fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Експортний день у Дніпрі

21/ 05/ 2018
    «Експорт робиться не в Києві, експорт робиться в регіонах», - саме з цих слів розпочала свою промову Торговельний представник – заступник міністра економічного розвитку та торгівлі України пані Наталія Микольська під час Експортного дня у м. Дніпрі. За даними Державної статистики Дніпропетровська область за об’ємом експорту займає 2 місце після Києва з загальною долею в 17.2%, і цей показник має можливість зрости у кілька разів. Та, на жаль, не всі потенційні експортери мають достатньо інформації про всі можливості та преференції, які має Україна, адже у регіонах досить повільно розповсюджуються новини про ініціативи держави у експорті. Створення Export Promotion Office, Експортного кредитного агентства, угода про вільну торгівлю з Канадою, Ізраїлем, Туреччиною та Македонією, переговори щодо застосування Панєвромед з Грузією – ось далеко не повний список потенційних можливостей для українського виробника над якими працює Міністерство економічного розвитку та торгівлі. Зустріч відбулася в форматі достатньо жвавої дискусії. Після доповіді пані Микольської, у компаній була можливість прослухати вже попередньо напрацьований список основних проблемних питань у експорті та додати у нього свої пропозиції та зауваження у разі наявності. Далі, створена Міжурядова рада з експорту буде мати можливість розглянути ці питання та створити дорожню карту з їх подолання. Зустріч мала дружній та відвертий характер, й багато компаній отримали відповіді на проблемні питання з перших вуст.
01/

 

«Експорт робиться не в Києві, експорт робиться в регіонах», – саме з цих слів розпочала свою промову Торговельний представник – заступник міністра економічного розвитку та торгівлі України пані Наталія Микольська під час Експортного дня у м. Дніпрі.

За даними Державної статистики Дніпропетровська область за об’ємом експорту займає 2 місце після Києва з загальною долею в 17.2%, і цей показник має можливість зрости у кілька разів. Та, на жаль, не всі потенційні експортери мають достатньо інформації про всі можливості та преференції, які має Україна, адже у регіонах досить повільно розповсюджуються новини про ініціативи держави у експорті. Створення Export Promotion Office, Експортного кредитного агентства, угода про вільну торгівлю з Канадою, Ізраїлем, Туреччиною та Македонією, переговори щодо застосування Панєвромед з Грузією – ось далеко не повний список потенційних можливостей для українського виробника над якими працює Міністерство економічного розвитку та торгівлі.

Зустріч відбулася в форматі достатньо жвавої дискусії. Після доповіді пані Микольської, у компаній була можливість прослухати вже попередньо напрацьований список основних проблемних питань у експорті та додати у нього свої пропозиції та зауваження у разі наявності. Далі, створена Міжурядова рада з експорту буде мати можливість розглянути ці питання та створити дорожню карту з їх подолання. Зустріч мала дружній та відвертий характер, й багато компаній отримали відповіді на проблемні питання з перших вуст.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: