fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Cучасні інструменти MarTech — огляд Google Marketing Platform

Тренди та інновації
  • Дата: 15/09/2022 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Cучасні інструменти MarTech — огляд Google Marketing Platform. Дата: 15 вересня2022. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Реєстрація відкрита для усіх охочих. EBA Management Development Centre спільно з Олександром Рольським запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Cучасні інструменти MarTech — огляд Google Marketing Platform. Під час online-лекції Олександр Рольський, сертифікований тренер Google Marketing Platform, розкаже про актуальні MarTech-підходи до створення й оптимізації реклами. А також поділиться особистим досвідом використання продуктів Google Marketing Platform на прикладі компаній конкретних клієнтів. Спікер: Олександр Рольський, CEO MarTech-агенції newage. Експерт з 10-літнім практичним досвідом у digital, спеціалізується на автоматизації рекламної діяльності. Співавтор курсу з медійної реклами, доповідач професійних івентів, автор статей та досліджень. Теми для обговорення: Що таке Google Marketing Platform та чим вона відрізняється від стандартних інструментів Google. З яких інструментів складається екосистема GMP, що вони дають рекламодавцю. Кейси використання MarTech-рішень для автоматизації та оптимізації створення реклами. Спікери. Олександр Рольський. CEO MarTech-агенції newage. Експерт з 10-літнім практичним досвідом у digital, спеціалізується на автоматизації рекламної діяльності. Співавтор курсу з медійної реклами, доповідач професійних івентів, автор статей та досліджень..

Реєстрація відкрита для усіх охочих.

EBA Management Development Centre спільно з Олександром Рольським запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Cучасні інструменти MarTech — огляд Google Marketing Platform.

Під час online-лекції Олександр Рольський, сертифікований тренер Google Marketing Platform, розкаже про актуальні MarTech-підходи до створення й оптимізації реклами. А також поділиться особистим досвідом використання продуктів Google Marketing Platform на прикладі компаній конкретних клієнтів.

Спікер: Олександр Рольський, CEO MarTech-агенції newage. Експерт з 10-літнім практичним досвідом у digital, спеціалізується на автоматизації рекламної діяльності. Співавтор курсу з медійної реклами, доповідач професійних івентів, автор статей та досліджень.

Теми для обговорення:

  • Що таке Google Marketing Platform та чим вона відрізняється від стандартних інструментів Google.
  • З яких інструментів складається екосистема GMP, що вони дають рекламодавцю.
  • Кейси використання MarTech-рішень для автоматизації та оптимізації створення реклами.

Спікери

1 / 1
Олександр Рольський
CEO MarTech-агенції newage. Експерт з 10-літнім практичним досвідом у digital, спеціалізується на автоматизації рекламної діяльності. Співавтор курсу з медійної реклами, доповідач професійних івентів, автор статей та досліджень.
Олександр Рольський

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: