження та оцінку внутрішніх систем Комплаєнсу, проводення Комплаєнс розслідувань та тренінгів для внутрішніх комплаєнс офіцерів. Його експертиза включає консультування глобальних клієнтів у хімічній галузі, науковій, галузі електроніки та IT, автомобілебудуванні, у секторі товарів широкого вжитку та енергетики. Комплаєнс ризики – це більше ніж антикорупційний Комплаєнс. Основні зони ризику слід перевіряти двічі!  Чому Комплаєнс ризики серйозно сприймають? Чому, головним чином, управління результатами порушень Комплаєнсу може бути дуже дорогим?  Чому написані політики відкладають у довгий ящик та доброї волі зазвичай недостатньо? «Копіювати-вставити» – дуже небезпечно та недостатньо! Необхідність індивідуального підходу Міжнародні правові режими з екстериторіальним ефектом в Україні Ви знайомі зі всіма ризиками, що надходять із зовнішніх правових режимів? Ви готові до них? Роль Compliance Officer – чому він повинен бути більше ніж молодик, який раніше робив каву і який тепер отримує на 50 доларів США більше на місяць  Які переваги надає бізнесу зниження Комплаєнс ризиків? Як побудувати сильну Комплаєнс культуру відповідності та процеси перевірки – чи існує у вас культура в кращому вигляді, ніж просто політики на папері? Чому моніторинг не означає переслідування, а навпаки є більш заохочувальним  Базові елементи, які повинна мати компанія    Спікери. Тетяна Кирик. Директор з комплаєнс та етики Київстар (група компаній VEON) працює на позиції Комплаєнс директора Київстар з 2014 по теперішній час. Тетяна – юрист за фахом, має більш ніж 20-літній досвід керівництва юридичними службами в міжнародних та українських компаніях: Мрія Агрохолдинг, Карлсберг Україна, КПМГ Україна, BUNGE Україна, Ілта, має диплом юриста Київського університету ім. Тараса Швченка та диплом спеціаліста з інтелектуальної власності та права, Міжнародний Сертифікат з комплаєнс (Міжнародної асоціації з комплаєнс), Великобританія.. Олексій Столяренко. Радник міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, керівник практики IT/TMT. Андрій Фіногін. старший юрист у групі корпоративного права/M&A міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, має досвід роботи більше, ніж 8 років над складними фінансовими операціями, міжнародними злиттями та поглинаннями та угодами із залучення капіталу у галузі технологій, працював глобальним керівником юридичного департаменту транснаціональної ІТ-компанії, та керував масштабними проектами у сфері захисту персональних даних. . Станіслав Коваленко. комплаєнс офіцер, офіцер із захисту даних авіакомпанії «МАУ», голова комітету з питань захисту даних Міжнародної асоціації радників та член Міжнародної асоціації професіоналів з питань конфіденційності, сертифікований фахівець із захисту персональних даних (IATA), консультант, тренер з питань комплаєнсу, має досвід роботи більше ніж 15 років в юриспруденції, пройшов навчання у Швейцарії (2016) та Нідерландах (2018) з теми «Захист персональних даних».. Ольга Лук’янова. керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має 32-річний досвід роботи як юрист та 25 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.. Анна Жарова. Радник міжнародної компанії, має 13-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone, Unilever та Philips.. Тетяна Іванович. радник, адвокат, керівник напрямку приватних клієнтів, напрямку праці та зайнятості, ADER HABER.. Олена Лімакова. керівник юридичного департаменту та уповноважений з етики ведення бізнесу у компанії Sandoz, фармацевтичної компанії групи Novartis. З 2000 року працювала в сфері юриспруденції компаній: British American Tobacco, Wrigley. Олексій Поволоцький. директор із корпоративного управління та комплаенс ДТЕК. Член Правління Професійної асоціації корпоративного управління, член Асоціації юристів України, адвокат.. Катерина Науменко. комплаєнс менеджер, ДТЕК. Олександр Бабіч. провідний фахівець з комплаєнс, ДТЕК.. Аріо Дехгані. радник, керівник практики комплаенс та юридичної практики ЄС компанії Redcliffe Partners, має більш ніж 10-річний досвід роботи у комплаєнс, впроваджуючи та оцінюючи внутрішні системи комплаєнс, проводить комплаєнс розслідування та тренінги для внутрішніх комплаєнс офіцерів. Його експертиза включає консультування глобальних клієнтів у хімічній галузі, науковій, галузі електроніки та IT, автомобілебудуванні, у секторі товарів широкого вжитку та енергетики.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (44) 496 0601.

Про програму

В українському суспільстві все частіше використовується термін «Kомплаєнс». Так що таке «Комплаєнс»? Це однозначно дещо більше, ніж просто виконання вимог закону. Це правила введення бізнесу, які ґрунтуються на чесному відношенні до працівників, клієнтів та ділових партнерів, а також в цілому до суспільства, в якому працює компанія. При цьому Комплаєнс – це не просто звід правил і процедур, це безперервний процес, який допомагає зрозуміти працівникам як діяти чесно та приймати правильні рішення щодня. Забезпечення дотримання Комплаєнс процедур допоможе вашій компанії запобігати та виявляти порушення правил, а також може врятувати вашу організацію від штрафів і позовів та в цілому сприятиме процвітанню та стабільності вашої компанії.

Команда Центру професійного розвитку Асоціації пропонує вам долучитися до програми та відкрити для себе нові знання в сфері Комплаєнс.

 ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Юристи in-house та менеджери компаній, які хотіли б збагатити знання у сфері Комплаєнс;
  • Практикуючі юристи;
  • HR-спеціалісти, які хотіли б збагатити свої знання у сфері Комплаєнс;
  • Усі, хто бажає розширити та поглибити професійні навички та кваліфікацію у сфері Комплаєнс.

Під час проходження модулів ви

  • Дізнаєтесь, як правильно та легко дотримуватись вимог Комплаєнс та транслювати їх «внутрішньому клієнту»;
  • Вивчите основні питання нового регулювання ЄС щодо захисту персональних даних (GDPR);
  • Дізнаєтесь, як знизити ризики у сфері Комплаєнс;
  • Дізнаєтесь, чому HR-комплаєнс є необхідним елементом зменшення ризиків компанії;
  • Покращите знання у сфері Anti-Bribery та антикорупційного Комплаєнсу;
  • Ознайомитесь з основними положеннями Санкційного Комплаєнсу;
  • Поглибите свої знання в антимонопольному комплаєнсі, а також дізнаєтесь про наслідки порушення антимонопольного законодавства на практичних кейсах;
  • Обміняєтесь найкращим практичним досвідом у сфері Комплаєнс та дізнаєтесь про «історії успіху» компаній з ефективною внутрішньою системою Комплаєнс.

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1  –  13 травня,  2019

11 принципів ефективної комплаєнс програми та їх імплементація у бізнесі

ТРЕНЕР

Тетяна Кирик, директор з комплаєнс та етики Київстар (група компаній VEON)працює на позиції комплаєнс директора Київстар з 2014 по теперішній час. Тетяна – юрист за фахом, має більш ніж 20-літній досвід керівництва юридичними службами в міжнародних та українських компаніях: Мрія Агрохолдинг, Карлсберг Україна, КПМГ Україна, BUNGE Україна, Ілта, має диплом юриста Київського університету ім. Тараса Швченка та диплом спеціаліста з інтелектуальної власності та права, Міжнародний Сертифікат з комплаєнс (Міжнародної асоціації з комплаєнс), Великобританія.

  1. Історія виникнення, звідки походять ці принципи та як вони були сформульовані.
  2. Короткий огляд джерел міжнародного антикорупційного законодавства, включаючи US FCPA (Закон США про запобігання та протидію корупції за кордоном) та UK Bribery Act (Закон Великобританії про хабарництво) та їх застосування в іноземних компаніях, зокрема в Україні.
  3. Занурення в усі 11 принципів ефективної комплаєнс програми на прикладах з досвіду групи компаній Veon та Київстар.

МОДУЛЬ 2 15 травня , 2019

Захист персональних даних та GDPR комплаєнс: практичний підхід 

ТРЕНЕРИ

Олексій Столяренко, радник міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, керівник практики IT/TMT, протягом останніх 10 років супроводжував більшість ключових трансакцій у галузі ІТ/ТМТ в Україні. 

Андрій Фіногін, старший юрист у групі корпоративного права/M&A міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, має досвід роботи більше, ніж 8 років над складними фінансовими операціями, міжнародними злиттями та поглинаннями та угодами із залучення капіталу у галузі технологій, працював глобальним керівником юридичного департаменту транснаціональної ІТ-компанії, та керував масштабними проектами у сфері захисту персональних даних. 

Станіслав Коваленко, офіцер із захисту даних авіакомпанії “МАУ”, сертифікований фахівець із захисту персональних даних (IATA), консультант, тренер з питань комплаєнс, має досвід роботи більше ніж 13 років в юриспруденції, пройшов навчання у Швейцарії (2016) та Нідерландах (2018) з теми “Захист персональних даних”.

  1. GDPR та Україна: чому варто турбуватися про це сьогодні. 
  2. GDPR в дії: практика застосування.  
  3. Топ-5 практичних кроків до відповідності. 

МОДУЛЬ 3 – 20 травня, 2019

Антимонопольний комплаєнс 

ТРЕНЕР

Тренер: Ольга Лук’янова, керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має більш ніж 27-річний досвід роботи як юрист та 20 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.

  1. Ринок та конкурентна поведінка
  2. Горизонтальні домовленості
  3. Вертикальні домовленості
  4. Зловживання домінуючим (монопольним) становищем на ринку
  5. Поведінка в асоціаціях та інших торгових групах
  6. Дозволи та заборони
  7. Внутрішня та зовнішня кореспонденція
  8. Наслідки порушення антимонопольного законодавства
  9. Правила звільнення від відповідальності

МОДУЛЬ 4 22 травня, 2019

Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс

ТРЕНЕР

Анна Жарова, керівник юридичної та комплаєнс служби ТОВ «Філіпс Україна», має 10-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone та Unilever

  1. Історія хабарництва
  2. Законодавство про корупцію та хабарництво. Закон США «Про корупцію за кордоном»: FCPA справи
  3. Конфлікт інтересів. Cases studies
  4. Подарунки, представницькі видатки та благодійні внески. Cases studies

МОДУЛЬ 5 – 27 травня, 2019

HR комплаєнс

ТРЕНЕР

Тетяна Іванович, радник, адвокат, керівник напрямку приватних клієнтів, напрямку праці та зайнятості, ADER HABER.

  1. HR-комплаєнс як необхідна складова зниження ризиків для компанії
  2. Чому роль HR настільки важлива в комплаєнсі? Конфлікти інтересів (перевірка до працевлаштування). Case study
  3. Комплаєнс у трудовому праві. Ризики відповідальності відповідно до законодавства України про працю

МОДУЛЬ 6 – 29 травня, 2019

Перевірка благонадійності або Due Diligence сторонніх організацій 

ТРЕНЕР

Олена Лімакова, керівник юридичного департаменту компанії Sandoz, фармацевтичної компанії групи Novartis. З 2000 року працювала в сфері юриспруденції компаній: British American Tobacco, Wrigley, Ferrero.

  1. Типи ризиків, пов’язаних зі сторонніми організаціями
  2. Підготовчі етапи для запуску системи перевірки благонадійності
  3. Найсучасніші стандарти та процес управління ризиками сторонніх організацій
  4. Розподіл сфер відповідальності учасників процесу перевірки благонадійності

МОДУЛЬ 7 – 3 червня, 2019

Санкційний Комплаєнс

ТРЕНЕРИ

Олексій Поволоцький, директор з корпоративного управління, ризик менеджменту та комплаєнс компанії ДТЕК.

Катерина Науменко, начальник відділу комплаєнс, ДТЕК.  

Олександр Бабіч, провідний фахівець з комплаєнс, ДТЕК.

  1. Вступ до поняття міжнародних санкцій
  2. Українські санкції
  3. Американські санкції
  4. Європейські санкції
  5. Перевірка клієнтів щодо санкцій
  6. Case study

МОДУЛЬ 8 –  5 червня, 2019

Зниження Комплаєнс ризиків (англійською мовою)

ТРЕНЕР

Аріо Дехгані (англомовний тренер), радник, керівник практики Комплаєнс та юридичної практики ЄС компанії Redcliffe Partners, має більш ніж 10-річний досвід роботи у сфері Комплаєнс, включаючи впровадження та оцінку внутрішніх систем Комплаєнсу, проводення Комплаєнс розслідувань та тренінгів для внутрішніх комплаєнс офіцерів. Його експертиза включає консультування глобальних клієнтів у хімічній галузі, науковій, галузі електроніки та IT, автомобілебудуванні, у секторі товарів широкого вжитку та енергетики.

  1. Комплаєнс ризики – це більше ніж антикорупційний Комплаєнс. Основні зони ризику слід перевіряти двічі! 
  2. Чому Комплаєнс ризики серйозно сприймають? Чому, головним чином, управління результатами порушень Комплаєнсу може бути дуже дорогим? 
  3. Чому написані політики відкладають у довгий ящик та доброї волі зазвичай недостатньо?
  4. «Копіювати-вставити» – дуже небезпечно та недостатньо! Необхідність індивідуального підходу
  5. Міжнародні правові режими з екстериторіальним ефектом в Україні Ви знайомі зі всіма ризиками, що надходять із зовнішніх правових режимів? Ви готові до них?
  6. Роль Compliance Officer – чому він повинен бути більше ніж молодик, який раніше робив каву і який тепер отримує на 50 доларів США більше на місяць 
  7. Які переваги надає бізнесу зниження Комплаєнс ризиків?
  8. Як побудувати сильну Комплаєнс культуру відповідності та процеси перевірки – чи існує у вас культура в кращому вигляді, ніж просто політики на папері? Чому моніторинг не означає переслідування, а навпаки є більш заохочувальним 
  9. Базові елементи, які повинна мати компанія

 

 

Тренери

1 / 12
Тетяна Кирик
Директор з комплаєнс та етики Київстар (група компаній VEON) працює на позиції Комплаєнс директора Київстар з 2014 по теперішній час. Тетяна – юрист за фахом, має більш ніж 20-літній досвід керівництва юридичними службами в міжнародних та українських компаніях: Мрія Агрохолдинг, Карлсберг Україна, КПМГ Україна, BUNGE Україна, Ілта, має диплом юриста Київського університету ім. Тараса Швченка та диплом спеціаліста з інтелектуальної власності та права, Міжнародний Сертифікат з комплаєнс (Міжнародної асоціації з комплаєнс), Великобританія.
Олексій Столяренко
Радник міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, керівник практики IT/TMT
Андрій Фіногін
старший юрист у групі корпоративного права/M&A міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, має досвід роботи більше, ніж 8 років над складними фінансовими операціями, міжнародними злиттями та поглинаннями та угодами із залучення капіталу у галузі технологій, працював глобальним керівником юридичного департаменту транснаціональної ІТ-компанії, та керував масштабними проектами у сфері захисту персональних даних. 
Станіслав Коваленко
комплаєнс офіцер, офіцер із захисту даних авіакомпанії «МАУ», голова комітету з питань захисту даних Міжнародної асоціації радників та член Міжнародної асоціації професіоналів з питань конфіденційності, сертифікований фахівець із захисту персональних даних (IATA), консультант, тренер з питань комплаєнсу, має досвід роботи більше ніж 15 років в юриспруденції, пройшов навчання у Швейцарії (2016) та Нідерландах (2018) з теми «Захист персональних даних».
Ольга Лук’янова
керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має 32-річний досвід роботи як юрист та 25 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.
Анна Жарова
Радник міжнародної компанії, має 13-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone, Unilever та Philips.
Тетяна Іванович
радник, адвокат, керівник напрямку приватних клієнтів, напрямку праці та зайнятості, ADER HABER.
Олена Лімакова
керівник юридичного департаменту та уповноважений з етики ведення бізнесу у компанії Sandoz, фармацевтичної компанії групи Novartis. З 2000 року працювала в сфері юриспруденції компаній: British American Tobacco, Wrigley
Олексій Поволоцький
директор із корпоративного управління та комплаенс ДТЕК. Член Правління Професійної асоціації корпоративного управління, член Асоціації юристів України, адвокат.
Катерина Науменко
комплаєнс менеджер, ДТЕК
Олександр Бабіч
провідний фахівець з комплаєнс, ДТЕК.
Аріо Дехгані
радник, керівник практики комплаенс та юридичної практики ЄС компанії Redcliffe Partners, має більш ніж 10-річний досвід роботи у комплаєнс, впроваджуючи та оцінюючи внутрішні системи комплаєнс, проводить комплаєнс розслідування та тренінги для внутрішніх комплаєнс офіцерів. Його експертиза включає консультування глобальних клієнтів у хімічній галузі, науковій, галузі електроніки та IT, автомобілебудуванні, у секторі товарів широкого вжитку та енергетики.
Тетяна Кирик
Олексій Столяренко
Андрій Фіногін
Станіслав Коваленко
Ольга Лук’янова
Анна Жарова
Тетяна Іванович
Олена Лімакова
Олексій Поволоцький
Катерина Науменко
Олександр Бабіч
Аріо Дехгані

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від програми
Ваше питання до Тетяни Кирик, тренера 1-го модуля "11 принципів ефективної комплаєнс Програми"
Ваші питання до Олексія Столяренко та Андрія Фіногіна, тренерів 2-го модуля "Захист персональних даних та GDPR комплаєнс: практичний підхід"
Ваше питання до Ольги Лук’янової, тренера 3-го модуля "Антимонопольний комплаєнс"
Ваше питання до Анни Жарової, тренера 4-го модуля "Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс"
Ваше питання до Тетяни Іванович, тренера 5-го модуля "HR комплаєнс"
Ваше питання до Олени Лімакової, тренера 6-го модуля: "Перевірка благонадійності або Due Diligence сторонніх організацій"
Ваше питання до Олексія Поволоцького, Марії Сударікової, Катерини Науменко, тренерів 7-го модуля: "Санкційний Комплаєнс"
Ваше питання до Аріо Дехгані, тренера 8-го модуля: "Зниження Комплаєнс ризиків"
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 9
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: