fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro PR & Marketing HUB: Як продавати в онлайні у 2019 році? Чекліст та кейси.

  • Дата: 01/04/2019 (ПН)
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Центр конференцій Parle

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA Dnipro PR & Marketing HUB: Як продавати в онлайні у 2019 році? Чекліст та кейси.. Дата: 01 квітня2019. Час: 16:00 18:00. Місце проведення: Центр конференцій Parle. Часто від бізнесової аудиторії доводиться чути, що інтернет, реклама Google, Facebook, Instagram не працює або працює зовсім не так, як хотілося би. На практиці виявляється, що помилки і проблеми переважно типові. Досвід багатьох проектів по просуванню і навчанню перетворився у детальний список для перевірки ваших онлайн активностей, який і буде розглянуто на нашій зустрічі. Про що будемо говорити? ключові тренди інтернет-маркетингу на 2019 рік; чекліст для перевірки існуючої стратегії інтернет-маркетингу; нові і старі можливості конкурентного аналізу; від Google Analytics до побудови наскрізної аналітики; асоційовані конверсії та моделі атрибуції - для чого і як? роль нових каналів просування і динаміка старих; ТОП19 інструментів інтернет-маркетингу на 2019 рік; свіженькі кейси (Ощадбанк, Ашан, RetouchME, Ана-Космо, WebPromoExperts) Спікер: Антон Воронюк - автор бестселера Актуальний інтернет-маркетинг. Сертифікований фахівець Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Bing. Тренер в академії Google для агенцій. Спікер на конференціях 8P, iForum, Optimization.ua, Marketing Revolution і багатьох інших. Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку бізнесу агенції WebPromo. Досвід роботи в інтернет-маркетингу з 2007 року.Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Марина Даценко. Контактний телефон. +38 (056) 731 93 14.
Часто від бізнесової аудиторії доводиться чути, що інтернет, реклама Google, Facebook, Instagram не працює або працює зовсім не так, як хотілося би. На практиці виявляється, що помилки і проблеми переважно типові.

Досвід багатьох проектів по просуванню і навчанню перетворився у детальний список для перевірки ваших онлайн активностей, який і буде розглянуто на нашій зустрічі.

Про що будемо говорити?

  • ключові тренди інтернет-маркетингу на 2019 рік;
  • чекліст для перевірки існуючої стратегії інтернет-маркетингу;
  • нові і старі можливості конкурентного аналізу;
  • від Google Analytics до побудови наскрізної аналітики;
  • асоційовані конверсії та моделі атрибуції – для чого і як?
  • роль нових каналів просування і динаміка старих;
  • ТОП19 інструментів інтернет-маркетингу на 2019 рік;
  • свіженькі кейси (Ощадбанк, Ашан, RetouchME, Ана-Космо, WebPromoExperts)

Спікер: Антон Воронюк – автор бестселера “Актуальний інтернет-маркетинг”. Сертифікований фахівець Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Bing. Тренер в академії Google для агенцій. Спікер на конференціях 8P, iForum, Optimization.ua, Marketing Revolution і багатьох інших. Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку бізнесу агенції WebPromo. Досвід роботи в інтернет-маркетингу з 2007 року.

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Марина Даценко

+38 (056) 731 93 14
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: