fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Lviv: HR Knowledgesharing on crisis management

  • Дата: 25/02/2022 (ПТ)
  • Мова: Українська (без перекладу)
  • Час: 11:00 - 12:30
Місце проведення:

Zoom.us

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA Lviv: HR Knowledgesharing on crisis management. Дата: 25 лютого2022. Час: 11:00 12:30. Мова: Українська (без перекладу). Місце проведення: Zoom.us. Шановні колеги, Запрошуємо вас долучитись до першої у 2022 році зустрічі Комітету з управління персоналом та обмінятись досвідом та планами дій із запобігання чи вирішення кризових ситуацій, з якими ви мали нагоду стикатись протягом вашої діяльності. Сподіваємось, що ми зможемо створити для вас сприятливу атмосферу для поділу думки та постараємось разом напрацювати check-list дій, які варто чи не варто виконувати при виникненні кризи. Поговоримо про: - кризові фактори і роль HR лідера у прийнятті рішень - заходи які варто проводити і які не варто проводити в організації під час кризи - комунікація з працівниками про загрози - як пристосуватися до тривалої форми кризи і як побудувати роботу в цей період - фінансова підтримка працівників - рішення та ризики - віддалена робота та рішення, коли така форма не прийнятна - план діяльності комітету у 2022 році Зустріч відбудеться 25 лютого о 11:00 у форматі онлайн на ресурсі Zoom.us. Модератор зустрічі – Олена Скиба, Голова Комітету. Візьміть з собою хороший настрій та долучайтеся до зустрічі!Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Маряна Оганян. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38 0675009156.

Шановні колеги,

Запрошуємо вас долучитись до першої у 2022 році зустрічі Комітету з управління персоналом та обмінятись досвідом та планами дій із запобігання чи вирішення кризових ситуацій, з якими ви мали нагоду стикатись протягом вашої діяльності.

Сподіваємось, що ми зможемо створити для вас сприятливу атмосферу для поділу думки та постараємось разом напрацювати check-list дій, які варто чи не варто виконувати при виникненні кризи.

Поговоримо про:
– кризові фактори і роль HR лідера у прийнятті рішень
– заходи які варто проводити і які не варто проводити в організації під час кризи
– комунікація з працівниками про загрози
– як пристосуватися до тривалої форми кризи і як побудувати роботу в цей період
– фінансова підтримка працівників – рішення та ризики
– віддалена робота та рішення, коли така форма не прийнятна
– план діяльності комітету у 2022 році

Зустріч відбудеться 25 лютого о 11:00 у форматі онлайн на ресурсі Zoom.us.
Модератор зустрічі – Олена Скиба, Голова Комітету.

Візьміть з собою хороший настрій та долучайтеся до зустрічі!

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Мар'яна Оганян

Зв'язатись
+38 0675009156
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: