fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Екологічна косметика у готелях мережі Premier

05/ 10/ 2021
    З вересня готелі мережі Premier перейшли на використання екологічної косметики по догляду за волоссям і тілом швейцарської компанії Gfl. Ця екоініціатива не є першою в нашій історії. Соціальна свідомість бренду протягом останніх років надихнула нас на підтримку Дня Землі, втілення концепції «Капля збереже світ», націлену на раціональне використання водних ресурсів, сортування сміття відповідно до мережевих стандартів, зменшення друкованої продукції в готелях, використання біорозкладних пакетів зі вторинної сировини та інші. Ми вирішили, що наступним логічним кроком на шляху соціальної відповідальності стане впровадження екологічної косметичної продукції, пакування та зміст якої є безпечними для навколишнього середовища. Gfl, бренд який ми обрали, займається обслуговуванням ринку гостинності вже понад 20 років, має штаб-квартиру у Швейцарії та ультрасучасну фабрику на півночі Італії. Екологічно чиста продукція компанії отримала такі сертифікати якості як Cosmos organic, Nordic Ecolabel та Eu Ecolabel. Компанія використовує перероблений пластик, щоб зменшити вплив та викиди CO2. Серед пластмас використовується переважно ПЕТ через його здатність до легкого перероблення. Також, Gfl віддає перевагу використанню косметики з малим впливом на водні екосистеми. Серед усіх лінійок компанії Gfl, Premier Palace Hotel впровадив преміальну колекцію – Lanvin. Тепер ванні кімнати п’ятизіркового готелю у центрі міста наповнені ароматом зеленого чаю, цвіту лотоса, ванілі та цедри апельсину. Чотиризіркові та тризіркові готелі мережі обрали лінійку Anyah, найекологічнішу з усіх представлених брендом. Anyah допомагає охороняти водну екосистему різними способами, бо у продуктів цієї лінійки найнижчий результат розрахунку CDV TOX*. *CDV TOX – це об’єм води, необхідний для розчинення одного грама продукту без шкоди для водного середовища.
01/

 

З вересня готелі мережі Premier перейшли на використання екологічної косметики по догляду за волоссям і тілом швейцарської компанії Gfl.

Ця екоініціатива не є першою в нашій історії. Соціальна свідомість бренду протягом останніх років надихнула нас на підтримку Дня Землі, втілення концепції «Капля збереже світ», націлену на раціональне використання водних ресурсів, сортування сміття відповідно до мережевих стандартів, зменшення друкованої продукції в готелях, використання біорозкладних пакетів зі вторинної сировини та інші.

Ми вирішили, що наступним логічним кроком на шляху соціальної відповідальності стане впровадження екологічної косметичної продукції, пакування та зміст якої є безпечними для навколишнього середовища.

Gfl, бренд який ми обрали, займається обслуговуванням ринку гостинності вже понад 20 років, має штаб-квартиру у Швейцарії та ультрасучасну фабрику на півночі Італії. Екологічно чиста продукція компанії отримала такі сертифікати якості як Cosmos organic, Nordic Ecolabel та Eu Ecolabel.

Компанія використовує перероблений пластик, щоб зменшити вплив та викиди CO2. Серед пластмас використовується переважно ПЕТ через його здатність до легкого перероблення. Також, Gfl віддає перевагу використанню косметики з малим впливом на водні екосистеми.

Серед усіх лінійок компанії Gfl, Premier Palace Hotel впровадив преміальну колекцію – Lanvin. Тепер ванні кімнати п’ятизіркового готелю у центрі міста наповнені ароматом зеленого чаю, цвіту лотоса, ванілі та цедри апельсину.

Чотиризіркові та тризіркові готелі мережі обрали лінійку Anyah, найекологічнішу з усіх представлених брендом. Anyah допомагає охороняти водну екосистему різними способами, бо у продуктів цієї лінійки найнижчий результат розрахунку CDV TOX*.

*CDV TOX – це об’єм води, необхідний для розчинення одного грама продукту без шкоди для водного середовища.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: