fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програмa розвитку з Емоційного Iнтелекту, як інструменту управління без тиску

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програмa розвитку з Емоційного Iнтелекту, як інструменту управління без тиску. Дата: 11 листопада2019. Час: 10:00 18:00. Місце проведення: офіс Асоціації у м. Києві, Андріївський узвіз 1-А. Як стати максимально ефективним управлінцем в бізнесі, балансувати між пріоритетами в шаленому темпі сьогодення і при цьому завжди залишатися особисто в ресурсному стані? Сучасний світ системно диктує нові умови, тримає напруженим та динамічним тренд постійних змін, вимагаючи бути на крок попереду конкурентів, що водночас потребує все більших вимог до команди, яка є основним ресурсом бізнесу. Однак, часто те, що здається очевидним з позиції управління, наштовхується на опір або нерозуміння співробітників. Cубєктивні чинники руйнують обєктивні плани та формують бар’єри супротиву. Так, навіть, справжньому лідеру інколи складно утримати внутрішню емоційну мотивацію команди рухатись злагоджено та в швидкому темпі до визначених цілей, зберігаючи при цьому особистий внутрішній ресурс для руху вперед. Команда Центру Професійного Розвитку спільно з Маріанною Луців запускає нову Програму розвитку з Емоційного Iнтелекту, як інструменту управління без тиску. Дана Програма охоплює практичні та дієві технології управління, що базуються на компетенціях емоційного інтелекту та складають базовий арсенал кожного успішного власника бізнесу та управлінця. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: Власники бізнесу, старші та молодші менеджери, HR-менеджери, PR та маркетинг-фахівці. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ УЧАСНИКИ: Зрозуміють значимість та вагомість емоційного інтелекту в складовій особистого успіху; Отримають інструменти та технології діагностики і впливу на формування позитивного емоційного поля в команді; Дізнаються, як сформувати дієві критерії впливу на базі емоційного лідерства, що допоможе формуванню успішної поведінки ЛІДЕРА в сучасних конкурентних умовах ринку; Розвинуть інструменти підвищення ефективності керівника через освоєння управлінських інструментів впливу на команду; Ознайомляться з найбільш ефективними управлінськими технологіями ситуаційного управління з урахуванням рівня зрілості співробітника і його компетентності; Матимуть можливість зрозуміти природу і види впливу, а також навчаться діагностувати та протистояти маніпуляції. Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Програми розвитку. ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. Поняття особистої ефективності та його значення в концепті емоційного iнтелекту: Емоційний і концептуальний інтелект – зони впливу на «індекс особистого і корпоративного щастя». Цінності та переконання, як маркер досягнутих результатів. Внутрішні особисті бар’єри, що обмежують ефективність або «чому нічого не хочеться змінювати». Технологія змін – «відчуйте різницю між ДУМАЮ, ЗНАЮ, ВМІЮ і – ЗРОБЛЮ». Секрети «квадрата емоційного лідерства» або «просто про складне». Модель емоційного інтелекту Бар-Она. Складові емоційної компетентності та її прояви в житті. Шкала Хаббарта. Вивчаємо емоції «під мікроскопом»: їх властивості, закони розвитку і наслідки. Причини емоційного вигорання. Технологія STOP STRESS. Внутрішня самомотивація. Як запалити вогонь бажань та жити по своєму сценарію. МОДУЛЬ 2. Технології впливу та управління через компетентності емоційного лідерства: Емпатія – інструмент прокладання «мостів довіри». Емпатичне слухання. Основні секрети та помилки. Діагностика та розуміння емоцій, потреб, мотивів, цінностей інших, як арсенал впливу. Аналіз установок опонента. Технології трансформації емоційного стану аудиторії (команди), як основний інструмент впливу та управління. 5 секретів харизми. 7 ключових аргументів сили EQ в лідерстві. МОДУЛЬ 3. Cитуаційне управління або управління без тиску: Концепція ситуаційного управління або що означає управління без тиску. Стилі управління: «Коли застосовувати?», «Як діяти?». Діагностика ситуаційних чинників в управлінні. ЩО до них відносити і ЯК провести їх діагностику. Етапи розвитку компетентності співробітника і їх взаємозвязок з технологією управління. Три основних навика ефективного ситуаційного лідера. Варварський, маніпулятивний і цивілізований вплив – критерії та специфіка. Специфіка ассертивної поведінки. Базові права ассертивної особистості. 10 правил «розумного егоїста». Сила особистості. Ключові індикатори впливу лідера з високим коефіцієнтом EQ. Спікери. Маріанна Луців. Бізнес-тренер, консультант-практик з питань управління персоналом, з 10-річним досвідом операційного управління на посаді HRD мультинаціональних та національних компаній, власник бізнес-школи для дітей та підлітків «MiniBoss Business School Kiev».. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

Як стати максимально ефективним управлінцем в бізнесі, балансувати між пріоритетами в шаленому темпі сьогодення і при цьому завжди залишатися особисто в ресурсному стані?

Сучасний світ системно диктує нові умови, тримає напруженим та динамічним тренд постійних змін, вимагаючи бути на крок попереду конкурентів, що водночас потребує все більших вимог до команди, яка є основним ресурсом бізнесу. Однак, часто те, що здається очевидним з позиції управління, наштовхується на опір або нерозуміння співробітників. Cуб’єктивні чинники руйнують об’єктивні плани та формують бар’єри супротиву. Так, навіть, справжньому лідеру інколи складно утримати внутрішню емоційну мотивацію команди рухатись злагоджено та в швидкому темпі до визначених цілей, зберігаючи при цьому особистий внутрішній ресурс для руху вперед.

Команда Центру Професійного Розвитку спільно з Маріанною Луців запускає нову Програму розвитку з Емоційного Iнтелекту, як інструменту управління без тиску. Дана Програма охоплює практичні та дієві технології управління, що базуються на компетенціях емоційного інтелекту та складають базовий арсенал кожного успішного власника бізнесу та управлінця.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

Власники бізнесу, старші та молодші менеджери, HR-менеджери, PR та маркетинг-фахівці.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ УЧАСНИКИ:

  • Зрозуміють значимість та вагомість емоційного інтелекту в складовій особистого успіху;
  • Отримають інструменти та технології діагностики і впливу на формування позитивного емоційного поля в команді;
  • Дізнаються, як сформувати дієві критерії впливу на базі емоційного лідерства, що допоможе формуванню успішної поведінки ЛІДЕРА в сучасних конкурентних умовах ринку;
  • Розвинуть інструменти підвищення ефективності керівника через освоєння управлінських інструментів впливу на команду;
  • Ознайомляться з найбільш ефективними управлінськими технологіями ситуаційного управління з урахуванням рівня зрілості співробітника і його компетентності;
  • Матимуть можливість зрозуміти природу і види впливу, а також навчаться діагностувати та протистояти маніпуляції.

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Програми розвитку.

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. Поняття особистої ефективності та його значення в концепті емоційного iнтелекту:

  • Емоційний і концептуальний інтелект – зони впливу на «індекс особистого і корпоративного щастя».
  • Цінності та переконання, як маркер досягнутих результатів.
  • Внутрішні особисті бар’єри, що обмежують ефективність або «чому нічого не хочеться змінювати».
  • Технологія змін – «відчуйте різницю між ДУМАЮ, ЗНАЮ, ВМІЮ і – ЗРОБЛЮ».
  • Секрети «квадрата емоційного лідерства» або «просто про складне».
  • Модель емоційного інтелекту Бар-Она. Складові емоційної компетентності та її прояви в житті.
  • Шкала Хаббарта. Вивчаємо емоції «під мікроскопом»: їх властивості, закони розвитку і наслідки.
  • Причини емоційного вигорання. Технологія STOP STRESS.
  • Внутрішня самомотивація. Як запалити вогонь бажань та жити по своєму сценарію.

МОДУЛЬ 2. Технології впливу та управління через компетентності емоційного лідерства:

  • Емпатія – інструмент прокладання «мостів довіри».
  • Емпатичне слухання. Основні секрети та помилки.
  • Діагностика та розуміння емоцій, потреб, мотивів, цінностей інших, як арсенал впливу.
  • Аналіз установок опонента.
  • Технології трансформації емоційного стану аудиторії (команди), як основний інструмент впливу та управління.
  • 5 секретів харизми.
  • 7 ключових аргументів сили EQ в лідерстві.

МОДУЛЬ 3. Cитуаційне управління або управління без тиску:

  • Концепція ситуаційного управління або що означає управління без тиску.
  • Стилі управління: «Коли застосовувати?», «Як діяти?».
  • Діагностика ситуаційних чинників в управлінні. ЩО до них відносити і ЯК провести їх діагностику.
  • Етапи розвитку компетентності співробітника і їх взаємозв’язок з технологією управління.
  • Три основних навика ефективного ситуаційного лідера.
  • Варварський, маніпулятивний і цивілізований вплив – критерії та специфіка.
  • Специфіка ассертивної поведінки. Базові права ассертивної особистості. 10 правил «розумного егоїста».
  • Сила особистості. Ключові індикатори впливу лідера з високим коефіцієнтом EQ.

Тренери

1 / 1
Маріанна Луців
Бізнес-тренер, консультант-практик з питань управління персоналом, з 10-річним досвідом операційного управління на посаді HRD мультинаціональних та національних компаній, власник бізнес-школи для дітей та підлітків «MiniBoss Business School Kiev».
Маріанна Луців

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: