fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Експрес-аналіз ІТ-ринку та подальші кроки з трансформації ІТ-освіти

23/ 07/ 2021
  Щорічно ІТ-сектор в Україні зростає на ~20%. Попит на фахівців цієї галузі також стабільно зростає: враховуючи нинішні темпи й оцінки представників індустрії, до 2030 сектор потребуватиме щонайменше 500-600 тисяч ІТ-фахівців. Українська вища освіта щороку надає ринку лише 25,2 тисяч ІТ-спеціалістів, до того ж кожен другий з них в подальшому не залишається у цій сфері. Тож, щоб повною мірою реалізувати потенціал та стати потужним IT-хабом, маємо вже сьогодні думати, як трансформувати ІТ-освіту. Аналітики Центру на запит Міністерства цифрової трансформації України та Міністерства освіти і науки України провели експрес-аналіз потреб ІТ-ринку. Ми отримали пропозиції від понад 150 представників ІТ-галузі, до обговорень ключових питань долучились понад 100 профільних експертів та 33 бізнес-асоціації, IT-кластери та компаній. Ділимось результатами. Переглянути результати дослідження Які глобальні інсайти виявив аналіз?  Україна має значний потенціал стати найпотужнішим IT-хабом у Центральній та Східній Європі, який залучатиме міжнародні інвестиції та зміцнить наші позиції на світовій арені. Наразі цей потенціал не використовується повною мірою.  Темпи підготовки ІТ-спеціалістів не задовольняють попит ринку та стримують зростання ІТ-сектору.  Якість підготовки не відповідає потребам ринку, а освітні програми не охоплюють перспективні технології.  Україна не реалізовує потенціал в ІТ-освіті через системні проблеми на кожному етапі підготовки спеціалістів: від загально середньої освіти, до професійної, професійно-технічної, передвищої та вищої.  Низька якість викладання математики в школах створює обмеження для підготовки ІТ-спеціалістів. Наступний крок – організація експертних обговорень по чотирьох підгрупах відповідно до рівнів освіти. Мета - напрацювання конкретних пропозицій щодо вдосконалення IT-освіти в Україні спільно з представниками Мінцифри та МОН, бізнес асоціацій та ІТ-об’єднань, кластерів та громадських організацій. Для того, щоб долучитись до обговорень в підгрупах – пишіть до кінця цього тижня на електронну адресу: [email protected] Нагадуємо, за ініціативою віце-прем’єр-міністра Михайло Федоров, Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство освіти і науки України розпочали процес щодо створення концепції вдосконалення системи IT-освіти в Україні. Вже створено робочу групу при Мінцифрі, до складу якої увійшли представники міністерств, Офіс Президента України, Верховна Рада України, бізнес асоціацій, ІТ-об’єднань та кластерів, громадських організацій зі всієї України. Платформою для формування бачення визначено Центр економічного відновлення.

Щорічно ІТ-сектор в Україні зростає на ~20%. Попит на фахівців цієї галузі також стабільно зростає: враховуючи нинішні темпи й оцінки представників індустрії, до 2030 сектор потребуватиме щонайменше 500-600 тисяч ІТ-фахівців. Українська вища освіта щороку надає ринку лише 25,2 тисяч ІТ-спеціалістів, до того ж кожен другий з них в подальшому не залишається у цій сфері. Тож, щоб повною мірою реалізувати потенціал та стати потужним IT-хабом, маємо вже сьогодні думати, як трансформувати ІТ-освіту.

Аналітики Центру на запит Міністерства цифрової трансформації України та Міністерства освіти і науки України провели експрес-аналіз потреб ІТ-ринку. Ми отримали пропозиції від понад 150 представників ІТ-галузі, до обговорень ключових питань долучились понад 100 профільних експертів та 33 бізнес-асоціації, IT-кластери та компаній. Ділимось результатами. Переглянути результати дослідження

Які глобальні інсайти виявив аналіз?

📌 Україна має значний потенціал стати найпотужнішим IT-хабом у Центральній та Східній Європі, який залучатиме міжнародні інвестиції та зміцнить наші позиції на світовій арені. Наразі цей потенціал не використовується повною мірою.
📌 Темпи підготовки ІТ-спеціалістів не задовольняють попит ринку та стримують зростання ІТ-сектору.
📌 Якість підготовки не відповідає потребам ринку, а освітні програми не охоплюють перспективні технології.
📌 Україна не реалізовує потенціал в ІТ-освіті через системні проблеми на кожному етапі підготовки спеціалістів: від загально середньої освіти, до професійної, професійно-технічної, передвищої та вищої.
📌 Низька якість викладання математики в школах створює обмеження для підготовки ІТ-спеціалістів.

Наступний крок – організація експертних обговорень по чотирьох підгрупах відповідно до рівнів освіти. Мета – напрацювання конкретних пропозицій щодо вдосконалення IT-освіти в Україні спільно з представниками Мінцифри та МОН, бізнес асоціацій та ІТ-об’єднань, кластерів та громадських організацій.

Для того, щоб долучитись до обговорень в підгрупах – пишіть до кінця цього тижня на електронну адресу: [email protected]

Нагадуємо, за ініціативою віце-прем’єр-міністра Михайло Федоров, Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство освіти і науки України розпочали процес щодо створення концепції вдосконалення системи IT-освіти в Україні. Вже створено робочу групу при Мінцифрі, до складу якої увійшли представники міністерств, Офіс Президента України, Верховна Рада України, бізнес асоціацій, ІТ-об’єднань та кластерів, громадських організацій зі всієї України. Платформою для формування бачення визначено Центр економічного відновлення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: